כאבים בעצם הזנב

t leven is mooi

New member
כאבים בעצם הזנב

שלום לכולם, אני בת 29 וכבר כשבוע אני סובלת מכאבים בעצם הזנב. אורתופד נתן לי תרופה אנטי דלקתית (וולטרן) וגם כרית חלולה לישיבה. רציתי לדעת אם יש משהו נטורופתי שיכול לעזור? אני לא רוצה לקחת תרופה אנטי דלקתית משום שבשנים האחרונות (כ-5 שנים) סבלתי מדלקות גידים מרובות ולקחתי יותר מדי תרופות אנטי דלקתיות שכבר לא עוזרות. תודה!
 

ינוקא1

New member
דיקור , דיקור , דיקור !

אפשר גם להוסיף מגע וחימום. יעשה נפלאות.
 

0 אור 0

New member
טיפול שורש

את לא צריכה רק משהו להקלה, אלא את צריכה לעבוד על פתרון הבעיה מהשורש - רפואה סינית זו דרך אחת, שילוב של עיסוי עם שמנים ותנועה דרך שניה. שתיהן טובות, רק תמצאי מטפל ממש טוב ותתחילי.
 
בינתיים-עיסוי צווארי

שלום רב! עד שתאתרי את המטפל המתאים לך את יכולה להקל ע"י עיסוי חוליות הצוואר הרפואה הסינית מזהה קשר בין הזנב לצוואר המאפשר טיפול הדדי. תנועתיות,,,,,,,בחלק מהמקרים התנועתיות משחררת בעיקר בזכות הזרמת דם.הליכה זהירה יכולה להיות יעילה ובמיוחד שחיה אם יש לך תנאים לכך(ברכה מקורה ומחוממת) מציע לך לפנות למטפל ברפואה הסינית שהתמחה גם בדיקור יפני. כל טוב! ערן
 

ינוקא1

New member
אני לא הייתי ממליץ על זה

עיסוי צווארי הינו עיסוי שלדעתי דורש מומחיות רבה. כמעט כל הנזקים בטיפולי מגע , מגיעים דרך מטפלים לא זהירים שמבצעים עיסוי צווארי. אני חושב שהרבה יותר קל למצוא מטפל טוב בדיקור או בעיסוי שיטפל בבעיה בעצם הזנב בשיטות שלו , מאשר לחפש מטפל בעיסוי צווארי בשביל בעיה בעצם הזנב.
 

0 אור 0

New member
????

נכון מאד - עיסוי צוארי הוא עיסוי שדורש ידע ומומחיות, אבל גם אקופונקטורה היא פעולה פולשנית, שלא כל מי שלמד בקורס מזורז לתקיעת מחטים יודע לעשות, אז כדי לקבל טיפול כזה או כזה צריך ללכת אל המומחה שיודע מה הוא עושה ולא אל מטפל לא זהיר וחסר ידע ומיומנות. אבל בהחלט לא לפסול את השיטה של עיסוי. אגב, אני לא מומחית לעיסוי רפואי (יש לי עם מי להתייעץ כשצריך), אבל אני בהחלט לא בטוחה שהמקום הראשון שהייתי בודקת הוא הצואר. אם כבר מטפלים בעיסוי, אז עדיף להתבסס על קשרים אנטומיים ולא "סיניים"
 

ינוקא1

New member
הסיכון

באקופנטורה שנעשית שלא כראוי , הוא הרבה פחות מאשר בעיסוי צוואר שנעשה שלא כראוי.
 

ינוקא1

New member
כאוקופנטוריסט העוסק המון במגע

אני חושב שהקביעה הזו מדויקת.
 
"קשרים אנטומיים ולא סיניים"

אור שלום! הקשרים צוואר/עצם הזנב הם גם אנטומיים וגם אנרגטיים(המכונים בפיך סיניים!) כנראה שזו העובדה העושה את הטיפול בעצם הזנב מרחוק- מהצוואר,טוב כפי שהוא! ערן
 

עוז46

New member
מצחיק שהאבחון טיפול ויעוץ כזה קל

באינטרנט. לא ממהר להבחן, שעצם הזנב מודלק מבריא מהצוואר. יותר נשמע כמו טיפול סימפטומתי לכאב או לדלקת ולא טיפול בגורם עצמו. סביר עם ריבוי דלקות גידים בעבר שהמצב מצריך איבחון יציבה והתנהגות בעבודה וחיי יום יום לפני פיזור עצות שעלולות להרע את המצב. כי אם באמת הבעיה מגיעה מהצוואר אז הטיפול מצריך מחשבה טובה מאיפו להתחיל!! אני למשל לרוב לא מתחיל שם , אלה לקראת סיום סדרת הטיפולים.
 
למעלה