יש תמונות אז סימן שבאמת חזרתי...

דינגומט

New member
וואו...נראה מדהים..

מאוד דומה לתמונות שלנו, רק שאנחנו זעופים בתמונות
שמחה שנהניתם בובה
 

מ י כ ק ה

New member
ו ו א ו

אני מזילה כאן ריר... נראה מדהים. התמונות מדהימות. עכשיו אני יודעת בודאות שנהניתם, ולא צריכה להניח יותר.
 

girafa24

New member
העלת לי זכרונות...

כמונו כמוכם... ירח הדבש היה בסין (יש גם כמה תמונות שלנו באריכון הפורום...) כל הכבוד על הבחירה האמיצה! וטוב שהיתה לכם חוויה טובה. אני יכולה לומר שאי אפשר להגדיר את סין ככיפית, אבל היא מדהימה באופן יוצא דופן! אנחנו לא מצטערים עד היום (אבל זה ממש תלוי מי האנשים. לא הייתי ממליצה לכל אחד!) מזל טוב וברוכים השבים!
 

The Dallas Girl

New member
מושי מושי

יש לנו חבר שחזר מיפן וסין וכל היום הא אומר מושי מושי שלפי מה שהבנתי ככה הם עונים לטלפון אז מושי מושי מאמי תמונות מעלפות פנדות משגעות איה קטע ובדיוק היום אמרתי לבעלי שאני רוצה לסוע לשבוע קניות בסין ושבועיים מסאגים בתאילנד הבאת לי את האומץ והחשק לסוע לסין!
 

Indie62

New member
בסינית זה "ני האו"

מושי מושי זה ביפן ובפרסומת ההיא ב-mtv.... מאז שחזרתי מסין אני שומעת על הרבה טיולים ביזאר לשם - מישהו שאני מכירה נוסע עכשיו לסוף שבוע בביג'ין! כמו שאנשים נורמלים (ועשירים) נוסעים לפעמים לסופ"ש בלונדון. חברים של ניר נסעו ל-10 ימים רק בביג'ין והסביבה. בקיצור - נראה לי שבהחלט אפשר לנסוע שם גם לטיול של פינוק.
 

girafa24

New member
המילים הראשונות שאנחנו למדנו הם:

בו יאו! (לא רוצה) שיה שיה (תודה) ו "בו צ'ה רואו"! (אני לא אוכלת בשר...) שימש אותנו יותר אפילו מלומר שלום... (בהמות לא מנומסות שכמותנו...).
 
למעלה