יש תרגום לפרק 13? עונה שישית?

YuvalSP

New member
למרות שאתם אומרים שזה לא סרט טוב, אני אראה

מה יש לי להפסיד?
 

YuvalSP

New member
סרט חמוד!

קצת לא הגיוני, אבל ממש חמוד! מי ששיחקה את המלאך שיחקה פעם באנטומיה של גריי
ממש התאים לאווה לשחק את הכלה העצבנית
והקטע של התוכי במונית היה כל כך מצחיק!!!!
 

james p

New member
סרט אידיוטי

עם בדיחות פלוצים. משעשע, אבל לא איזו גאווה בקריירה של אווה.
 

CharmedRulez

New member
../images/Emo207.gif פליסיטי בטקס הסא"ג

אז פליסיטי הגישה פרס עכשיו בטקס פרסי הסא"ג יחד עם אלק בולדווין. רק ש... היא הייתה בלי המשקפיים שלה: היא לא ראתה את הטקסט שהייתה אמורה להקריא. אז זה היה דיי מצחיק ואפילו חינני מצידה איך שהיא אמרה "...כן... אני לא אוכל להקריא את זה.. תעשו זום בבקשה על ה..אה תודה... לא, אני לא אצליח. תקריא בבקשה". וכן, אני ער עכשיו ורואה בלייב כי אני לא מצליח לישון... לא יודע. והיא נתנה לג'וליאנה מרגוליס את הפרס. לא ברור! איך גלן קלוז לא ניצחה איך?!
 

james p

New member
היא פישלה גם בטקס גלובוס הזהב

ואגב גלובוס גלן גלוז הפסידה גם לג'וליאנה מרגוליס. ושוב מייקל סי הול זכה וניצח את בראיין קרנסטון (וואי הומר בוכה
) אני לא מבין איך טינה פיי קיבלה שוב פרס וניצחה את אידי פאלקו האלילה ואת טוני קולט המדהימה שעשתה תפקיד נהדר ב"טרה". הכי מדהים שזה שסנדרה בולוק קיבלה את פרס השחקנית, ואם לא תהיינה הפתעות היא גם עומדת לקבל את האוסקר על אותו תפקיד. וזה כזה מוזר לי לראות את גיבורת ילדותי מוערכת כל כך לראשונה בחייה. וקטע שאתה כזה חובב פרסים.
אפילו אני ויתרתי על זה. רואה רק את האוסקר.
 

CharmedRulez

New member
לא נשארתי ער במיוחד.. זה פשוט קרה

אבל בכל מקרה... הלוווווואאי שסנדרה תזכה!!! היא שחקנית הקולנוע האהובה עליי.
 

james p

New member
אני לא נשארתי. וקצת על סנדרה:

את סנדרה אני אוהב מאז שהייתי ילד ממש. וזה נדיר יחסית שאני אוהב שחקנים שאהבתי גם כשהייתי ילד. כי בתור ילד לא ממש היה לי שכל להבין על רמת משחק וכו' אבל אותה ואת ג'וליה אני עדיין אוהב מאז שאני ילד. גם כשהתבגרתי וראיתי שסנדרה היא לא ממש שחקנית של אוסקרים {ובינינו היא ממש לא כזאת עד שהשנה היא הוכיחה אחרת} עדיין אהבתי אותה. יש בה חינניות כובשת. יש בה איזה משהו אמיתי משלה שהיא מביאה למסך, את הפרסונה האמיתית שלה, והיא פשוט חמודה ומתוקה והיא יודעת להצחיק ולרגש ואני חושבש היא שחקנית לא ראה בכלל. את "נקודת התורפה" המדובר כל כך שלה עדיין לא ראיתי, {למרות שיש לי אותו כבר} אבל אני ממש מסוקרן לראות אותה בתפקיד ממש היסטורי בקריירה שלה. אני קצת חושש שהיא בסוף תפסיד את האוסקר שלה. אבל אני חושב שיחסית הסיכויים שלה דיי עלו במיוחד אחרי הזכייה בסא"ג שהיא נבואת אוסקרים מדוייקת ברוב המקרים. זה מרגש אותי לחשוב על הנה סנדרה הקטנה והחמודה הזאת עם החיוך המקסים והפוזות ה"סנדרה-בולוקיות" שלה זאתי מכל הקיצ'קאלאך והקומדיות הרומנטיות והבחורה הזאת מספיד ובום הנה היא באוסקר. הגיעה פתאום בגילה המתקדם (יחסית לכוכבת) למצב של כמעט אוסקר. ואני ממש מקווה שאם היא תזכה היא תרביץ נאום מרגש בטירוף, כי נראה לי שאני מ'זה הולך לבכות יחד איתה!
 

King Homer

New member
הומר לא בכה

אם הוא היה במצב רוח לא מספיק מושלם הוא היה מרסק את המקלדת
גם הוא וגם גלן קלוז לא זוכים. בקיצור, עד כה אני מחרים כל פרס שקשור טלוויזיה שהוא לא האמי. בעצם נחכה לשנה הבאה ונראה אם יתנהגו שם יפה לבריאן
(סתם, הוא קיבל אצלם פעמיים רצוף, יהיה לי רשה להתעלם מזה, אני מניח).
 

james p

New member
אוי ../images/Emo201.gif כל כך דאגתי לך (חבל לרסק מקלדות)

אני יודע שזה מדכא אבל אין מה לעשות. אין כזה שחקן שזוכה כל שנה כל שנה שהסדרה שלו באויר. גם בראיין וגם גלן זכו שנתיים רצוף באמ"י שזה משהו לא ממש שכיח. ורק השחקנים הממש טובים מקבלים את זה ככה. שני אמים על אותו תפקיד מעיד על כישרון ענק. כל שנה זה הולך לאחד אחר, ככה זה בטלוויזיה. זה אמנם קצת מדכא לראות את הפייבוריט שלך מפסיד על התפקיד ההורס שלו אבל צריך לקחת בפרופורציה. אגב דרו בארימור ניצחה שורה של שחקניות פי מיליון יותר מפורסמות ומוערכות ממנה כולל את ג'סיקה לאנג (שני אוסקרים) ככה זה.
 

james p

New member
אני דווקא לא בטוח

אבל דווקא אהבתי את זה. היה בה משהו טבעי ומתוק כזה!
 

my world 88

New member
ורק לכריסטינה אפלגייט לא נשאר../images/Emo7.gif

די נו, איזה זבל הם! לא תהיה לה שום הזדמנות לזכות בפרס יותר..
ואויש נו תפסיק לבכות עם כל החופש הזה שלקחת לעצמך!!!!!!!!!
 
למעלה