כאבי ברכיים בלתי מוסברים
שלום, אני בת 28. בערך מגיל 23 התחלתי לסבול מכאבים ונוקשות בברכיים (קושי בהתכופפות, בטיפוס במדרגות). יש תקופות קשות יותר ויש פחות- אבל הכאב תמיד שם. לא ממש הצלחתי לקשר- מה יכול היה לגרום לתנודתיות. פניתי בזמנו לאורתופד שהציע מבנה לא תקין של הברך שגורם לשחיקה. הופנתי לפיזיותראפיה שם בעיקר טופלתי במכשיר שעושה זרם חשמלי בברכיים ובמכשיר אינפרא-אדום. זה הרגיש מצויין אך ברגע שיצאתי מדלת המרפאה (מדרגה...) הכאב חזר. ואז הגיעו תקופות קשות יותר שכללו הפעם גם כאב ונוקשות בצידי האגן (שממש הקשתה עלי בהליכה) ובכתפיים. - בעיקר לאחר שכיבה ממושכת (הייתי מתעוררת משינה מכאב ונוקשות). בבדיקות דם - הכל תקין, כולל מספר סמנים ראומטולוגיים (הכל שלילי). בשנה האחרונה הכאבים מוגבלים לברכיים בלבד, ולא מאד חמורים כשהיו. אני רוצה לציין שאני די סובלת מעייפות בשנתיים האחרונות וכן מתחושת כובד ברגליים- ללא סיבה נראית לעין. ולסיכום - מה עושים?
שלום, אני בת 28. בערך מגיל 23 התחלתי לסבול מכאבים ונוקשות בברכיים (קושי בהתכופפות, בטיפוס במדרגות). יש תקופות קשות יותר ויש פחות- אבל הכאב תמיד שם. לא ממש הצלחתי לקשר- מה יכול היה לגרום לתנודתיות. פניתי בזמנו לאורתופד שהציע מבנה לא תקין של הברך שגורם לשחיקה. הופנתי לפיזיותראפיה שם בעיקר טופלתי במכשיר שעושה זרם חשמלי בברכיים ובמכשיר אינפרא-אדום. זה הרגיש מצויין אך ברגע שיצאתי מדלת המרפאה (מדרגה...) הכאב חזר. ואז הגיעו תקופות קשות יותר שכללו הפעם גם כאב ונוקשות בצידי האגן (שממש הקשתה עלי בהליכה) ובכתפיים. - בעיקר לאחר שכיבה ממושכת (הייתי מתעוררת משינה מכאב ונוקשות). בבדיקות דם - הכל תקין, כולל מספר סמנים ראומטולוגיים (הכל שלילי). בשנה האחרונה הכאבים מוגבלים לברכיים בלבד, ולא מאד חמורים כשהיו. אני רוצה לציין שאני די סובלת מעייפות בשנתיים האחרונות וכן מתחושת כובד ברגליים- ללא סיבה נראית לעין. ולסיכום - מה עושים?