הי צופיה
התכווצויות בזמן הביוץ זה אחלה - זה אומר שחוץ מהפרשות וחום יש לך עוד סימן שאת יכולה לבדוק. אצלי - אחרי שלמדתי לזהות ביוץ גיליתי שגם לי יש כאבים כאלה וזה בהחלט עזר בתזמון
לדעתי רוב הנשים כאשר הן מתחילות לעקוב מגלות סימנים נוספים שמלמדים אותן על בוא הביוץ (והתכווצויות הוא אחד הנפוצים - בכ"ז הביצית צריכה לפרוץ את דופן השחלה, הגיוני שזה ילווה באיזהשהוא כאב לא?) לגבי השתרשות - זה בשלב הרבה יותר מאוחר, כ 8-10 ימים מהביוץ. יש נשים שזה מאופיין אצלן בדימום קל (לרוב חום כמו של דם ישן) או באמת בהתכווצויות וכל מיני תחושות בשיפולי הבטן. אצלי בערך ביום שהווסת היתה אמור להגיע התחילו גם התכווצויות חזקות (ולכן הייתי בטוחה שאוטוטו המכשיפה כבר כאן), אבל אין לי מושג אם זה נבע מהשתרשות/הורמונים/מתיחה של הרחם.