כאן בדיוק הבעיה המרכזית שבגללה
כאן בדיוק הבעיה המרכזית שבגללה
התחיבורה הציבורית במדינת ישראל,פועל באופן בלתי תקין.
מנהל מקרקעי ישראל,מכר בשנת 2010 חלקת קרקע ביהוד,שכנראה בשטח שם נמצא מסוף האוטובוסים ברחוב וינהויז ביהוד,שמשמש כתחנת מוצא ויעד לקווי האוטובוסים שתחנת המוצא ויעד שלהם ביהוד
(ובהם,קוים: 37,56,95,137,138,237),קוים 37,56 יוצאים משם עוד מתאריך יום רביעי 1.7.1987 שנפתח שם המסוף הנ"ל,שנפתח אותו מסוף,נפתח גם קו 56 משם,ב1.7.2003 עברו קווי בקעת אונו(ובהם:קוים 37,56,95)
לתפעול חברת קוים,ומאז קוים מפעילה את אותם קוים מתחנת המוצא שנמצאת שם.
רק בגלל שאין תחנות מוצא מסודרות לקווי האוטובוסים רביןם במדינת ישראל,ישנן בעיות תפעוליות חמורות בהפעלת קווי אוטובוסים,לרבות:
1.היעדר במקומות חניה ועמידה לקווי אוטובוס בתחנות מוצא,מה שגורם לאי-יציאה בזמן של נסיעות של אותם קוים שיוצאים מאותן תחנות מוצא,ואף לירידה בתדירות של אותם קוים.
2.לא נפתחים קוים חדשים כי אין מקום להעמיד תחנות מוצא לאותם קוים.
כאן בדיוק הבעיה המרכזית שבגללה
התחיבורה הציבורית במדינת ישראל,פועל באופן בלתי תקין.
מנהל מקרקעי ישראל,מכר בשנת 2010 חלקת קרקע ביהוד,שכנראה בשטח שם נמצא מסוף האוטובוסים ברחוב וינהויז ביהוד,שמשמש כתחנת מוצא ויעד לקווי האוטובוסים שתחנת המוצא ויעד שלהם ביהוד
(ובהם,קוים: 37,56,95,137,138,237),קוים 37,56 יוצאים משם עוד מתאריך יום רביעי 1.7.1987 שנפתח שם המסוף הנ"ל,שנפתח אותו מסוף,נפתח גם קו 56 משם,ב1.7.2003 עברו קווי בקעת אונו(ובהם:קוים 37,56,95)
לתפעול חברת קוים,ומאז קוים מפעילה את אותם קוים מתחנת המוצא שנמצאת שם.
רק בגלל שאין תחנות מוצא מסודרות לקווי האוטובוסים רביןם במדינת ישראל,ישנן בעיות תפעוליות חמורות בהפעלת קווי אוטובוסים,לרבות:
1.היעדר במקומות חניה ועמידה לקווי אוטובוס בתחנות מוצא,מה שגורם לאי-יציאה בזמן של נסיעות של אותם קוים שיוצאים מאותן תחנות מוצא,ואף לירידה בתדירות של אותם קוים.
2.לא נפתחים קוים חדשים כי אין מקום להעמיד תחנות מוצא לאותם קוים.