כאן גלים- או הטור השבועי אם תרצו.

scarlett 1

New member
הוא מבין מה שאמרתי לך

שכשכתב כותב משהו על כדורגל באופן כליי כי היה משחק של קבוצה השבוע שהוא לא אוהד או כי שלחו אותו לעשות כתבה על סכנין או כל קבוצה אחרת הוא כותב בצורה אובייקטיבית ולא מנקודת מבט של אוהד או יריב של קבוצה מסויימת. ואם הוא כן מכניס טיפה מגמתיות אז זוקפים את זה כנגדו ולא מעריכים את הדיעה שלו בגלל זה כי הוא לא כותב בצורה אובייקטיבית. אני יודעת את זה כי אני צריכה ללמוד את התעשיה. אתה לא יודע, אם היית יודע לא היית נכנס בי רק כי אני כותבת אובייקטיבי בתור כתבת.
 
אבל מה זה אכפת לי?

אובייקטיבית או לא?זה לא מתאים שתכתבי כתבות מלאות בפורום הזה על מכבי ת"א!וזה לא מתאים שאת משבחת אותם כאילו אין מחר!אל תתאמני בפורום הזה!אם את חייבת תכתבי בפורום שלהם ותגידי שאת אוהדת חיפה..או תכתבי לידידים שלך...
 
חבל שזה האופי של הקופים.

ואני, בתור אוהד הפייסרס (רציני אני אוהד של הפייסרס), ממש לא אהבתי את השלטים האלה.
 
תרשה לי לדבר איתך על אן.בי.איי

קודם כל,שמח להכיר אוהד הפייסרס...(קיבלתם את שאראס אה..)גם השנה תרוצו חזק,ואנחנו רק עוד שנתיים נהיה טובים בזכות לארי בראון והחוזה שנגמר של יוסטון.לא הבנתי מה התכוונת על הקופים?
 
התכוונתי

שחבל שהאופי שלכם הוא לשנוא, זה בסך הכל ספורט זה שקיבלנו את שאראס זה לא אומר שנהייה טובים יותר משנה שעברה... מה שמבדיל אותנו מהשנה שעברה זה אך ורק חזרתו של רון ארטסט... והלוואי שאיתו תהייה לנו עונה טובה יותר מלפני שנתיים שנעצרנו בגמר המערב אצל דטרויט... ואחרי הכל, זה לא מה שיהיה פעם, כי הגדול מכולם פרש...
 
הגדול ביותר שלכם...

פטריק יואינג זה הענק מכולם...בקשר לקופים-עזוב אותך בנאדם.לא מתאים לך לשנוא,אז תאהב..
 
2 מהסנטרים

הטובים בליגה אצלכם,ולא זכיתם!!זה תלוי יותר במיאמי אני מסכים איתך...זה לא אותה ליגה בלי הניקס...
 
איך פותחים כאן פינה כזאת?

ומי יהיה אחראי עליה?חשבתי על זה ממזמן,אחי,צריך שיהיה כאן ככה פעם בשבוע פינה שכל חובבי האן.בי.איי ישתתפו בה...
 
יש קומונה.. אפשר לדבר שם על הכל...

אתה יכול לפתוח שם שירשורים כמה שבא לך על מה שבא לך.. אתה יכול גם לפתוח קומונה על זה אם בא לך... תראה בראש העמוד למעלה בצד שמאל יש קישור..
 
למעלה