כבישי הגליל הנסתרים ביותר..טיול
כביש הצפון..וממש בכניסה ליערה המושב ישנה פניה למטה לאורך כביש עוקף ויציאה לשטח מיוער ופראי ממש.כאן אתה לבד בדרכים נסתרות ההולכות אל יערות החורש הסבוכות,וכבר כתבתי על חיות הבר המסתובבות כאן ועל הצמחיה המיוחדת לעונה הזאת של השנה.הנסיעה ברכב טובה מאד ואין פקקים כאן ולא רמזורים..לבד ורחש המנוע..
כביש הצפון..וממש בכניסה ליערה המושב ישנה פניה למטה לאורך כביש עוקף ויציאה לשטח מיוער ופראי ממש.כאן אתה לבד בדרכים נסתרות ההולכות אל יערות החורש הסבוכות,וכבר כתבתי על חיות הבר המסתובבות כאן ועל הצמחיה המיוחדת לעונה הזאת של השנה.הנסיעה ברכב טובה מאד ואין פקקים כאן ולא רמזורים..לבד ורחש המנוע..