כאן בדיוק הבעיה המרכזית שבגללה

מצב
הנושא נעול.

אשרי1987

New member
כאן בדיוק הבעיה המרכזית שבגללה

כאן בדיוק הבעיה המרכזית שבגללה
התחיבורה הציבורית במדינת ישראל,פועל באופן בלתי תקין.
מנהל מקרקעי ישראל,מכר בשנת 2010 חלקת קרקע ביהוד,שכנראה בשטח שם נמצא מסוף האוטובוסים ברחוב וינהויז ביהוד,שמשמש כתחנת מוצא ויעד לקווי האוטובוסים שתחנת המוצא ויעד שלהם ביהוד
(ובהם,קוים: 37,56,95,137,138,237),קוים 37,56 יוצאים משם עוד מתאריך יום רביעי 1.7.1987 שנפתח שם המסוף הנ"ל,שנפתח אותו מסוף,נפתח גם קו 56 משם,ב1.7.2003 עברו קווי בקעת אונו(ובהם:קוים 37,56,95)
לתפעול חברת קוים,ומאז קוים מפעילה את אותם קוים מתחנת המוצא שנמצאת שם.
רק בגלל שאין תחנות מוצא מסודרות לקווי האוטובוסים רביןם במדינת ישראל,ישנן בעיות תפעוליות חמורות בהפעלת קווי אוטובוסים,לרבות:
1.היעדר במקומות חניה ועמידה לקווי אוטובוס בתחנות מוצא,מה שגורם לאי-יציאה בזמן של נסיעות של אותם קוים שיוצאים מאותן תחנות מוצא,ואף לירידה בתדירות של אותם קוים.
2.לא נפתחים קוים חדשים כי אין מקום להעמיד תחנות מוצא לאותם קוים.
 

droriko

New member
אין קשר

כאן בדיוק הבעיה המרכזית שבגללה
התחיבורה הציבורית במדינת ישראל,פועל באופן בלתי תקין.
מנהל מקרקעי ישראל,מכר בשנת 2010 חלקת קרקע ביהוד,שכנראה בשטח שם נמצא מסוף האוטובוסים ברחוב וינהויז ביהוד,שמשמש כתחנת מוצא ויעד לקווי האוטובוסים שתחנת המוצא ויעד שלהם ביהוד
(ובהם,קוים: 37,56,95,137,138,237),קוים 37,56 יוצאים משם עוד מתאריך יום רביעי 1.7.1987 שנפתח שם המסוף הנ"ל,שנפתח אותו מסוף,נפתח גם קו 56 משם,ב1.7.2003 עברו קווי בקעת אונו(ובהם:קוים 37,56,95)
לתפעול חברת קוים,ומאז קוים מפעילה את אותם קוים מתחנת המוצא שנמצאת שם.
רק בגלל שאין תחנות מוצא מסודרות לקווי האוטובוסים רביןם במדינת ישראל,ישנן בעיות תפעוליות חמורות בהפעלת קווי אוטובוסים,לרבות:
1.היעדר במקומות חניה ועמידה לקווי אוטובוס בתחנות מוצא,מה שגורם לאי-יציאה בזמן של נסיעות של אותם קוים שיוצאים מאותן תחנות מוצא,ואף לירידה בתדירות של אותם קוים.
2.לא נפתחים קוים חדשים כי אין מקום להעמיד תחנות מוצא לאותם קוים.
אין קשר
כשיש ביקוש לקו מסויים פותחים קוים, אלא אם הממונה לא יודע על ביקוש(כמו במקרה של דרור גנון ב״יהיה בסדר״ בגלי צהל)
מסוף סופי הוא אכן חלק חשוב בתכנון, אבל זה החלק הכי פחות מסובך, תמיד אפשר לאלתר משהו.
 

אשרי1987

New member
יש קשר

אין קשר
כשיש ביקוש לקו מסויים פותחים קוים, אלא אם הממונה לא יודע על ביקוש(כמו במקרה של דרור גנון ב״יהיה בסדר״ בגלי צהל)
מסוף סופי הוא אכן חלק חשוב בתכנון, אבל זה החלק הכי פחות מסובך, תמיד אפשר לאלתר משהו.
יש קשר
שאין איפה להעמיד אוטובוסים,קשה מאוד לתגבר תדירות,ולפתוח קוים חדשים,עובדה שאותו קו 56 נפתח רק שנפתח שם ביהוד המסוף ב1.7.1987
 

droriko

New member
תראה

יש קשר
שאין איפה להעמיד אוטובוסים,קשה מאוד לתגבר תדירות,ולפתוח קוים חדשים,עובדה שאותו קו 56 נפתח רק שנפתח שם ביהוד המסוף ב1.7.1987
תראה
גם על עתידים ורידינג אחרי הרפורמה אמרו שהם עמוסים, ובכל זאת תיגברו אחרי זה את הקוים שם. יש הרבה מה לעשות כדי להוריד עומס במסופים- קוים שיסיימו באמצע רחוב לא ראשי(אני למשל הצעתי שקו 6 יסיים בדבורה הנביאה פינת ולנברג) אפשר לבטל קוים מיותרים שתופסים מקום(22 למשל), יש גם קוים כמו 289 שלדעתי צריכים להיות יוממים, ובקיץ אפשר לבטל אותם בכלל.
 

אשרי1987

New member
בקשר למסופי אוטובוסים

תראה
גם על עתידים ורידינג אחרי הרפורמה אמרו שהם עמוסים, ובכל זאת תיגברו אחרי זה את הקוים שם. יש הרבה מה לעשות כדי להוריד עומס במסופים- קוים שיסיימו באמצע רחוב לא ראשי(אני למשל הצעתי שקו 6 יסיים בדבורה הנביאה פינת ולנברג) אפשר לבטל קוים מיותרים שתופסים מקום(22 למשל), יש גם קוים כמו 289 שלדעתי צריכים להיות יוממים, ובקיץ אפשר לבטל אותם בכלל.
בקשר למסופי אוטובוסים
היה במסוף רדינג עומס בלתי נסבל במשך לפחות שנה וחצי מאז ישום הרפורמה ביולי 2011,אך לפני כחצי שנה,אולי אפילו יותר,הרחיבו את שטח החניה והעמידה במסוף רדינג לקווי האוטובוסים שיוצאים משם,כך שהיום
המסוף לא עמוס שם,וניתן להכניס לשם שני קוים נוספים בתדירות בינונית של 12-20 דקות+גם אם יהפכו שני קוים כמו 172,204 למפרקיים
לדעתי צריך לבטל את קו 4 שהוא קו מיותר,ואז יתפנו עוד שניים-שלושה מקומות עמידה לאוטובוסים במסוף שם.
לגבי מסוף עתידים-הוצאת קו 6 מתוך המסוף לא תפתור את הבעיה שם,כי זה כולה מיניבוס קטן שתופס מקום עמידה בודד במסוף,הפתרון הוא לדעתי העברת תחנת המוצא של קוים כמו 42,52,189 7ב לחניון שיכון דן,כל עוד
החניון הזה קיים,זה יוריד קצת עומס ממסוף זה.
את קו 22 צריך להפעילו בכל שעות היום מקניון איילון.
 

droriko

New member
אבל אתה מוציא לא רק את 6

בקשר למסופי אוטובוסים
היה במסוף רדינג עומס בלתי נסבל במשך לפחות שנה וחצי מאז ישום הרפורמה ביולי 2011,אך לפני כחצי שנה,אולי אפילו יותר,הרחיבו את שטח החניה והעמידה במסוף רדינג לקווי האוטובוסים שיוצאים משם,כך שהיום
המסוף לא עמוס שם,וניתן להכניס לשם שני קוים נוספים בתדירות בינונית של 12-20 דקות+גם אם יהפכו שני קוים כמו 172,204 למפרקיים
לדעתי צריך לבטל את קו 4 שהוא קו מיותר,ואז יתפנו עוד שניים-שלושה מקומות עמידה לאוטובוסים במסוף שם.
לגבי מסוף עתידים-הוצאת קו 6 מתוך המסוף לא תפתור את הבעיה שם,כי זה כולה מיניבוס קטן שתופס מקום עמידה בודד במסוף,הפתרון הוא לדעתי העברת תחנת המוצא של קוים כמו 42,52,189 7ב לחניון שיכון דן,כל עוד
החניון הזה קיים,זה יוריד קצת עומס ממסוף זה.
את קו 22 צריך להפעילו בכל שעות היום מקניון איילון.
אבל אתה מוציא לא רק את 6
אלא גם את 22 שאתה מבטל

ברידינג לא הוסיפו שום שטח חניה
 

אשרי1987

New member
נוסף ברדינג שטח שמספיק ללפחות 12-14 אוטובוסים

אבל אתה מוציא לא רק את 6
אלא גם את 22 שאתה מבטל

ברידינג לא הוסיפו שום שטח חניה
נוסף ברדינג שטח שמספיק ללפחות 12-14 אוטובוסים
נוספים שיכולים לעמוד או להחנות במסוף
 

droriko

New member
אני לא יודע,אני לא שמתי לב

נוסף ברדינג שטח שמספיק ללפחות 12-14 אוטובוסים
נוספים שיכולים לעמוד או להחנות במסוף
אני לא יודע,אני לא שמתי לב
אולי לאוטובוסים של קוים,בדן זה נשאר אותו דבר
 

אשרי1987

New member
תוספת מקומות העמידה והחניה היא בחלק הצפוני

אני לא יודע,אני לא שמתי לב
אולי לאוטובוסים של קוים,בדן זה נשאר אותו דבר
תוספת מקומות העמידה והחניה היא בחלק הצפוני
של המסוף,קצת לפני הגדר של תחנת הכח רדינג,
 

felixr

New member
לא הוסיפו שום מקום לאוטובוסים

אין לי מושג על מה אתה מדבר
לא הוסיפו שום מקום לאוטובוסים
בנו חניון רכב פרטי על שטח שהיה של חברת החשמל
 

droriko

New member
לגבי העברת קוים לחניון שיכון

בקשר למסופי אוטובוסים
היה במסוף רדינג עומס בלתי נסבל במשך לפחות שנה וחצי מאז ישום הרפורמה ביולי 2011,אך לפני כחצי שנה,אולי אפילו יותר,הרחיבו את שטח החניה והעמידה במסוף רדינג לקווי האוטובוסים שיוצאים משם,כך שהיום
המסוף לא עמוס שם,וניתן להכניס לשם שני קוים נוספים בתדירות בינונית של 12-20 דקות+גם אם יהפכו שני קוים כמו 172,204 למפרקיים
לדעתי צריך לבטל את קו 4 שהוא קו מיותר,ואז יתפנו עוד שניים-שלושה מקומות עמידה לאוטובוסים במסוף שם.
לגבי מסוף עתידים-הוצאת קו 6 מתוך המסוף לא תפתור את הבעיה שם,כי זה כולה מיניבוס קטן שתופס מקום עמידה בודד במסוף,הפתרון הוא לדעתי העברת תחנת המוצא של קוים כמו 42,52,189 7ב לחניון שיכון דן,כל עוד
החניון הזה קיים,זה יוריד קצת עומס ממסוף זה.
את קו 22 צריך להפעילו בכל שעות היום מקניון איילון.
לגבי העברת קוים לחניון שיכון
מעבר לזה שזה יסרבל חלק מהקוים(למשל 42 שבנוסף לכל המסלול הארוך שלו יצתרך לנסוע גם בראול ולנברג בשביל להגיע לשיכון) החניון עמוס בבוקר(כשהנהגים באים לקחת את האוטו) ובזמן ארוחת בוקר. אני זוכר בזמנו שאתה(או מישהו אחר אם אני טועה) הצעת שקו 9 יסיים בשיכון וכתבתי לך כבר אז שאין מקום שם,אז אתה רוצה עוד להכניס לשם 4 קוים?
 

אשרי1987

New member
אני מעולם לא הצעתי שקו 9 יסיים בשיכון

לגבי העברת קוים לחניון שיכון
מעבר לזה שזה יסרבל חלק מהקוים(למשל 42 שבנוסף לכל המסלול הארוך שלו יצתרך לנסוע גם בראול ולנברג בשביל להגיע לשיכון) החניון עמוס בבוקר(כשהנהגים באים לקחת את האוטו) ובזמן ארוחת בוקר. אני זוכר בזמנו שאתה(או מישהו אחר אם אני טועה) הצעת שקו 9 יסיים בשיכון וכתבתי לך כבר אז שאין מקום שם,אז אתה רוצה עוד להכניס לשם 4 קוים?
אני מעולם לא הצעתי שקו 9 יסיים בשיכון
קו 9 יש לו מסלול טוב וחבל לסרבלו
 

droriko

New member
אגב כשאני אומר ״יש דרישה״

אין קשר
כשיש ביקוש לקו מסויים פותחים קוים, אלא אם הממונה לא יודע על ביקוש(כמו במקרה של דרור גנון ב״יהיה בסדר״ בגלי צהל)
מסוף סופי הוא אכן חלק חשוב בתכנון, אבל זה החלק הכי פחות מסובך, תמיד אפשר לאלתר משהו.
אגב כשאני אומר ״יש דרישה״
זה לא חייב להיות בהכרח צעקה של התושבים, משרד התחבורה גם רואה את זה לפי שאלונים שהוא מפיץ בקוים(נניח אם הרבה נוסעים שעולים בשכונה מסויימת מגיעים לאוניברסיטה אבל הם נוסעים בצורה מסורבלת הוא יכול לפתוח להם קו מהיר אליה) או על ידי הספירות שלנו שלפי זה הוא מקבל נתונים על איפה יורדים יותר איפה יורדים פחות וכו׳
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה