כאבי בטן מחלב סויה?

kinspirit

New member
כאבי בטן מחלב סויה?

הי בנות


התינוקי בן שלושה חודשים. שלושה שבועות ראשונים היו זוועה מבחינת כאבי הבטן שלו. אחרי ששיניתי מעט את התזונה שלי המצב השתפר. הבנתי כבר שהבחור כנראה רגיש במיוחד (בהשוואה לשני האחים הגדולים שלא סבלו בצורה כזאת היסטרית), כך שאני מאוד מקפידה על מה שאני אוכלת (בעלי משתגע ממני כבר, כל הזמן שואלת בחשדנות אילו תבלינים הוא שם באוכל). קפה ושוקולד יצאו מהתפריט כבר ביום הראשון אחרי הלידה.

יש ימים שעוברים בלי כאבי בטן בכלל, ויש ימים שפתאום הוא שוב מתפתל. התחלתי לחשוב מה אכלתי יום לפני והגעתי למסקנה שאולי מוצרי חלב שאני אוכלת גורמים לו כאבים. עברתי לחלב סויה ונראה לי שזה עושה את המצב גרוע יותר. מישהי מכירה את העניין? יכול להיות שגם החלב סויה גורם לו לכאבים?

כבר לא נשאר לי מה לאכול
 

michal@gal

Active member
מנהל
כל תינוק מגיב אחרת

יש תינוקות שרגישים גם לסויה.
לא קל, אבל תזכרי שזו רק תקופה ומשתפר ככל שהוא יגדל.

אולי כדאי לך להתייעץ עם דיאטנית שתעזור לך לבנות לעצמך תפריט ללא מוצרי חלב וסויה.
 
ניסית?

אוי אני כל כך מבינה אותך, בטח כל אחד נותן לך עצות מה לאכול... לפחות ככה זה היה אצלי. ובלי קפה זה באמת על גבול הבלתי אפשרי. ממה שקראתי לא מזמן הקשר בין תזונת האם לתופעת הקוליק בתינוק הוא חלש ביותר, על גבול הלא קיים, וכן רלוונטי רק אצל אחוז קטן מאוד של נשים. כן, זה הפתיע גם אותי. לעניין, אצלנו הגרפווטר, שבטח שמעת עליו, מאוד עזר. את נותנת את הטיפות האלה בקביעות לפני ההנקה וזה מביא להקלה ניכרת כבר בימים הראשונים ואז אולי לא יהיו לו את הימים הקשים האלה של הגזים.
ואל תשאלי את בעלך לגבי התבלינים, זה כבר מוגזם, התבלינים לא עושים גזים לתינוק. וזה גם לא טוב לזוגיות לשאול בחשדנות, תהיה מרוצה שהוא מכין לך אוכל
 

kinspirit

New member


גרפוטר ניסיתי על הגדול שלי וזה גרם לו רק לצרוח יותר. עם הבת דווקא סימיקול עבד פלאים, אבל לקטנצ'יק זה בקושי הזיז. רק אחרי שבועיים, התחלתי לעשות אלימינציה מדברים שאכלתי וגיליתי כמה דברים ספציפיים שכשהורדתי אותם מהתפריט הילד התפתל פחות. אז עכשיו המצב יחסית טוב, אבל עדיין יש ימים שפתאום הוא מתפתל ומפליץ, אז זה חייב להיות משהו שאכלתי


בנוגע לתבלינים - היה לי מקרה עם הבת שבגלל תבלין שהוא שם באוכל (סוג של פלפל) היא צרחה ולא הסכימה אפילו לשבת על השד. הייתי חייבת במשך יום שלם לרחוץ את הציצי במים וסבון לפני כל הנקה כדי שהיא תסכים. מאז אני סופר חשדנית בתקופת ההנקה הראשונית.
 
למעלה