אמא של צליל ואופק
New member
כבר אחרי חצות, עוד לא כיבו את הירח
...לילה טוב חברים תודה על איחולי ההחלמה, האנרגיות החיוביות ותשומת הלב, נוטשת אתכם לטובת המיטה לילה טוב ומחוייך
אמא של צליל ואופק אאאאאאפצ`י
(מקווה שאחרון להיום...)
...לילה טוב חברים תודה על איחולי ההחלמה, האנרגיות החיוביות ותשומת הלב, נוטשת אתכם לטובת המיטה לילה טוב ומחוייך