כאן גלים- או הטור השבועי אם תרצו.

scarlett 1

New member
לא הולך?

כדורגל בכללי ילך, מכבי תל אביב לא תלך. יש פאנאטיות מאוד מאסיבית בשנאה אליהם שאני ממש לא מבינה מאיפה היא באה. יריבות בין אוהדים זה דבר אחד אבל שנאה כזאת לקבוצה זה ממש היסחפות בעיני ועוד להגיד שהם השטן... זה רק מוכיח את מה שאמרתי לך באופן אישי, אם אתה זוכר, שבחיים אי יהיה אפשר שזה יהיה טור אישי אמיתי כי אי אפשר להוציא פה מילה שלא הולכת עם הקונצנזוס של הפורום. בתור עיתונאית בהתהוות אני מצפצפת על הקונצנזוס ואני בטח לא אתן לו לסתום לי את הפה ואני לא אהפוך ל-יס מנית בגלל זה. אם אי אפשר לכתוב כאן טור אישי שאני באמת מביעה בו את דעתי אז אולי באמת עדיף להגביל את הפורום הזה באופן כללי למי ששונא את מכבי תל אביב. כי אני מסרבת לשנוא קבוצות כדורגל ולשעבד את הכתיבה שלי לזה.
 

scarlett 1

New member
זה העניין בעיתונאות

לדבר על נושאים רגישים. נושא לא רגיש לא מעניין אף אחד. אני הולכת לפי החשיבה העיתונאית הזאת וזה מה שאני צריכה לעשות. אני מבינה למה אתה לא מבין את זה, אבל ככה זה.
 

Omri Sultana

New member
אבל לא הולכים על זה

שיודעים מראש מי הקהל שלך ומי הולך לקרוא את זה...
 

scarlett 1

New member
ברור שכן.

זה העניין. אתה כותב על מה הרגיש וזה מה שמושך קהל. וחוץ מזה שלא יזיק להתבגר קצת. לא צריך לקרוא לחבורה של אוהדי כדורגל שטן (אפילו אם הם מעצבנים). לא יזיק לקרוא עליהם ולהודות שגם הם בני אדם. לא בני אדם שאהובים עלינו במיוחד, אבל בני אדם.
 

scarlett 1

New member
לעצבן?

אני כותבת מה שאני רואה באמת ולא מעבירה תעמולת נאצה למכבי תל אביב או כל קבוצה אחרת. ואני אצליח להיות עיתונאית כי אני טובה בזה מאוד, הרבה יותר ממה שאתה מוכן להודות.
 
אני לא יודע מה זה עיתונאית

אני יודע מה זה מעצבנת!ובבקשה ממך,אל תכתבי יותר עליהם פה.את רוצה?יש להם אתר,תכתבי שם ותגידי שאת אוהדת חיפה...
 
זאת פינה על הפנים

גם בגלל שזה לא פורום כדורגל,וגם בכלל זאת שכותבת דברים טובים בכוונה תחילה ולהזכיר את אייל ה"סמל" של חיפה,ולעשות את שחר טיפש.די כבר ליב זה לא ילך
 

scarlett 1

New member
שקר, פשוט שקר

אני לא בשום מחתרת להכנסת ברקוביץ' לכל דיון ודיי כבר להעליל עליי עלילות שווא.
 

scarlett 1

New member
לא להסכים זה עדין

ותסלחו לי כולם שאני כותבת את זה בגלוי ככה אבל זאת מגמה שלמה של סתימת פיות לכל מי שאומר דברים מאוד מסויימים בנושאים מאוד מסויימים. הייתי נותנת דוגמא ספציפית אבל אני לא רוצה להתחיל על זה ויכוח, אני מוכנה לספר באופן אישי.
 

King TiEsto

New member
השמצות ?

זה שאני כותב בושה וחרפה זה השמצה ? הפורום הזה איבד את הזהות שלו , את הגולשים הותיקים ואת הכיף , חבל !
 
גם אתה וגם אלי התחלתם

לתקוף את ליב על זה שהיא הכל חוץ מלאהוד מכבי חיפה. אילן יש תקופות שאתה רגוע ויש תקופות שאלוהים יודע מה עובר עליך,אתה מתלונן שלא נעים לך בפורום אז לך. אבל אם אתה מאיים אז שזה יהיה עד הסוף,אל תצוץ כאן בכל רגע עם כינוי אחר. אתה מדבר על הזהות של הפורום בזמן שלפחות חצי מההודעות שלך פה היו כנגד מכבי ת''א.
 

King TiEsto

New member
אבישי

כבר מזמן שלא נכנסתי לפה בניקים שונים , כשאמרתי שאני פורש התכוונתי שלא אהיה פה באופן קבוע ואכן מאז כתבתי פה רק 2 או 3 הודעות . נכון , תקפתי אותה כי זה פשוט מרתיח אותי שאוהדים של הקבוצה הכי טובה בארץ צריכים להתחיל לפרגן ליריבה הכי גדולה שלה ספורטיבית ( כמה שאתה חושב שהפועל חיפה היא היריבה וכמה שהם טוענים שאנחנו בכלל לא יריבים זה לא נכון ) כתבתי שזו בושה וחרפה כי במקום שאני בא ממנו זה אף פעם לא קרה וגם לא יקרה , יכול להיות שזה האופי שלה וגם האופי של הפורום כולו בזמן האחרון ועל כך אני מצר . חבל שהתערבתי בכלל , אולי הפתרון הוא שבכלל לא אכנס אפילו לקרוא מה קורה כאן , ממילא שום דבר לא יחדש לי פה כלום . אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד ממכם , פשוט לא הסתדר לי מה שקורה פה ..תבלו .
 
מותר לפרגן בחיים

גם אם זה ליריב שלך. ובטח אם מדובר בספורט שכל המטרה היא להנות ולא לשנוא. אני מצטער שאופי הפורום לא לרוחך אבל זה האופי,ואם אתה לא רוצה לכתוב כאן אז זאת זכותך. שבת שלום.
 
בספורט לא מפרגנים ליריב

ככה זה בעולם.וזה לא האופי של הפורום,זה האופי שלך וליב שאתם רוצים לעשות פה(ממש מוזר לי שבכל הדעות אתם מסכימים!)בוא אני אגיד לך משהו>>אפשר לפרגן,ויש דרך לעשות את זה,לא איך שליב עשתה.ואני אתן דוגמא-אני אוהד הניקס מהאן.בי.איי והיה שחקן שכולנו האוהדים תיעבנו אותו.קוראים לו רג`י מילר...ביום שהוא פרש ושיחק את משחקו האחרונ אצלנו בבית,היו שלטים ביציע שאמרו:"תודה לך על השנים ששיחקת..." והמשפט שהכי נכון זה שכתבנו לו:" רג`י,אהבנו לשנוא אותך..." זה פירגון ספורטיבי. שבת שלום..
 
לא הבנת

א.לא אמרתי שאני מסכים עם הדעה של ליב,אני פשוט לא מסכים איתכם על התקפה עליה שהיא הביעה את דעתה. ב."אנחנו" זה הם,לא אתה..אתה לא בדיוק יושב קבוע במדיסון סקוור גארדן. ג.המקרה שציינת בכלל לא קשור,אם קבוצה תשחק טוב אתה תגיד שהיא משחקת גרוע? לדעתה היא שיחקה טוב ולכן היא פירגנה. זה עדיף מלהתנהג כמו ילד קטן ולהש/אר ראש בקיר..
 
ניו יורק ניקס

זאת הקבוצה שלי,והייתי במשחקים במדיסון סקוור גארדן,אז תרשה לי להשתמש במילה "אנחנו" ... בקשר למשחק הטוב או הרע,זה לא מעניין אותי,וזה מעצבן שהיא כותבת פה ומתאמנת על עיתונאית על חשבון העצבים שלי...
 
חחח טוב די זה ניהיה הזוי מידי

עד כמה בנאדם מתעצבן בגלל איזה הודעה של מישהי בפורום. אני בטוח שעיתונאים אתה לא קורא,כי אז הייתה מקבל התקף לב ממזמן.
 
למעלה