(איך אתם סובלים את הקור הזה?) אני מתחילה לחשוב שאולי הבחירה שלי לעבור ללוס אנג'לס לא הייתה כ"כ חכמה - סתם אני צוחקת אבל אני יודעת שאם אני לא ימצא פה חברים (נורמלים) בקרוב אני ישתגע
אני כבר בניו יורק כמה חודשים ועוד לא מצאתי חברים נורמלים שאפשר סתם ככה להפגש ולדבר, זה לוקח זמן כנראה. מבינה אותך והכי גרוע שיקרה שנינו נשתגע ביחד חחחחח
אני חצי שנה בחו''ל למעוניין גרמניה היה לי קצת קשה בהתחלה אבל היתרגלתי לעיניין אהל אני כבר היכרתי כמה אנשים נחמדים יהיה יותר טוב בקייץ כי עז אני ידבר שותף ויחזור לילמוד באוניברסיטה עוד 5 חודשים אני יהיה חיית לילה של העיר