כאן גלים- או הטור השבועי אם תרצו.

די כבר עם ה"שיחקו טוב" שלכם

זה שהם חיברו 2 פסים כמו שצריך לא אומר שהם שיחקו טוב. במחצית השנייה הייתה שליטה מוחלטת של הקפריסאים וזה מראה כמה הקבוצה הזאת זקנה, עם אוויר ל-45 דקות. רוסו צריך לפרוש כי איך שזה נראה הוא כבר עם הראש בילד העשירי שלו... ברקוביץ' העגלה שכבר שנה לא שיחק עד אתמול, מראה שיש לו מסירות טובות אבל גם מראה שאין לו ריאות. קלינגר מאמן גרוע. בקיצור, זה ברור לי ולכולם שאתם מתחילים להלל את מכבי ת"א רק בגלל שברקו משחק שם, אחרת כבר מזמן היו רצות פה דאחקות על הזקנים מקריית שלום או אניוואי איט ווז...
 

scarlett 1

New member
על זה שקלינגר מאמן גרוע

או לפחות היה עד היום אין לנו ויכוח. אני אומרת כמו תמיד שהוא לא קורא דברים על המגרש בזמן או שהוא קורא ולא מגיב בזמן. אבל אני חושבת שהם שיחקו משחק ברמה שהיא הרבה מעל למצופה מהם והוא לא היה גרוע כל כך. אני גם דיי בטוחה לגבי כמה אנשים, לאו דווקא מהפורום (ואני לא מתכוונת דווקא אליך, ליאור) שגם אם הם היו מנצחים את ברצלונה 5-0 עדיין הייתם אומרים שהם היו חרא כי אתם שונאים אותם.
 

scarlett 1

New member
ולגבי ההאשמה חברת הבסיס

על ברקוביץ' אני אפילו לא אגיב כי נמאס לי מהויכוח הדבילי הזה עם אלו שחושבים שאני איזה שתולה מטעם מישהו כדי לדאוג שכל יום ידברו עלי ברקוביץ' ואני גם תופסת מימך (או לפחות תפסתי מימך עד היום) מישהו שהוא טיפה יותר אינטליגנט מלהאשים אותי האשמה חסר שחר כזאת. אני חייבת לציין שאני מאוכזבת מימך באופן אישי, למרות שאני מתארתי שזה לא מזיז לך בגרוש.
 
לא אמרתי את זה

לא אמרתי שאת רוצה לדאוג שכל שרשור שני נדבר על ברקו. אמרתי שאת מהללת אותם רק כי ברקו משחק שם ואת יודעת שזה נכון אז תפסיקי לשחק אותה נעלבת בשביל שאני יתחיל לרדת על ארבע בשביל שתסלחי לי.
 
שאני יבין משהו

בשביל מה כתבת את הטור הזה? ואם תגידי לי בשביל להוכיח לכולם שלא כל אוהדי מכבי חיפה שונאים את מכבי ת"א, אז כן, אני יגיד שאת שקרנית.
 

scarlett 1

New member
אני אענה לך

אבישי הציע לי לקראת הפגרה של היכל התהילה לפתוח טור שבועי שבוא אני כותבת על כל נושא שקשור לכדורגל. לוא דווקא מכבי חיפה. זה מספק אותך? אם אתה לא מאמין תשאל את אבישי.
 
אני הצעתי לה את זה

ככה שנעשה כל שבוע שירשור שכל אחד יוכל לפרוק את דעותיו על כל דבר בכדורגל ההישראלי/עולמי. יצא והפעם הראשונה התמקדה דווקא במכבי ת''א,לא צריך להיות קריטים.
 
מי שמנצח את ברצלונה

לא יכול להיות גרוע אבל באותה מידה, מי שמפסיד לאפואל, הוא גרוע
 

orhe

New member
אהבתי את הטור, ואני מסכים איתך

אבל הם לא מחוברים הם עוד לא רגילים לשחק כקבוצה והם נראים די שאננים, ואפילו לא טורחים לנסות להבקיע ( עיין ערך- בני יהודה) ומחכים למשחק בבלומפילד. הם מודעים לזה שהם "גלאקטיקוס" ופשוט סומכים יותר מדי על כישרונם ולא רצים, ובלי קמצוץ של מוטיבציה. חוץ מאייל, שרואים שהוא נחוש להראות שהוא בלי אגו עכשיו, והא באמת היחידי שאני ביינתים מחזיק ממנו במכבי (חוץ מלירן כהן, שבאמת מוכשר).
 
כל הכבוד על ההשקעה

אבל אני מנוע מלהתייחס לטור כי הוא סובייקטיבי לחלוטין, אייל היה גרוע ותפסיקו עם הלקקנות סביבו... הוא נותן משחק טוב ואחריו משחק גרוע, וגם במשחק הגרוע הזה כולם משבחים אותו רק כי קוראים לו אייל ברקוביץ'. די עם זה כבר כי זה מתחיל לעלות להרבה אנשים פה על העצבים.
 

scarlett 1

New member
אתה בעצמך סובייקטיבי לחלוטין

זה אובייקטיבי. סובייקטיבי היה יורד עליהם כי הם נזק. אובייקטיבי יודע גם לטפוח על השכם כשצריך.
 
אוי תעשי לי טובה

אם ברקו לא היה משחק שם לא היית כותבת את הטור הזה בכלל ובטח לא מהללת את מכבי ת"א
 

scarlett 1

New member
לא נכון.

אני מחמיאה להם כי הם שיחקו יותר טוב ממה שהיה מצופה מהם ולאייל אין קשר לזה. שוב, אתה קורא לי שקרנית?
 
הם שיחקו טוב

כמו שאני המלך המיועד של אפגניסטן. מעבר למצופה? מה פתאום, הם הרי גלאקטיקוס לא? כל תוצאה מתחת ל-3:0 אצלהם הייתה כשלון, לא? אז מה פתאום חושבים שהפסד אצלהם זה מעל למצופה?
 

scarlett 1

New member
זאת דעתך

ואפשר להתוכח על זה והויכוח לגיטימי. אבל אני מסבירה לך שזה בגלל הפינה החדשה שנקראת הטור השבועי ולא בגלל שבא לי להחמיא לאייל. אם אתה לא מאמין אז אתה קורא לי שקרנית. תעמוד מאחורי הדברים שלך.
 

scarlett 1

New member
ההכתבה היחידה היא

לכתוב על כדורגל באופן כללי, לאו דווקא ישראלי, לא לעסוק כל הזמן באותו נושא או באותה קבוצה. חוץ מזה מה שאתה רוצה.
 
למעלה