כאבי ראש איומים!!!!

נגנבתי

New member
כאבי ראש איומים!!!!

לפני כמה ימים תפסה אותי הצטננות בלשון המעטה, כאבי גרון אוזניים ראש חולשה משהו מפחיד, אי יכולת לתפקד. שללתי ללכת לרופא ולקבל אנטיביוטיקה העדפתי (כמו תמיד) שזה יעבור לבד. וכן כמו שציפיתי כעבור 4/3 ימים זה עבר פחות או יותר. לפני יומיים התחילו לי כאבי ראש איומים שבהתחלה קישרתי אותם להתקררות שעברה עלי ועכשיו זה עדיין ממשיך ולא ברור לי למה וממה. כשאני עוברת ממצב שכיבה לישיבה או לעמידה אני מרגישה כאילו מישהו לוקח סכין ודוקר אותי בראש בחלק השמאלי עד כדי כך שאני נאלצת לעמוד לכמה דקות ולתפוס חזק חזק את הראש עד שזה עובר. אני נורא מפחדת מזה ולא ברור לי ממה זה. לא רוצה ללכת לרופא ולהתחיל סדרת בדיקות שרק תעלה בי את הפחד שאולי חס וחלילה זה גידול (שלא נדע) מאז התחילו החרדות כל דבר קטן שקשור לבריאותי מלחיץ אותי. ולמרות שאני כבר די בחוץ תמיד עוברת בי המחשבה "אני כולה בת 21 ואני מפחדת וחולה כמו אישה בת 60 למה אני לא כמו כולם???" אני נורא מודאגת מהמצב ולא יודעת מה לעשות. האם זה קרה למישהו? האם זה קשור ל"רסיטל" ? או לחרדות? אשמח לתשובות יום טוב לכולם
 

tapas tapas

New member
את צריכה ללכת להיבדק אצל רופא

תופעות כאלה יכולות להיגרם מאלפי סיבות שונות. יש מספיק אנשים שקורים להם כל מיני תופעות כאלה, הם מקשרים את זה למחלה הקטלנית ה"חביבה" עליהם. ואז הם נבדקים אצל רופאים והם אומרים להם שזה שום דבר רציני. את לא תדעי ממה זה נגרם עד שלא תיבדקי אצל רופא.
 

eyola

New member
שילוב נפשי ופיסי

זו פצצה מתקתקת לחרדים ושוב הנה המעגלים מתחילים להסתובב בסחרור כי לפעמים יש מצבים שהגוף ותוצרותיו נחלשים אצל כולם רק שאצל החרדות זה טרמפ ממש נחמד לגםן שעשועים לקרוסלה טרמפ להעצים את החוסר ביטחון, חוסר שליטה, חולשה ומשם החוסר ביטחון מהנקודות הזה הופך מפלצת לדעתי צריכים לבוא יותר פטוח, יותר בוטח, יותר מקבל את החיים ומה שקורה וואלה אם יש חולשה בגוף או מחלה שיצרה שרשרת תגובות תורפה בגוף צריכה לנסות בתקופה הזו כמה שיותר לנוח לחשוב בריא לשים ב לשיגרה טובה ולעודד את עצמך בעזרת מחשבות של.. "יש גם תקופות כאלו לא להכנס לפאניקה ולמחשבות יתר על לאן זה הולך משם (רחוק מדי)" חשוב שאו לא תחשבי מדי ותנסי פשוט להרגע ולעשות דברים מנוחתיים ונעימים בזמן הזה יותר או פשוט לנסות לכוון את המחשבות לחשיבה חיובית שבא את מבינה שהגוף שלך במשבר וכל מחשבה מטרידה שאת מוסיפה עליו גורמת לתהליך ההחלמה להאיט לסחוב על עצמו משקל יותר כבד וזה לא אומר שארת עוצרת את תהליך ההחלמה את הלכת לבדיקות אני מבינה ואת מטפלת בעצמך רפואית אם יש בעיה ואת בודקת וערנית לגוף ולעצמך אבל מעבר לכך תהליך ההחלמה יתקיים בכל מקרה את פשוט יכולה לעזור לו מאד וגם להקשות עליו את צריכה עכשיו מנוחה והרפייה וזה מאד חשוב גם נפשית כי יכול להיות שהגוף כבר בריא לגמריי ומה שנשאר זה סחרור הדאגה זה לא קל להרפות ממנו כי בסך הכל את רוצה לדאוג לעצמך ולהיות ערה ששום דבר לא יפתיע אותך אבל תניחי לזה כאבי ראש בדרך כלל מגיעים מלחצים ומתח וכאבי גרון לדעתי נובעים גם ממאיזשהו שחרור רגשי שצריך לעשות אבל ברמה הכי בסיסית גוף חזק בנפש חזקה תדאגי יותר לקבל ולחזק את עצמך הגוף ישתף איתך פעולה. תרגישי טוב.
 

eyola

New member
רק עכשיו נזכרתי שסיפרת שלא הלכת

לרופא טיפשי מצידך רק כדי לשלול הסתבכויות מיותרות בשל הזנחה אבל מאמינה שאת בטח יודעת ומרגישה כנראה שאת בסדר תלכי להבדק בכל מקרה אם זה לא עבר מה אכפת לך?! למה לזלזל בגוף!?
 
למעלה