כבל מצמד לדיאר 650 מודל 98

איליי1

New member
כבל מצמד לדיאר 650 מודל 98

שלום חברים אולי שוכב לו אצל מישהו כבל מצמד כזה חדש למכירה אשמח גם לקישור הכי טוב היכן לרכוש כזה שבוע טוב
 

moomai

New member
כבל סטנדרטי לחלוטין

בכל חנות/מוסך אופנועים. קנה כבל של בערך 2 מטר עם 2 סופיות עם הברגה. עולה כ 10 ש"ח למטר (לכבל מחוזק). נסה לגלוש לאתר של מוטו דיפו ולראות מה יש שם.
 
כבל עם סופיות זה פתרון רע. בתור אילתור

כשתקועים בשטח זה טוב. אבל זה עושה קלאץ' מגעיל וקשה ואי אפשר לסמוך על זה שלא יקרע\ישתחרר שוב. הפתרון הנכון הוא א.א אופנועים יבואני MOTIONPRO מוכרים במחיר מצויין כבלים באיכות מאוד גבוהה שמחזיקים שנים ועובדים חלק יותר מהמקוריים אפילו.
 
רק מקורי של סוזוקי

עמיד יותר מכל אילתור וגם מהכבל התחליפי מבית MOTION PRO. אצלי בקטמ 640 שמתי כבל של סוזוקי DR650, אחרי שנקרעו כל האלטרנטיבות. כבל עבה וטוב.
 
הכי טוב MOTIONPRO. את הכבלים של

סוזוקי אסור לשמן כי יש להם איזה ציפוי מונע חיכוך. זה נפלא כשזה חדש אבל כשהוא מתחיל להיות קשה אז אין בררה אלה להחליף. כבלים של מושן פרו אין שום בעיה לשמן והם מחזיקים שנים רבות.
 

פ ו כ י

New member
לא משמנים כבלים מצופי טפלון!

פעם ב.. ניקוי עם דגריזר+לחץ אויר והכבל עם המוביל כמו חדש+ידית רכה כחמאה. שווה כל שקל.
 
כבלים של מושן פרו אין שום בעיה לשמן.

משניסיון רב שנים ובוודאות. פעם בחצי שנה - שנה שפריץ קטן של WD40 על מנת לשטוף את הג'יפה מהכבל והוא כמו חדש. על האופנוע הקודם החזקתי ככה כמעט 5 שנים של רכיבה אינטנסיבית את כל הכבלים, והם היו של מושין פרו. כשמכרתי אותו לא היו להם אפילו התחלה של סימני גיל. בכבלים של סוזוקי שפריץ אחד כזה והכבל הולך ישר לפח, בגלל זה אני לא אוהב אותם.
 
למיטב ידיעתי כבלים מצופים טפלון גם בשמן יעודי

אסור לשמן. פשוט אסור לגעת בהם. קצת אויר וזהו. זה לפחות מה שאני יודע. לגבי כבלים רגילים, כמו של מושין פרו לדוגמא, אני מעדיף WD40 מכיוון שהוא לא ממש משמן, אלא מנקה וממיס את כל הג'יפה ואבק לא נדבק אליו אחרי שהוא מתייבש. הבעיה עם שמן כבלים יעודי הוא שהאבק נדבר אליו ואז לטווח הארוך הוא יותר מזיק ממועיל. שמן כבלים יעודי מתאים בעיקר לאופנועי כביש שלא עובדים בתנאי אבק כמו שלנו. זה לפחות מה שהניסיון שלי אומר.
 

M O R M

New member
לדעתי אורגינלי מאבניר יכול להיות זול

לאבניר יש מין קטע כזה מעצבן. לפעמים חלקים אורגינליים שתקועים להם במחסן הרבה זמן נמכרים במחירים ממש טובים. בעיקר בכל מה שקשור לכבלים. אז תבדוק כמה עולה באבניר - זה כבל די סטנדרטי וישנו בהרבה דגמים שלהם. אם לא מסתדר - קנה כבל חליפי עם סופיות מתברגות (זה פחות אמין כי הבורג בקצה העליון פוצע את הכבל) והרכב . אבל מיד תקנה חליפי של מושן פרו ב- EBAY. אגב - אם תגיע עם הכבל לבני בייקר סביר שימצא לך כזה בדיוק מאופנוע אחר .
 
קשה מאוד להתקיל את מחסן אבניר, מאוד קשה

הפעם היחידה שהצלחתי להתקיל אותם הייתה כשחיפשתי פרפרית לעניני משאבת תאוצה במיקוני של הדוקטור 600. במחסן של דל"ב, צריך קצת יותר מזל (או התערבות של מנהל המותג הזמין גם לטרחן כמוני) תמיד החלקים שקניתי מהם היו תחת קטיגוריית "האחרון שנשאר למודל שלך, במזל, אחרת היית ממתין שבועיים" גלגל קדמי 21, גלגל קדמי 17, פנס אחורי, מאוורר חשמלי, כבל ספידומטר, לא זוכר כבר מה עוד. תכלס - בתור אחד שהחזיק פעם האסקוורנה בשנות התשעים, אני מודה - מודה - מודה שאפשר היום בדרך כלל למצוא בארץ את מה שנחוץ, גם בהתראה קצרה.
 
למעלה