כבר אחרי חצות, עוד לא כיבו את הירח

כבר אחרי חצות, עוד לא כיבו את הירח

...לילה טוב חברים תודה על איחולי ההחלמה, האנרגיות החיוביות ותשומת הלב, נוטשת אתכם לטובת המיטה לילה טוב ומחוייך :) אמא של צליל ואופק אאאאאאפצ`י:) (מקווה שאחרון להיום...)
 

Lord_of_Code

New member
את טוענת...

שהמיטה יותר טובה מאיתנו? מה אין גבול להשפלות ביום אחד? קודם קראו לנו ``חבורת מטומטמים`` ועכשיו את משווה אותנו למיטה? מה אין לך רחמים?
 
למעלה