כאבי ראש חזקים מאוד???
אני היום בשבוע 15+3 (הזמן לא זז, אני מרגישה שהחרדות של ההריון הזה כבר נמשכות יותר מ15 שבועות) מאתמול בלילה יש לי כאבי ראש מאוד עוצמתיים. אני מרגישה את המצח, ומעין לחץ על קדמת הראש. אני שותה המון, לפחות 3 ליטר ביום, והיום יותר מזה. בקושי אוכלת, ומה שאוכלת מקיאה, אבל אם לא מתה מתת תזונה, כנראה שמשהו בכ"ז נכנס. לחץ הדם שלי לא אמור לגרום לכאב ראש, כי הוא לא גבוה. (להפך, די נמוך. 90/50 וגם פחות מזה לפעמים) אין אנמיה או משהו אחר שיגרום לכך. התקשרתי לרופאת הפריון שלי, שבתקופות מסויימות נאלצת לתפקד כפסיכולוגית בדימוס, וביקשתי שתגיד לי שאכן, אין קשר בין זה ובין ההריון. (הייתן צריכות לשמוע אותה, כשהיא רק שמעה את קולי בטלפון, מייד שאלה בבהלה: "מה קרה?" כי זה מה שנהיה ממני, כנראה. אחת שמתקשרת לספר שמשהו קרה. היא כנראה היתה בטוחה שאני עומדת לומר שאין דופק או משהו כזה) לדבריה אכן אין קשר ובבקשה שאני אבטיח לה לא לעשות מחר אולטרסאונד, כי היא נשבעת שזה לא קשור להריון. אכן הבטחתי. הייתי בעבודה בצמוד למכשיר האולטרסאונד, ובגבורת נפש לא בדקתי אותי. (יש לי סקירה ראשונה ביום שלישי. נסתפק בזה לעת עתה) ועכשו תשאלו אותי, אם יש לך כאבי ראש חזקים, למה את על המחשב במקום במיטה? אז זהו, שהייתי חייבת כמה דקות לאכול משהו (ענבים) כדי שאוכל לקחת מטפורמין נוסף ואספירין. ואני זזה לישון. סתם רציתי לשתף.
אני היום בשבוע 15+3 (הזמן לא זז, אני מרגישה שהחרדות של ההריון הזה כבר נמשכות יותר מ15 שבועות) מאתמול בלילה יש לי כאבי ראש מאוד עוצמתיים. אני מרגישה את המצח, ומעין לחץ על קדמת הראש. אני שותה המון, לפחות 3 ליטר ביום, והיום יותר מזה. בקושי אוכלת, ומה שאוכלת מקיאה, אבל אם לא מתה מתת תזונה, כנראה שמשהו בכ"ז נכנס. לחץ הדם שלי לא אמור לגרום לכאב ראש, כי הוא לא גבוה. (להפך, די נמוך. 90/50 וגם פחות מזה לפעמים) אין אנמיה או משהו אחר שיגרום לכך. התקשרתי לרופאת הפריון שלי, שבתקופות מסויימות נאלצת לתפקד כפסיכולוגית בדימוס, וביקשתי שתגיד לי שאכן, אין קשר בין זה ובין ההריון. (הייתן צריכות לשמוע אותה, כשהיא רק שמעה את קולי בטלפון, מייד שאלה בבהלה: "מה קרה?" כי זה מה שנהיה ממני, כנראה. אחת שמתקשרת לספר שמשהו קרה. היא כנראה היתה בטוחה שאני עומדת לומר שאין דופק או משהו כזה) לדבריה אכן אין קשר ובבקשה שאני אבטיח לה לא לעשות מחר אולטרסאונד, כי היא נשבעת שזה לא קשור להריון. אכן הבטחתי. הייתי בעבודה בצמוד למכשיר האולטרסאונד, ובגבורת נפש לא בדקתי אותי. (יש לי סקירה ראשונה ביום שלישי. נסתפק בזה לעת עתה) ועכשו תשאלו אותי, אם יש לך כאבי ראש חזקים, למה את על המחשב במקום במיטה? אז זהו, שהייתי חייבת כמה דקות לאכול משהו (ענבים) כדי שאוכל לקחת מטפורמין נוסף ואספירין. ואני זזה לישון. סתם רציתי לשתף.