כאילו מה כולם בניו יורק או קנדה?

mnm11

New member
כאילו מה כולם בניו יורק או קנדה?

(איך אתם סובלים את הקור הזה?) אני מתחילה לחשוב שאולי הבחירה שלי לעבור ללוס אנג'לס לא הייתה כ"כ חכמה - סתם אני צוחקת אבל אני יודעת שאם אני לא ימצא פה חברים (נורמלים) בקרוב אני ישתגע
 
מבינה אותך

אני כבר בניו יורק כמה חודשים ועוד לא מצאתי חברים נורמלים שאפשר סתם ככה להפגש ולדבר, זה לוקח זמן כנראה. מבינה אותך והכי גרוע שיקרה שנינו נשתגע ביחד חחחחח
 

mnm11

New member
לפחות אנחנו לא לבד

זה באמת עוזר לדעת שאני לא לבד ויש עוד אנשים כמוני ושמבינים אותי מאוד חסרים לי החברים ואני מאוד משועממת פה מקווה שזה ישתנה (בקרוב!!!)
 

To4Ka

New member
מצרפטת

גם אני פה לבד.. כבר יותר מחודש מתחילה להתחרפן לאט לאט
 
יש לי רעיון

אולי כדי שאנחנו נעבור לאותו עיר חחחח.... חבל שאנחנו לא גרות באותו עיר
 

To4Ka

New member
היי קרן :)

מה שלומך? ובאמת חבל שאנחנו כולנו לא מאותו המקום.. אולי נארגן איזה פגישת פורום איזה פעם :) חחחיחי
 

psytherpy

New member
גם אני מיצטרף

אני חצי שנה בחו''ל למעוניין גרמניה היה לי קצת קשה בהתחלה אבל היתרגלתי לעיניין אהל אני כבר היכרתי כמה אנשים נחמדים יהיה יותר טוב בקייץ כי עז אני ידבר שותף ויחזור לילמוד באוניברסיטה עוד 5 חודשים אני יהיה חיית לילה של העיר
 

lol lypop

New member
מצטרפת 2

אני גרה בויקטוריה , קנדה..אין כאן בכלל ישראלים חוץ מאיתנו ועוד 2-3 משפחות עם ילדים קטנים...ולעומת רוב קנדה דיי חם פה...
 

To4Ka

New member
איזה כיף לך תלווי לנו קצת שמש ../images/Emo42.gif

כמה זמן את גרה שם?
 
למעלה