יתרון ביתיות ב-NBA

gironi1

New member
יתרון ביתיות ב-NBA

אילו קבוצות ידועות לאורך שנים בכך שהמאזן שלהם בבית חיובי ביותר ובחוץ שלילי ביותר ? למשל , דנבר או יוטה של השנה הקודמת. היה להם מאזן כזה בערך (לא זוכר במדויק) : 6-34 בבית ו-33-10 בחוץ,
 

rapgamer4ever

New member
קבוצות ביתיות שעולות לי לראש:

יוטה, סקראמנטו, פורטלנד, קליבלנד, אם אני לא טועה גם אטלנטה אבל יש מצב שאני כן טועה. לא יודע מה המאזנים.
 

Orenseg

New member
הקאבס, הג'אז, הסלטיקס והבלייזרס

הקאבס 9-0 בבית (4-3 בחוץ) הבלייזרס 7-0 בבית (4-6 בחוץ) הסלטיקס 9-1 בבית (6-1 בחוץ) הג'אז 8-1 בבית (3-5 בחוץ). בעונה שעברה המאזן שלהם בבית היה 37-4 גם הלייקרס מחזיקים במאזן 8-1 בבית, אבל שיחקו רק 4 משחקים מחוץ לסטייפלס סנטר ומעבר לback2back של מאבס-הורנטס הלוח שלהם באמת דבש, עם מרווחים גדולים בין המשחקים (רוב הקבוצות כבר שיחקו 17 ו18 משחקים, הלייקרס רק 14) ובלי רוד טריפ של יותר מיומיים. עוד מוקדם לקבוע כמה הם טובים בחוץ.
 

תום116

New member
אתה צודק לגבי הלוח המשחקים

באמת שיחקנו הכי מעט משחקים במערב, או אולי אפילו בליגה בכלל(יש איזו סיבה מיוחדת לזה?). אבל בכל זאת, היו ניצחונות חוץ על דאלאס, ניו אורלינס כמובן וגם פיניקס שזה לא ממש טיול. נחכה ונראה. אחרי טורנטו בבית, יש לנו 3 משחקי חוץ רצופים- אינדיאנה, פילי וויזארדס. שני המשחקים הראשונים, בעיקר הראשון, בהחלט משחק קשה.
 

תום116

New member
אגב, המשחק מול פילדלפיה

בלילה בין רביעי לחמישי ישודר בESPN. שידור שני תוך פחות משבוע של LA, לא רע בכלל. זה גם יהיה השידור הבא של ESPN. מעניין מתי ערוץ הספורט יתחילו להזיז כבר את התחת שלהם. אין אפילו סימנים לשידורים מהליגה הטובה בעולם בינתיים- איזו הדרדרות הערוץ הזה עובר. יש מישהו שמהמר על כך שתוך שנתיים מקסימום גם הליגה הטובה בעולם בכדורסל עוברת לצ'רלטון? מה הסיכוי שזה לא יקרה? הלוואי שזה ייקרה, בכל מקרה. לפחות יהיו שידורים
 

Orenseg

New member
הליגה קובעת את הלוח,

והיא צריכה להתחשב ב30 קבוצות מ29 מקומות שונים שפרוסים על כל ארה"ב (וטורונטו). הליגה מנסה למנוע טיסות ארוכות וקיצוניות ששורפות המון דלק (כרגיל, הכסף מדבר לסטרן) ומעייפת את השחקנים. יש קבוצות עם לוח קשה יותר ויש קבוצות עם פחות, גם בגלל שהליגה מחולקת ל6 בתים שונים. הלייקרס שיחקו עד עכשיו קרוב לבית, אבל אחר כך יצטרכו לטוס יותר מהקבוצות האחרות, יסבלו מלוח חזק, צפוף ומעייף יותר, וגם אמורים להפסיד יותר. המשחק בפילי יהיה קשה יותר. לא רק היריבה חזקה יותר, הוא גם יתחיל בערך 21 שעות אחרי שהמשחק באינדי יגמר.
 

ikrmr

New member
פרט מעניין לגבי הסלטיקס הגדולה ב-86

בס"ד בבית: 1-40 (שיא כל הזמנים - בשנה הקודמת היה להם 2-39), ובחוץ: 14-27 - אמנם, זה מאזן טוב+, אך הרבה פחות טוב מיכולתם מהמאזן הביתי.
 
למעלה