כאבי מחזור חזקים במיוחד בזמן הביוץ

כאבי מחזור חזקים במיוחד בזמן הביוץ

וזה לא שזו הפעם הראשונה שאני בביוץ
מישהי יודעת משהו? סתם כל הזמן מהדהד לי בראש ´כאבי השתרשות´ שאתן כותבות כאן אז חשבתי אולי.... כן, ואם אני כאן אז סימן שאני מנסה
 

ligi

New member
גם לי

גם לי היו כאבים חזקים עמומים בבטן התחתונה .הרופא אמר לי שאלה "כאבי ביוץ" והם באמת עברו תוך שלושה ימים, והתוצאה הריון. בהצלחה
 

מעיןבר

New member
הי צופיה

התכווצויות בזמן הביוץ זה אחלה - זה אומר שחוץ מהפרשות וחום יש לך עוד סימן שאת יכולה לבדוק. אצלי - אחרי שלמדתי לזהות ביוץ גיליתי שגם לי יש כאבים כאלה וזה בהחלט עזר בתזמון
לדעתי רוב הנשים כאשר הן מתחילות לעקוב מגלות סימנים נוספים שמלמדים אותן על בוא הביוץ (והתכווצויות הוא אחד הנפוצים - בכ"ז הביצית צריכה לפרוץ את דופן השחלה, הגיוני שזה ילווה באיזהשהוא כאב לא?) לגבי השתרשות - זה בשלב הרבה יותר מאוחר, כ 8-10 ימים מהביוץ. יש נשים שזה מאופיין אצלן בדימום קל (לרוב חום כמו של דם ישן) או באמת בהתכווצויות וכל מיני תחושות בשיפולי הבטן. אצלי בערך ביום שהווסת היתה אמור להגיע התחילו גם התכווצויות חזקות (ולכן הייתי בטוחה שאוטוטו המכשיפה כבר כאן), אבל אין לי מושג אם זה נבע מהשתרשות/הורמונים/מתיחה של הרחם.
 
חייכת אותי אך מהצד השני עכשיו יהיה

לי הרבה יותר קשה להיות cool בנוגע להמתנה. כל הזמן אני ברגשות מעורבים בקטע של תפסיקי להשלות את עצמך לבין לחפש סימנים ולהתלהב... מה שכן הוא שהכאבים שהיו לי היום, לא היו אף פעם אלא בזמן המחזור, זה כאב שלא שוכחים... (יש לי מחזור מאד קשה וכשה´מכשיפה´ כמו שקראת לה מתעללת בי, הייתי זוכרת אם זה היה יותר מבתק´ המחזור) בקיצור כמו שכתבתי קודם
,
,
,
ו
ו
ו
 
למעלה