כביש כניסה נוסף לירושלים ממזרח

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
כביש כניסה נוסף לירושלים ממזרח

כביש כניסה נוסף לירושלים ממזרח
הכביש כולל 2 מנהרות באורך 550 מטר כל אחת ♦ עלות הפרוייקט 320 מיליון שקל♦ יאפשר גישה ישירה לירושלים מבקעת הירדן ומעלה אדומים שר התחבורה, צחי הנגבי וראש עיריית ירושלים, אהוד אולמרט יחנכו ביום ראשון (19.1.03) את כביש הר הצופים, שישמש ככביש גישה נוסף לירושלים, ממזרח, מכיוון בקעת הירדן, יריחו ומעלה אדומים. כביש הר הצופים הוא אחד מצירי הרוחב החשובים בתוכנית הכבישים העורקיים של ירושלים. עלות הקמת הכביש הסתכמה ב- 320 מיליון שקל. הכביש, שאורכו כשלושה קילומטרים, מתחיל בכביש מעלה אדומים – ירושלים, בצומת א- זעים (ליד מחסום צה"ל, בכניסה לעיר ממזרח) ממשיך לכיוון דרום – מערב, לכיוון הר הצופים ועובר מתחת לקמפוס של האוניברסיטה העברית. כביש הר הצופים הוא בעל ארבעה מסלולי תנועה, שניים לכל כיוון. בקטע של האוניברסיטה, בהר הצופים עובר הכביש דרך שתי מנהרות, באורך של 550 מטר כל אחת. בכל מנהרה ישנם שני נתיבי תנועה. העבודות בכביש החלו במחצית שנת 1999 ונמשכו כשנתיים וחצי. הכביש נבנה על ידי החברה לפיתוח ירושלים- "מוריה". משרד התחבורה מימן 70% מעלות הפרוייקט ואת 30% הנותרים ממנה עיריית ירושלים. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי כביש הר הצופים הוא נדבך נוסף במאמצים הרבים שמשקיע משרד התחבורה להקלה על עומסי התנועה בארץ. הוא הוסיף כי בימים אלה הולך ונבנה כביש גישה נוסף לירושלים, ממערב (כביש מספר 9), שיחבר את הכניסה לירושלים עם השפלה ויפחית כ- 30% מהתנועה, בכניסה הראשית לירושלים. בן ציון מסר כי משרד התחבורה ועיריית ירושלים השקיעו בעשור האחרון למעלה מ- 5 מיליארד שקל, בפיתוח תשתיות תחבורתיות בירושלים והסביבה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

zvir1

New member
עוד קומבינה של אולמרט--חשוב לקרוא!!

כביש כניסה נוסף לירושלים ממזרח
הכביש כולל 2 מנהרות באורך 550 מטר כל אחת ♦ עלות הפרוייקט 320 מיליון שקל♦ יאפשר גישה ישירה לירושלים מבקעת הירדן ומעלה אדומים שר התחבורה, צחי הנגבי וראש עיריית ירושלים, אהוד אולמרט יחנכו ביום ראשון (19.1.03) את כביש הר הצופים, שישמש ככביש גישה נוסף לירושלים, ממזרח, מכיוון בקעת הירדן, יריחו ומעלה אדומים. כביש הר הצופים הוא אחד מצירי הרוחב החשובים בתוכנית הכבישים העורקיים של ירושלים. עלות הקמת הכביש הסתכמה ב- 320 מיליון שקל. הכביש, שאורכו כשלושה קילומטרים, מתחיל בכביש מעלה אדומים – ירושלים, בצומת א- זעים (ליד מחסום צה"ל, בכניסה לעיר ממזרח) ממשיך לכיוון דרום – מערב, לכיוון הר הצופים ועובר מתחת לקמפוס של האוניברסיטה העברית. כביש הר הצופים הוא בעל ארבעה מסלולי תנועה, שניים לכל כיוון. בקטע של האוניברסיטה, בהר הצופים עובר הכביש דרך שתי מנהרות, באורך של 550 מטר כל אחת. בכל מנהרה ישנם שני נתיבי תנועה. העבודות בכביש החלו במחצית שנת 1999 ונמשכו כשנתיים וחצי. הכביש נבנה על ידי החברה לפיתוח ירושלים- "מוריה". משרד התחבורה מימן 70% מעלות הפרוייקט ואת 30% הנותרים ממנה עיריית ירושלים. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי כביש הר הצופים הוא נדבך נוסף במאמצים הרבים שמשקיע משרד התחבורה להקלה על עומסי התנועה בארץ. הוא הוסיף כי בימים אלה הולך ונבנה כביש גישה נוסף לירושלים, ממערב (כביש מספר 9), שיחבר את הכניסה לירושלים עם השפלה ויפחית כ- 30% מהתנועה, בכניסה הראשית לירושלים. בן ציון מסר כי משרד התחבורה ועיריית ירושלים השקיעו בעשור האחרון למעלה מ- 5 מיליארד שקל, בפיתוח תשתיות תחבורתיות בירושלים והסביבה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
עוד קומבינה של אולמרט--חשוב לקרוא!!
אהוד אולמרט, בסיועו של עוזי וקסלר, הצליחו לסחוט מיליארדים מתקציב התחבורה המדולדל ולבנות כבישים שאף אחד לא צריך בירושלים כמו המנהרות מתחת להר הצופים וכביש 45 מצפון לירושלים. ומאידך, הם הצליחו לחנוק את הרכבת, כאשר בעידודם של אילי נדל"ן וקבלנים הרגו את קו הרכבת ממלחה לתחנת החאן. יש הרבה אנשים שיעשו כסף גדול ממתחם התחנה. על כל חובבי הרכבת , ולא משנה ההשתייכות הפוליטית לזעוק נגד השחיתות המוסרית הזאת ולמנוע בכל מחיר מאלו שהורסים את התחבורה בירושלים צבי רכניץ יו"ר עמותת פסים
 

אביתר777

New member
צביקה - אתה 100% ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

עוד קומבינה של אולמרט--חשוב לקרוא!!
אהוד אולמרט, בסיועו של עוזי וקסלר, הצליחו לסחוט מיליארדים מתקציב התחבורה המדולדל ולבנות כבישים שאף אחד לא צריך בירושלים כמו המנהרות מתחת להר הצופים וכביש 45 מצפון לירושלים. ומאידך, הם הצליחו לחנוק את הרכבת, כאשר בעידודם של אילי נדל"ן וקבלנים הרגו את קו הרכבת ממלחה לתחנת החאן. יש הרבה אנשים שיעשו כסף גדול ממתחם התחנה. על כל חובבי הרכבת , ולא משנה ההשתייכות הפוליטית לזעוק נגד השחיתות המוסרית הזאת ולמנוע בכל מחיר מאלו שהורסים את התחבורה בירושלים צבי רכניץ יו"ר עמותת פסים
צביקה - אתה 100%
 

קובי00

New member
מנהרת הר הצופים-פרוייקט חשוב

עוד קומבינה של אולמרט--חשוב לקרוא!!
אהוד אולמרט, בסיועו של עוזי וקסלר, הצליחו לסחוט מיליארדים מתקציב התחבורה המדולדל ולבנות כבישים שאף אחד לא צריך בירושלים כמו המנהרות מתחת להר הצופים וכביש 45 מצפון לירושלים. ומאידך, הם הצליחו לחנוק את הרכבת, כאשר בעידודם של אילי נדל"ן וקבלנים הרגו את קו הרכבת ממלחה לתחנת החאן. יש הרבה אנשים שיעשו כסף גדול ממתחם התחנה. על כל חובבי הרכבת , ולא משנה ההשתייכות הפוליטית לזעוק נגד השחיתות המוסרית הזאת ולמנוע בכל מחיר מאלו שהורסים את התחבורה בירושלים צבי רכניץ יו"ר עמותת פסים
מנהרת הר הצופים-פרוייקט חשוב
כביש הכניסה החדש לי-ם מכיוון מעלה אדומים יקל מאוד על הפקק שיש היום ממעלה אדומים ועד צומת הגיבעה הצרפתית. הכביש החדש יחלק בין האנשים שרוצים להגיע למרכז ודרום העיר לבין האנשים שרוצים להגיע לשכונות הצפוניות של ירושלים. והפרוייקט הזה היה גורם חשוב בהחלטה של משפחתי לעבור בעתיד לגור מירושלים למעלה אדומים.
 

zvir1

New member
קומבינה של אולמרט-פרק 2

מנהרת הר הצופים-פרוייקט חשוב
כביש הכניסה החדש לי-ם מכיוון מעלה אדומים יקל מאוד על הפקק שיש היום ממעלה אדומים ועד צומת הגיבעה הצרפתית. הכביש החדש יחלק בין האנשים שרוצים להגיע למרכז ודרום העיר לבין האנשים שרוצים להגיע לשכונות הצפוניות של ירושלים. והפרוייקט הזה היה גורם חשוב בהחלטה של משפחתי לעבור בעתיד לגור מירושלים למעלה אדומים.
קומבינה של אולמרט-פרק 2
תראו, הסיפור הוא מאוד פשוט יש כביש קטן ואלמוני שקוראים לו כביש החוף, כביש מספר 2, שכבר שנים מתחנן שירחיבו אותו ושיעלו אותו ברמה , במיוחד מנתניה לכיוון זכרון. אז מאחר והוא קטן ואלמוני, החליטו להשקיע במנהרות עצומות בכביש מאד ראשי בין ירושלים ומעלה אדומים. ולמה? כי לדוד אולמרט יש הרבה חברים קבלנים, שאין להם עבודה , ומאידך צריך גם לתת להם את אזור תחנת החאן שיבנו שם כמה פרויקטים גדולים וזו הסיבה שהשקיעו במחלפים הענקיים בכביש 45 שאף אחד לא נוסע שם, וזו הסיבה שלא תהיה רכבת לתחנת החאן, כן כן אבייתר לא תהיה, אם נמשיך לא לעשות כלום. שבת שלום ילדים.
 

אביתר777

New member
אתה טועה צביקה !

קומבינה של אולמרט-פרק 2
תראו, הסיפור הוא מאוד פשוט יש כביש קטן ואלמוני שקוראים לו כביש החוף, כביש מספר 2, שכבר שנים מתחנן שירחיבו אותו ושיעלו אותו ברמה , במיוחד מנתניה לכיוון זכרון. אז מאחר והוא קטן ואלמוני, החליטו להשקיע במנהרות עצומות בכביש מאד ראשי בין ירושלים ומעלה אדומים. ולמה? כי לדוד אולמרט יש הרבה חברים קבלנים, שאין להם עבודה , ומאידך צריך גם לתת להם את אזור תחנת החאן שיבנו שם כמה פרויקטים גדולים וזו הסיבה שהשקיעו במחלפים הענקיים בכביש 45 שאף אחד לא נוסע שם, וזו הסיבה שלא תהיה רכבת לתחנת החאן, כן כן אבייתר לא תהיה, אם נמשיך לא לעשות כלום. שבת שלום ילדים.
אתה טועה צביקה !
אני קצת יודע דברים שבינתיים לא אדון בהם. אני לא מודאג ותתכונן לרדת מהרכבת בתחנת החאן בשנת 2005. נכון, אתה צודק ! - צריך להשקיע בכביש מס´ 2 במקום בכביש מעלה אדומים. ללא ספק כל מחלפי אולמרט מיותרים כמו שהוא מיותר. אך-אך-אך- איפה הימים של טדי קולק ??? אצל קולק לא היו עושים כאלה טעויות. ולסיום - הקבלנים יכולים לשכוח מתחנת החאן ! יוסי שניר לא פראייר של אף אחד. הוא לא מוותר ולו הזכות האחרונה על-פי החוק. אל תשכח שאני חייב לך הסבר מפורט למה ומדוע כן תיפתח תחנת החאן ! לילה טוב צבינגו ! שלך, אביתר. נ.ב. קח מבני את העתק דף הקשר !
 

יהוושע

New member
אביויתר , כשארד מן הרכבת ( אם ירצה

אתה טועה צביקה !
אני קצת יודע דברים שבינתיים לא אדון בהם. אני לא מודאג ותתכונן לרדת מהרכבת בתחנת החאן בשנת 2005. נכון, אתה צודק ! - צריך להשקיע בכביש מס´ 2 במקום בכביש מעלה אדומים. ללא ספק כל מחלפי אולמרט מיותרים כמו שהוא מיותר. אך-אך-אך- איפה הימים של טדי קולק ??? אצל קולק לא היו עושים כאלה טעויות. ולסיום - הקבלנים יכולים לשכוח מתחנת החאן ! יוסי שניר לא פראייר של אף אחד. הוא לא מוותר ולו הזכות האחרונה על-פי החוק. אל תשכח שאני חייב לך הסבר מפורט למה ומדוע כן תיפתח תחנת החאן ! לילה טוב צבינגו ! שלך, אביתר. נ.ב. קח מבני את העתק דף הקשר !
אביויתר , כשארד מן הרכבת ( אם ירצה
השם ועוד כמה אנשים , הלוואי " אומיין " ) ב 2005 בתחנת החאן , זה יהיה ל פ נ י שייצא הסי די רום שלך , או א ח ר י שהוא ייצא? מה יבוא " קוידם " ? לילה טוב לך " אפיקויירס " , שלך , יהוושעעעעעעעעעע . נ"ב , למה רק ב 2005 , אי אפשר לפני כן? ומה פשר המיסתורין שאופף אותך לאחרונה , ממש " נוח רב מוח יודע הכול " ( " שולינק´ה , עזבי הכול ורישמי הפרטים " )..... כבר יותר קל היה להוציא משהו מפופטיץ מאשר ממך , יקירי . א גוטע נאחט!!!!!
 

יהוושע

New member
look , and listen !!!

אביויתר , כשארד מן הרכבת ( אם ירצה
השם ועוד כמה אנשים , הלוואי " אומיין " ) ב 2005 בתחנת החאן , זה יהיה ל פ נ י שייצא הסי די רום שלך , או א ח ר י שהוא ייצא? מה יבוא " קוידם " ? לילה טוב לך " אפיקויירס " , שלך , יהוושעעעעעעעעעע . נ"ב , למה רק ב 2005 , אי אפשר לפני כן? ומה פשר המיסתורין שאופף אותך לאחרונה , ממש " נוח רב מוח יודע הכול " ( " שולינק´ה , עזבי הכול ורישמי הפרטים " )..... כבר יותר קל היה להוציא משהו מפופטיץ מאשר ממך , יקירי . א גוטע נאחט!!!!!
look , and listen !!!
 

אביתר777

New member
סי-די רום 2005 ../images/Emo70.gif

אביויתר , כשארד מן הרכבת ( אם ירצה
השם ועוד כמה אנשים , הלוואי " אומיין " ) ב 2005 בתחנת החאן , זה יהיה ל פ נ י שייצא הסי די רום שלך , או א ח ר י שהוא ייצא? מה יבוא " קוידם " ? לילה טוב לך " אפיקויירס " , שלך , יהוושעעעעעעעעעע . נ"ב , למה רק ב 2005 , אי אפשר לפני כן? ומה פשר המיסתורין שאופף אותך לאחרונה , ממש " נוח רב מוח יודע הכול " ( " שולינק´ה , עזבי הכול ורישמי הפרטים " )..... כבר יותר קל היה להוציא משהו מפופטיץ מאשר ממך , יקירי . א גוטע נאחט!!!!!
סי-די רום 2005

הדיסק המדובר נמצא בהכנה אינטנסיבית ומעודכן מדי יום מס´ פעמים. אני לא ישן הרבה בגללו ותוכנית העבודה היא עד 31.12.2005. לפני כן פשוט לא אספיק להוציאו. כיום הוא מכיל 1072 עמודי איי.4 והיד נטויה. המידע אודות רטרים 70414, 550, 903 וכו" התקבל מהסי-די רום דרך אגב ! אהגוטה שבס יהוושע ! "אביתר האפיקויירסססססס".
 

אביתר777

New member
קטרים ולא רטרים. סליחה ../images/Emo70.gif

סי-די רום 2005

הדיסק המדובר נמצא בהכנה אינטנסיבית ומעודכן מדי יום מס´ פעמים. אני לא ישן הרבה בגללו ותוכנית העבודה היא עד 31.12.2005. לפני כן פשוט לא אספיק להוציאו. כיום הוא מכיל 1072 עמודי איי.4 והיד נטויה. המידע אודות רטרים 70414, 550, 903 וכו" התקבל מהסי-די רום דרך אגב ! אהגוטה שבס יהוושע ! "אביתר האפיקויירסססססס".
קטרים ולא רטרים. סליחה
 

zvir1

New member
המידע שלך לא מדוייק

אתה טועה צביקה !
אני קצת יודע דברים שבינתיים לא אדון בהם. אני לא מודאג ותתכונן לרדת מהרכבת בתחנת החאן בשנת 2005. נכון, אתה צודק ! - צריך להשקיע בכביש מס´ 2 במקום בכביש מעלה אדומים. ללא ספק כל מחלפי אולמרט מיותרים כמו שהוא מיותר. אך-אך-אך- איפה הימים של טדי קולק ??? אצל קולק לא היו עושים כאלה טעויות. ולסיום - הקבלנים יכולים לשכוח מתחנת החאן ! יוסי שניר לא פראייר של אף אחד. הוא לא מוותר ולו הזכות האחרונה על-פי החוק. אל תשכח שאני חייב לך הסבר מפורט למה ומדוע כן תיפתח תחנת החאן ! לילה טוב צבינגו ! שלך, אביתר. נ.ב. קח מבני את העתק דף הקשר !
המידע שלך לא מדוייק
אביתר ויתר החברים. כרגע פרוייקט הרכבת ת"א ירושלים מתוקצב עד מלחה בלבד. זוהי המציאות ושום דבר אחר ומסתורי לא ישנה את העובדה . אין שום עבודות לאורך הקטע הזה. לכן, מיד אחרי הבחירות יש להפעיל לחץ פוליטי כבד על שר התחבורה הבא וראש הממשלה הבא. אם לא נעשה זאת לא תהיה תחנה בחאן. מה שאני אומר גם מתואם עם גורמים בכירים. צבי רכניץ יו"ר עמותת פסים.
 
צביקה יקירי אתה תמים קצת ???

המידע שלך לא מדוייק
אביתר ויתר החברים. כרגע פרוייקט הרכבת ת"א ירושלים מתוקצב עד מלחה בלבד. זוהי המציאות ושום דבר אחר ומסתורי לא ישנה את העובדה . אין שום עבודות לאורך הקטע הזה. לכן, מיד אחרי הבחירות יש להפעיל לחץ פוליטי כבד על שר התחבורה הבא וראש הממשלה הבא. אם לא נעשה זאת לא תהיה תחנה בחאן. מה שאני אומר גם מתואם עם גורמים בכירים. צבי רכניץ יו"ר עמותת פסים.
צביקה יקירי אתה תמים קצת ???
לא כל דבר עושים תחת מסגרת של תקצוב. יש לי דוגמאות אבל זה פורום ציבורי ולא בא לי להסתבך... בכירים או "בכירים" לעיתים קרובות נגועים בבורות תהומית. יש דברים שגם שר התחבורה לא יודע. לא על הכל מדברים. חוץ מזה - אני בירושלים אראונד דה קלוק ואני שם לב למתרחש... ערב נהדר שיהיה לך יקירי ושמור על קשר. שלך, אביתר רייטר.
 

יהוושע

New member
מה אפשר לעשות כדי להציל את התחנה?

קומבינה של אולמרט-פרק 2
תראו, הסיפור הוא מאוד פשוט יש כביש קטן ואלמוני שקוראים לו כביש החוף, כביש מספר 2, שכבר שנים מתחנן שירחיבו אותו ושיעלו אותו ברמה , במיוחד מנתניה לכיוון זכרון. אז מאחר והוא קטן ואלמוני, החליטו להשקיע במנהרות עצומות בכביש מאד ראשי בין ירושלים ומעלה אדומים. ולמה? כי לדוד אולמרט יש הרבה חברים קבלנים, שאין להם עבודה , ומאידך צריך גם לתת להם את אזור תחנת החאן שיבנו שם כמה פרויקטים גדולים וזו הסיבה שהשקיעו במחלפים הענקיים בכביש 45 שאף אחד לא נוסע שם, וזו הסיבה שלא תהיה רכבת לתחנת החאן, כן כן אבייתר לא תהיה, אם נמשיך לא לעשות כלום. שבת שלום ילדים.
מה אפשר לעשות כדי להציל את התחנה?
 

יהוושע

New member
שכחת להזכיר גם את שדה התעופה

עוד קומבינה של אולמרט--חשוב לקרוא!!
אהוד אולמרט, בסיועו של עוזי וקסלר, הצליחו לסחוט מיליארדים מתקציב התחבורה המדולדל ולבנות כבישים שאף אחד לא צריך בירושלים כמו המנהרות מתחת להר הצופים וכביש 45 מצפון לירושלים. ומאידך, הם הצליחו לחנוק את הרכבת, כאשר בעידודם של אילי נדל"ן וקבלנים הרגו את קו הרכבת ממלחה לתחנת החאן. יש הרבה אנשים שיעשו כסף גדול ממתחם התחנה. על כל חובבי הרכבת , ולא משנה ההשתייכות הפוליטית לזעוק נגד השחיתות המוסרית הזאת ולמנוע בכל מחיר מאלו שהורסים את התחבורה בירושלים צבי רכניץ יו"ר עמותת פסים
שכחת להזכיר גם את שדה התעופה
בעטרות הסגור זה זמן רב . למה לחיפאים ולתל אביבים ולראש פינאים ולקריית שמונאים ולאילתים יש שדות תעופה לטיסות פנימיות , ולתושבי בירתנו - G.M.G ( גורנישט מיט גורנישט ) ? במה ייגרע חלקם?
 

קובי00

New member
עטרות סגור בגלל שפשוט לא היו נוסעים

שכחת להזכיר גם את שדה התעופה
בעטרות הסגור זה זמן רב . למה לחיפאים ולתל אביבים ולראש פינאים ולקריית שמונאים ולאילתים יש שדות תעופה לטיסות פנימיות , ולתושבי בירתנו - G.M.G ( גורנישט מיט גורנישט ) ? במה ייגרע חלקם?
עטרות סגור בגלל שפשוט לא היו נוסעים
שהצדיקו את הפעלת שדה התעופה וכמובן בגלל הקרבה לראמללה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה