יש תמורה !!

אד י

New member
יש תמורה !!

קראתי פה על כאלה דברים, אבל לא האמנתי שגם לי זה ייקרה. כבר שבועות שיש אצלנו חברה אחת או שתיים כמעט כל יום אחרי הגן (ולא שאני סובלת מזה). מאתמול אני חולה, צינון קשה או שפעת קלה, לא ברור. אז העזתי וביקשתי מאמא של החברה של הקטנה שתוציא אותה מהגן ותיקח אליהם, והיא הסכימה ! אני יודעת שזה נראה לכן טריוויאלי, אבל מבחינתי זה לא. ואני מאוד גאה בעצמי.
 

אמאנחל

Member
מנהל
תמורה במשמעות שינוי ../images/Emo13.gif

גם אני לומדת כל הזמן שאפשר לבקש עזרה. זה לא טריוויאלי גם לי. אז אני שמחה בשבילך שיש תמורה ביכולת שלך לבקש עזרה. ומקנאה קצת... כה לחי!!
 

אד י

New member
הנה ככה

בהתחלה : http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=34&MessageId=146581244 ואז המשכתי להתקשר ולהזמין אלינו, ולאט לאט זה תפס תאוצה, וקניתי בוסטר גב, ועכשיו לפחות 3 פעמים בשבוע היא נפגשת עם חברות אחרי הגן, בדרך כלל אצלנו בבית. זה לא קל לי להתקשר להזמין, אבל אני מתגברת, לא נרתעת מתשובות שליליות, ובסוף מצליחה. אני חושבת שהחלק הכי חשוב בשינוי עבורי היה להתייחס אל ההורים האחרים כ"הורים של החברים של הקטנה" ולא כאל חברים פוטנציאליים שלי. אני מתקשרת איתם בנעימות כי הבנות שלנו חברות טובות, אבל אני לא אשב איתם על כוס קפה, וזה בסדר. זה בדיוק ההיפך ממה שתמיד קראתי כאן, אבל זה דווקא מה שעובד עבורי. היום בבוקר זה לא היה לי טריוויאלי בכלל לבקש עזרה, אבל מכיוון שהיה לי ברור שאם הקטנה תחזור הבייתה מהגן בלי חברה כשאני חולה, יהיה רע מאוד לשתינו, אז ביקשתי למענה, כדי שיהיה לה אחה"צ נעים.
 

3מרגו

New member
בטח שיש במה להתגאות!../images/Emo140.gif

לי זה לא יקרה.טוב,היה פעם בזכות התאונה שאבא אחד בא ולקח וגם החזיר(נסיעה ברכב).בכל כלל יש... הקטן לא מפסיק לדבר על כמה העדפות שהוא רוצה לראות אותם פה,אבל אני לא מצליחה לעזור.מה אני אענה למה הם לא רוצים לבוא? אנחנו נהיה בקשר...לא נורא,אולי בבית אבות...
 

tutik1

New member
וואו אדי, אילו שינויים! שמחה מאד לשמוע

על החיים החברתיים השוקקים (של הקטנה לפחות
) ועל התעוזה בבקשת העזרה! כבוד!
ותרגישי טוב מהר!
 

dafnapo

New member
כל הכבוד!

על המהפך שעשית עם הקטנה ועם עצמך. תהיי בריאה - הכי חשוב.
 

זואיzoe

New member
האמת שזה טריוויאלי

ככה זה עובד הלכה למעשה מהגן ועד לכיתות בית הספר. הורים מאד מתחלקים ביניהם...
 

nina L

New member
כמה טוב לשמוע!../images/Emo24.gif

שימשיך ככה בטוב! והחלמה מהירה ושלמה!
 

פנגושית

New member
../images/Emo207.gifגם אני , גם אני

אז אצלי קצת שונה. לקחתי לי יום מחלה. למען האמת מאז שהייתה השריפה בכרמל וסביב כל מה שהיה עם חברתי שהייתה על האוטובוס, הרגשתי שאני חייבת לקחת לעצמי יום חופש. בגלל שבמערכת החינוך אין מצב כזה, אז הודעתי שאני חולה. בנוסף אמא של חברה של האוצר מהגן הציעה שתיקח אותו ישר מהגן (הוא לא מסכים ללכת לבד כמעט לאף חבר. אז מיד אחרי הגן אני מודיעה לו שיש לי ישיבה שמתארכת ואבוא לקחת אותו כזכשזה יגמר וזה עובד יפה) אליהם. שמחתי מאוד כי זה נותן לי מן שקט כזה עד אחר הצהריים . אז בינתיים עשיתי קניות הכרחיות , אכלתי ארוחת בוקר. הכנתי סיר ענק עם מרק ירקות שחלק מזערי ממנו אשאיר כפי שהוא לאוצר ועבורי ארסק אותו עם סטיק , וזה משהו שאני יכולה לאכול כל יום בכיף. עכשיו אני בפורום עם כוס קפה והכל מסביב שקט. אנסה לקרוא ספר, שזה דבר שאינני זוכרת מתי עשיתי ובצהריים שלפשטונדה. איזה כיף.
 
למעלה