כאבי תופת בבית-עדכון לייב

כאבי תופת בבית-עדכון לייב

אני עכשיו בבית חולים מחוברת למוניטור עם צירים כל 10 דק`
 

yaf79

New member
בהצלחה ושיעבור בקלות. עכשיו

אני הולכת לישון ועד הבוקר מקווה לשמוע שילדת.
 
עדכון

טוב אז לאחר מוניטור של שעה וחצי(!!!) צירים סדירים אבל באמת שלא כל כך כואבים (אחרי שבבית היו נוראיים!!) שוחררתי הביתה - הכל עדיף על שינה בבית חולים לא?! שאלתי את הרופאה אם זה יכול להיות-בבית התפוצצתי מכאבים לא מסוגלת לזוז ואז שהגענו זה באמת נירגע-בכל אופן "רמת" הכאב פחתה..היא אמרה שזה קורה. לחץ דם מעט גבוהה אבל בנורמל צוואר אחורי סגור מחיקה של 50% (אשמח אם מישהי תסביר לי את החלק האחרון...) תודה על האיחולים-אולי את הלילה נסיים שם
 

אמאאור

New member
לפי מה שאת מתארת, נראה שאת בשלב

הלטנטי של הלידה, כלומר - יש התחלה של תנאי לידה. יש צוואר שהוא עדיין סגור, כלומר אין עדיין פתיחה, אבל התחילה מחיקה. כמה זמן זה עוד יקח? אין לדעת. עשית קורס הכנה ללידה, או האם את מכירה את סימני הלידה, ומתי צריך ללכת לביות יולדות?
 
עשיתי קורס חלקי

אבל הרופאה אמרה לי אתמול לבוא אם יש ירידת מיים או ששוב יש כאלו צירים שהם סדירים. פתיחה היא לאחר מחיקה מלאה? אני יכולה לחוש בזה? בכל אופן היא אמרה לי שזה שלב ראשוני היא גם העריכה שעוד יום-יומיים תהייה כבר "לידה" אבל כרגע הכל ניראה רגוע למדי..אז אני סקפטית.
 

אמאאור

New member
באיזה שבוע את בדיוק?

זה יכול לקחת משהו בין כמה ימים לשבועיים-שלושה במצב הזה, ואי אפשר ממש לדעת. הראש של התינוק נמוך? הוא מבוסס באגן? היו לך כבר כמה אפיזודות של צירים סדירים וכואבים שהיו ו"נעלמו"? הנה "מבוא קצר לקורס הכנה ללידה"
: צריך ללכת לבית יולדות אם יש ירידת מים (במיוחד ב"שיטפון"), צירים חזקים סדירים בתדירות של אחד לחמש דקות (פלוס-מינוס), או אם חלילה יש דימום כבד של דם אדום טרי או ירידה/שינוי מהותי בתנועות העובר. יש מבין?
 
תודה על ה"קורסון"..../images/Emo9.gif

אני בשבוע 40 , הראש נמוך כבר מזמן לפי הרופא שאצלו אני במעקב , אין לי שמץ לגבי "מבוסס".., זו הפעם הראשונה שיש צירים כאלו - היו התכווצויות אבל לא -ממש לא כמו אתמול(!)..
 
יש התקצרות של צוואר הרחם ויש פתיחה

זה שני דברים שונים. כמובן שפתיחה מלאה היא כבר תהליך לידה ועל כן תתרחש במקביל לאיזשהו שלב של פתיחה. אני הסתובבתי עם מחיקה של 50% ופתיחה של אצבע משבוע 36 אחרי צירים לא סדירים וילדתי בתל"מ בזירוז, בגלל שלא קרה כלום והיה לי מיעוט מי שפיר וסכרת.
 
אבל בשבוע שלך אני יודעת על שלוש

חברות שילדו תוך 48 שעות, מהמצב שאת מתארת!!! אז אם את רוצה כבר ללדת אני מחזיקה לך אצבעות.
 
השאלה אם זה המשיך אצלן או שכמו אצלי

עכשיו כאילו כלום לא היה?? לא שאתמול היתה איזה אזהרה
 
למעלה