יתכן שיש דיל-עזה

זורג הרביעי

Well-known member
הפתרון היחידי לעזה זה להסיר מעלינו את האחריות לעזה ולדחוף אותם לאחריות המיצרים המנוולים. ישראל לא תוכל להתקיים כאשר 2 מליון ערבים המכונים "פליטים" חיים ברצועה צרה שחודרת לנגב המערבי כמו גידול סרטני, שמטרתם היחידה בחיים זה "זכות השיבה".
את זה יודעים גם המצרים. עזה מממשת להם את החלום הרטוב ש"נלחמים בישראל" (הם אוהבים דוקא לחלום את זה, גם להם יש בעיקר עמכה). אין למצרים סיבה לסטות מהתוכנית המקורית שלהם כשדחפו לנו את עזה, ולעזה אין כוונה להרגע אם תהיה במצרים - כי יש בה פ ל ס ט י נ י ם פשוט יעשו גם במצרים בלגן.
אבל אם היתה פלסטין, אז הבעיה בעזה היתה נגמרת בדרכי שלום - שולחים את כל הפלסטינים לפלסטין, וחוזרים להיות עזתים חמודים.
 

זורג הרביעי

Well-known member
אנחנו לא צריכים להתחשב בדעתם של המיצרים הם גם אויב שתומכים באויב בעזה, וממיצריים מגיעים כל אמצעי הלחימה וחומרי הגלם ליצורם ( השאר מגיע מישראל לצערי ).
פשוט צריך לסגור את מעבר כרם שלום וזהו, ולשלוח את שליחי האו"ם שמו"ם למיצריים שיבקשו מהם להעביר "סיוע הומניטרי" לעזה, אולי מידי פעם נפתח ונעביר משהו כדי להראות רצון טוב של עזרה אבל לא על בסיס קבוע, שיתרגלו להיות תלויים רק במיצרים - גאוגרפית עזה היא חלק ממיצריים ישראל צריכה לעמוד על זה בפני כל העולם שאת מה שהערבים מכנים "פליטים" יש לשקם רק במדינות ערב ולא על חשבון המדינה הציונית ( יש לנו גם ככה יותר מידי ערבים פה בפנים ).

זה אולי לא יפסיק את הטרור אבל לפחות לא אנחנו נהיה אחראים על 2 מליון ערבים בעזה.
הגיוני אבל אולי דעת העולם היא שקובעת
 
למעלה