כאבים בנרתיק לאחר קיום יחסי מין

Shablula 88

New member
כאבים בנרתיק לאחר קיום יחסי מין

שלום חברים, כבר כמה חודשים שלאחר קיום יחסי מין יש לי כאבים בנתרתיק- מגרד, שורף וכו'. כבר כמה פעמים שהשתמשתי באגיסטן, זה עבר, ושוב חזר לאחר היחסים.. אנחנו לא משתמשים בקונדום. חשוב לציין שאני מקפידה על הגיינה בזמן היחסים! אם הוא עושה לי ביד אני מקפידה שישטוף ידיים, ואני כל פעם שוטפת את האיזור בסיום. למה זה ככה? כבר נמאס לי...
כבר קבעתי תור לרופאת נשים, אבל זה רק לעוד יותר מחודש.... (אני חיילת וזו בעיה להשיג תורים..) אודה לתשובתכם הזמנית, עד שאראה רופאת נשים..
 
אי-נוחות, כאבים, וגירודים בנרתיק

תראי זה יכול לנבוע מהמון סיבות.... כגון: פטריה וגינלית. אלרגיה לזרע. פטריית קנדידה. דלקת כרונית בדרכי השתן. זיהום/דלקת בנרתיק, ועוד ועוד. בתור התחלה, הייתי מציע לכם לנסות לקיים יחסי מין עם קונדום. וגם לעשות את זה בצורה מאוד עדינה, ועם המון ג'ל סיכה על בסיס מים - לא שמנים למינהם. האם אתם משתמשים בחומר סיכה כלשהו ? איזה ?? בהצלחה
 
בנוסף

את יכולה לקנות גרגרי "קלי" בכל בית מרקחת ולעשות אמבטיה עם מיים סגולים (עם הגרגרים) זו המלצה של גינקולוגים, שיוצרת הקלה זמנית. שבת שלום.
 

Shablula 88

New member
דולפין,

תודה על תשובתך. אנחנו לא משתמשים בחומרי סיכה (אין כ"כ צורך), וכאשר אנחנו כבר מרגישים קושי בחיכוך, אז אנחנו מפסיקים. וזה נדיר.. דווקא עם קונדום קשה לנו ואנחנו משתמשים בחומרי סיכה... אבל אני אנסה... תודה רבה על העצות. שבת שלום.
 
השימוש בקונדום

השימוש בקונדום לתקופה מסוימת הוא נצרך על מנת לשלול אלרגיה לזרע או זיהומים כלשהם שקשורים במגע המיני הישיר, אז מומלץ אם תקפידי כדי לראות אם בעניין הזה מדובר, ייתכן וגם הרופאת נשים תגיד לך לעשות את זה, ואם כבר תבואי אליה עם שיעורי בית זה ייתן לך קפיצה קדימה :)
 
למעלה