כאב נוראי אחרי פתיחת הטבעת

talhaboker

New member
כאב נוראי אחרי פתיחת הטבעת

היי, הייתי באסותא לפני מספר שעות והרופא שמחליף את ד"ר אבינוח היה שם ופתח לי את הטבעת בחצי סמ"ק. חזרתי הביתה, שתיתי קצת מיץ וקצת מים ופתאום נתקפתי כאבים עזים באזור מסביב לטבעת, תחושת צריבה ושריפה בגב, צורך להקיא מבלי שמשהו יוצא ובחילה. הכאבים פחתו לאחר כעשר דקות, אך גם שעה אחרי, אני עדיין חשה אי נוחות ובחילה. האם זה נורמלי? זה קרה למישהו מכם? מה כדאי לי לעשות? אני חוששת לנסות לשתות משהו נוסף כיוון שעוצמת הכאבים היא בלתי נסבלת. תודה למשיבים!
 

רוייקו

New member
מוזר נורא

אחרי פתיחה תמיד יש הקלה שכן זו הפעולה ההפוכה ללחץ על הטבעת או הקיבה... יש תחושת שחרור וחופש בשתיה ואכילה. מה קרה שהלכת לפתוח ? היו בעיות שהביאו אותך לפתוח ? האם אכלת משהו אחרי הפתיחה ? את זוכרת איזה משהו שאכלת בטווח הזה ?
 

talhaboker

New member
באמת מוזר

אני כבר פתחתי את הטבעת בעבר ואני יודעת שזה עושה טוב. לכן מאוד נבהלתי מהכאב הזה (שהוא בפירוש חריג בעוצמה שלו). הלכתי לפתוח כי אנשים מתחילים לחשוד שאני אנורקסית ולכן החלטתי שזה הזמן לתת לעצמי קצת יותר מרחב למזון. הדבר היחיד שאכלתי היה חתיכה קטנטנה של גמבה (חתכתי לעצמי סלט לפני שהכאב הופיע והסלט נותר מיותם כי עכשיו אני לא מעיזה לאכול כלום).
 

אופירA

New member
מנהל
אולי תלכי לעשות בדיקות דם כלליות

משום מה, מרגיש לי שהדברים לא קשורים לפרוצדורת פתיחת הטבעת, אלא למצבך הגופני. אולי אולקוס (כיב קיבה), אולי בקע סרעפתי (שבר באיזור החלק העליון של הקיבה, הפונה לריאות), אולי פצע בוושט. אם הכאבים יחזרו או לא יחלפו לחלוטין - אולי תעשי צילום וושט קיבה.
 
למעלה