כאבים בבית השחי מידי פעם

kobi 36

New member
כאבים בבית השחי מידי פעם ../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif

אני בן 36 רווק לא עובד לא לומד לא מתאמן בשום תחום ספורטיבי מה שכן אני קם בבוקר רואה טלויזיה ומהצהריים אני מול המחשב עד הלילה אבל בזמן האחרון אני סובל בכאבים שבאים והולכים בבית השחי וגם בנוסף אני סובל מחרדות ופוביות ומטופל ע"י תרופו פסיכיאטריות האם יכול להיות שהכאבים נובעים מחרדה או מחוסר מעש ? רציתי להוסיף שאין לי נפיחות באזור או אדום
 

freearth10

New member
מידי פעם

היי קובי, אני מציעה לך לשים לב מתי הכאבים האלו מגיעים. מה קורה ביום-יומיים לפניהם. אזור בית השחי הוא אזור אזור שמחבר את בית החזה עם הזרועות, את הלב עם העשייה, אולי אפילו עשייה של דברים שנעשים בסתר. מה הכאב הזה מונע ממך מלעשות? מהמעט שאתה כאן מספר - אורח החיים שלך ממש לא בריא. מאוד ממליצה לך לצאת קצת החוצה, במיוחד בימים חמימים, אפילו לטיולים קצרים באזור מגוריך - עדיף כמובן הליכה לאזור ירוק. חשיפה אל השמש ולצבע הירוק נראה לי שיעשו לך רק טוב. ממליצה לך לחפש מטפל, שיעזור לך למצוא את מקור הכוח שבך.
מאיה
 
שימוש המוח בגוף כמערכת בקרה

היי קובי, אכן יכול להיות שהכאבים נובעים ממשהו רגשי. ואתן הסבר, בחיים אנו מתנהלים בשלוש מצבים של תודעה. רמת המודע, רמת התת מודע ורמת העל מודע. בכל אחד ממצבי התודעה יש מספיק רמזים שמהם אנו יכולים לדלות מידע על המצב שלנו. דוגמאות - אנו מתנהלים ביום יום, ולא שמים לב לסימנים ברמת המודע, כי אין לנו זמן להתעסק עם זה, לא שאלנו את עצמנו שאלות בקשר לדברים שקורים לנו (אין צרופי מקרים וכל ארוע שקורה, בא לשקף לנו משהו על עצמנו), בתודעת המודע היתה לנו אינפורמציה ולא היינו מספיק מודעים אליה. ברמת התת מודע - נניח חלמנו על זה בלילה אבל לא זכרנו את החלום. ברמת העל מודע, פתאום היתה לנו תובנה מדהימה ובידיוק קיבלנו שיחת טלפון, או כל משהו אחר שהיינו טרודים איתו והסיח אותנו. אם ככה נתנהל לאורך זמן, וכל הזמן נתעלם מכל הסימנים החיצוניים (וכל אלו סימנים חיצוניים) ככל הנראה שהמוח ישתמש בגוף שלנו כמערכת בקרה ואם נמשיך להתעלם מאיתותי הגוף יכול להיות שנרגיש כאב או נקבל מחלה פיזית. המערכות הראשונות שהמוח יחליש יהיו המערכת החשמלית של הגוף, מערכת העצבים, ההילה, המרידיאנים. מערכות אלו קשה לאתר מכיוון שרובנו לא שמים לב אליהם. המערכת הבאה שהמוח מאותת דרכה תהיה המערכת הרגשית מחשבתית. דוגמא - אנחנו יכולים להתנהל תקופה ארוכה עם מועקה או חוסר שביעות רצון, ולומר שאנו לא מרוצים מזה ומזה ולא לעשות כלום בנידון. המוח יראה זאת כהתעלמות ויתחיל לאותת בצורה של כאב או/ומחלה. מעבר להקשר הרגשי פיזי כדאי ללכת להבדק אצל רופא. עדי.
 

Sharonשרiן

New member
דעתי

1. גש לרופא שיבדוק את בית השחי - בין השאר בבית השחי יש בלוטות. 2. חפש מטפל שיעזור לך להיכנס שוב למעגל של עשייה.
 
למעלה