כאן גלים- או הטור השבועי אם תרצו.

scarlett 1

New member
אני כותבת את הפינה הזאת

כמו כתבת אובייקטיבית ולא כמו אוהדת חיפה. כמו שכאשר אני אכתוב נניח לוואן אני אכתוב בתור כתבת אובייקטיבית אם ישלחו אותי לכתוב על נזק או כל קבוצה אחרת ולא כאוהדת חיפה. אם זו הייתה פינה רק על חיפה אז סבבה אבל אם זו פינה על כדורגל בכלל אז היא נכתבת מנקודת מבט של כתבת אובייקטיבית.
 
מי ביקש?

שתעשי כתבה כזאת בפורום הזה של חיפה?את רוצה להתאמן,תכתבי לידידים שלך והם ישפטו אם את טובה...
 

scarlett 1

New member
המנהל

רצה לפתוח פינה על כדורגל בכללי, כל כדורגל. גם נזק. יש לך בעיות? אתה יודע איפה למצוא אותו.
 
אבישי?

טוב... כבר אמרתי שאתם זה גוף אחד אז חבל לי על המאמץ..כל הכבוד לך-תמשיכי לכתוב כאן כתבות על מכבי ת"א...תרגישי חופשייה.תכתבי איך הם שיחקו נפלא באלופות...שברקוביץ` היה חסר להם באלופות...שאם הוא היה אז הם היו זוכים בליגת האלופות... חופשיה לגמרי..אני אישית לא אפריע,כי אחרי הכל,את ואבישי קובעים...
 
טוב,נתתי לשיחה הזאת לזרום כי היה

לי תחושה שבאיזשהו שלב אתה תקלוט משהו,כנראה שטעיתי. המטרה לא הייתה לדבר על מכבי ת''א,והעובדה שברקו נמצא שם כרגע היא מקרית לחלוטין ולא זה היווה השפעה על ליב כדי לכתוב את הטור הזה. המטרה הייתה שבכל שבוע יפתח שירשור שבו חברי הפורום יוכלו להביע את הדעות שלהם במה שקשור לכדורגל ישראלי/עולמי,ולא רק במכבי חיפה. אני לא קובע כלום,אני רק הצעתי לליב לעשות את זה,כי חשבתי שזה יהיה מעניין ויביא תגובות טובות. לצערי לא לקחתי בחשבון את הצד האנטי הקבוע בפורום. לא צריך חבר'ה,תמשיכו להוציא את החשק להשקיע..
 
יש לי שאלה אחרת...

בוא נעזוב רגע את הדבר הזה...בא לך לעשות כאן בכל שבוע משהו בסגנון שליב עושה של האן.בי.איי ?
 
אוקיי סבבה

שבוע הבא יכול להיות כתבה שתסכים איתה.. רק אל תתחיל לעשות לי כל שבוע בלאגן בגלל שאתה סתם לא מסכים.
 
למה אתם עושים מכל דבר קטן סיפור?

לא הסכמתי אז מה קרה?בשורה התחתונה אתה קובע,אז זכותי לא להסכים איתה...
 

scarlett 1

New member
זהו, עד כאן!

אני מודיעה לך חד משמעית, אלי שאתה ואילן עליתם לי על העצבים ברמה שאני לא מאמינה שמישהו הגיע אליה. הטור השבועי אמור לדבר על כדורגל באופן כללי ובצורה אובייקטיבית והפעם בצורה אובייקטיבית מצאתי לנכון להחמיא לקבוצה שיש כמה אנשים שחושבים שהיא האוייבת הגדולה ואני לחלוטין לא רואה את זה ככה וכמוני יש עוד כמה. אם אתה לא משתייך אליהם זה בעיה שלך. גם אם אתה לא מסכים עם הכל אתה באמת צריך לדעת לרסן את עצמך ולא להכנס במישהו רק כי הוא חושב אחרת מימך. אתה נסחף ובגדול. אני לא צריכה להצדיק את עצמי לפניך, מי אתה בכלל? אני בסך הכל מנסה לעשות משהו שגם אני אוהבת וגם הפורום נהננה ממנו וזה כתיבה. תאמין לי (ואני לי משתחצנת עכשיו) שאני התקלבתי לפורום מכבי חיפה אונליין (כן, התקבלתי. הם לא מכניסים כל אחד) והייתי יכולה בכף לעזוב אז כי מכבי חיפה אונליין זה פי אלף יותר חשוב ויותר נחשב, אבל לא עזבתי. נשארתי כי בפורום הזה יש משפחתיות מיוחדת ואתה ואילן עם האיומים הדבילים שלו לעזוב כל שני וחמישי לא מפסיקים להוציא את החשק לתרום או בכלל להכנס לכאן. מה דעתך לשפוך כמה גרמים של אנטי בפורום של הקופים הירוקים ולבוא לפה רגוע, או שתיקח איזה ריטלין כי אני לא מתכוונת לסבול את זה יותר. זה הגיע לגבול לסופי והמוחלט ביותר.
 
בניגוד אלייך...

אני אוהב את מכבי חיפה,ואני נמצא בפורום של הקופים וגם פה בגלל שאני פשוט אוהב את מכבי חיפה.את אנטי קופים ירוקים ואת לא נכנסת לפורום שלנו...מה שאני בא להגיד זה שאם יש לי משהו להגיד אני אומר,בעוד שאת מעדיפה לא ל"ריב" עם הקופים.אנחנו שונים,ואם לא בא לך לקבל ביקורת,את לא תהיה עיתונאית...אני בא תמיד רגוע,ואיך שלך יש זכות להלל את ת"א ואייל,לי יש זכות להגיב,ותגידי מה שתגידי,לא קיללתי אותך,ועובדה שאבישי לא מחק לי את ההודעות...אז אם נעלבת או נפגעת,אני מצטער!תקחי את זה בחשבון שאת כותבת על נושא רגיש!!
 

R E k

New member
בוא'נה, אתה אל תגיד לנו

מה הפורום הזה איבד או לא איבד, אף אחד לא צריך לספק את הרצונות של מישהו יחיד, אלא של כולם או רובם.. זה רעיון מצוין לצאת קצת מהדיבורים על מכבי חיפה ולדבר על משהו אחר, ועל זה צריך לתת הרבה ריספקט לליב.. אם הפורום איבד את הכיף אז זה רק בגללך ובגלל חכמולוגים אחרים שגורמים לריבים ולפרישות של חברים טובים.. תחשוב לפעמים לפני שאתה כותב..
 

TheWiseGuy

New member
תגובה

היה משחק לא רע של מכבי ת"א, אבל פה זה מסתיים. לא משחק הירואי ולא משחק גדול שלהם. הם שיחקו מול קבוצה, שעם כל הכבוד לה, היא קבוצת אמצע ומטה בליגה הישראלית, ככה שקשה מאוד להתרשם מהיכולות של מכבי ת"א. רוסו, היה החוליה החלשה במכבי ת"א אתמול. הוא לא עשה משהו בהתקפה שמסיקה לא היה יכול לעשות, והגול שהם חטפו היה באשמתו כי הוא "איבד" את המגן שלו. הוא הרגיש מאוד לא בנוח באגף שמאל ובצדק...הוא שחקן אגף ימין. ההגנה של מכבי ת"א, ובעיקר אבו-סיאם שתמך גם בהתקפה, ואפילו כמעט בישל גול, היו מצויינים. אבל שוב פעם, זה היה מול קבוצה שאין לה התקפה בכלל, ככה שקשה להתרשם מהם. אייל היה המנוע של הקבוצה. הכל התחיל בו, אבל הוא הולך ודועך ככל שהמשחק מתקדם. אני הייתי משתמש בברקוביץ כג'וקר. הייתי מכניס אותו למשחק באזור הדקה ה-60, כשההגנה קצת עייפה. בבלומפילד, אייל יקבל שומר אישי ונראה איך הוא מסתדר איתו. בקיצור, משחק טוב של מכבי ת"א אבל מול קבוצה מאוד חלשה. וליב, הערה קטנה (מקווה שתקבלי בהבנה), קשה לקרוא באינטרנט מאמר ארוך. זה מעייף את העיניים. כדאי שתשימי רווחים של שורה בין פסקאות, כדי לתת לעיניים מנוחה.
 

scarlett 1

New member
קיבלתי

לא ידעתי, אף אחד לא אמר לי עד עכשיו. יחסית לקבוצה עלובה כמו מכבי תל אביב זה היה כמעט הירואי... תודה שלא ציפית מהם לזה.
 
תגובה

לא ראיתי את המשחק כי זה ממש לא עיניין אותי. אבל בקשר לטור עצמו:אין מניעה שתתיחסי לשאר הליגה גם בפורום הזה. אם מכבי ת"א שיחקה טוב צריך להודות בזה
 

scarlett 1

New member
בוגר אחד בגן הילדים!

מדהים לקרוא סוף סוף הודעה של מישהו שמודה שאם הם שיחקו טוב אז אפשר להודות בזה...
 
למעלה