כאבים בציצי

כאבים בציצי

זו לא פעם ראשונה בחודשים האחרונים שפתאום יש לי כאבים בציצי, ממש לא נעימים. לא נראה לי שזה גודש כי הציצי רך והילדים יונקים כרגיל, זה בעיקר בחלק התחתון (איפה שהברזלים של החזייה, כמובן שאני לא הולכת עם חזיית ברזלים, זה רק להדגמה). אחרי יום יומיים זה עובר אבל זה ממש לא כייף. מה עושים?
 

nitsanal

New member
לא מוכר לי....השערות

יכול להיות שקשור לביוץ / מחזור ? גיליתי שלי יש כאבים משונים בימים הספציפיים האלו וזה באמת עובר אחרי יומיים. לא נשמע כמו דלקת / גודש / חסימה....
 
מחזור זה לא התחום שלי

אני אעדיין נטולת ביוץ, למרות שבאמת בזמן האחרון יש לי מן מחושי בטן שמזכירים טרום מחזור רק שאין דימום. ואני ללא התקן/גלולות סרזט גם אני יש חשבתי על סוג של גודש רק שזה מקומי למטה, לא "מוצקי" או משהו, ממש כמו כאב של חזיית ברזלים שהלכת איתה שבועיים רצוף. מוזר..... אבל תודה על ההתייחסות בכל מקרה
 
היה לי פעם אחת

ועבר רק אחרי עיסויים חוזרים ונשנים של המקום הדואב(רק צד אחד, כן?). היה ממש נודניק.
 
תגובה

האם כואב בשני השדיים? יש אדמומיות באיזורים הכואבים? האם הצלחת לחוש סוג של גוש באיזור הכואב? עקרונית כאבים בהנקה כאבים יכולים לנבוע גם מהתחלה של דלקת, מחסימה כלשהי באחת הצינוריות או אפילו מפטריה, לא חייב להתלוות לכל אלה גודש אבל שווה לאבחן ולטפל כדי לא לסבול. נסי לראות אם קיימת אדמומיות כלשהי, בעיקרון במקרים של דלקת או חסימה אחד הפתרונות היעילים ביותר (כשזה לא ברמה קשה) הן הנקות תכופות בתנוחות שונות. נסי לשנות ולהיניק בשכיבה, בפוטבול וגם בתנוחה הרגילה ל בטן לבטן, יש אפשרות להיניק כשאת שוכבת על הגב והתינוק שוכב על הבטן עלייך. בכל הנקה נסי לגוון בתנוחות וראי אם זה נפתר. נסי לחפש תסמינים אחרים כדי לשלול דברים אחרים.
 
תודה לכולן הכאב עבר מעצמו

כמו פעם שעברה. רק שזה ממש מעצבן ומקווה שלא יחזור שוב. אכן יש שם קצת אדמומית, וזה רק בציץ אחד, והנקות בטור לא מועילית, ואני גם לא שואבת. אבל פעם הבאה (אם תבוא לא עלינו), אני אנסה להניק בתנוחות שונות (חוץ מפוטבול, הם בחיים לא יסכימו, הם מעדיפים לרקוד תוך כדי הנקה ולא לשבת בלי מעש). ושוב תודה לכולן על העזרה.
 
למעלה