יש תחתונים שמתאימים לגמילת לילה?

oggi2

New member
יש תחתונים שמתאימים לגמילת לילה?

אשמח לשמוע המלצות ואיפה. אם עד החורף לא נתקדם ממש עם הגמילת לילה, אני שוקלת לנסות את זה אולי תודה!
 

oggi2

New member
תודה

העניין הוא שאני מחפשת אם כבר משהו שמקביל לפול-אפס, שלא מרגיש כמו חיתול גם מבחינת הסרבול וחוץ מהמבמביני שלא נראים ממש ערוכים ללילה, הרוב נראים ממש מסורבלים. מצד שני, אני גם לא רוצה משהו שידלוף (וזה היה קורה לנו עם החד"פ), אם אני כבר מכבסת מצעים, אין ממש סיבה לתחתון גמילה תודה אבל
 
../images/Emo207.gif תחתונים במידה קטנה אונליין?

לא מצליחה למצוא תחתונים לקטן! בזמנו מצאתי בקלות תחתונים מידה 2 בשביל הגדול והם מתאימים לקטן בול, אבל אני רוצה להגדיל את הסטוק וכבר הייתי בשלוש חנויות והמידה הכי קטנה שם בגודל של הגדול שלי. אין לי זמן להתרוצץ בעוד חנויות- אפשר לקנות תחתוני ילדים אונליין??? זוכרת שהיו פה המון שרשורים בנושא...
 

shira29

New member
יש ב- FOX

אמנם מחיר הם יודעים לגבות אבל יש להם מידה 2 שמתאימה גם לטוסיק השמנמן של הקטנצ'יק שלי (בן 3 חודשים) וגם לילד הגמול שלי (שנתיים ו- 4).
 

שיר אג

New member
יש בשופרסל תחתונים לילדים

במידות די קטנות. קניתי למוריה תחתונים במידה 2 כשהייתה בת 7-8 חודשים לדעתי, וזה עדיין טוב עליה (אם כי מתחיל להיות קצת צמוד עכשיו, בגיל שנה וחודש). זה לא און-ליין, אבל זה די נגיש: בד"כ בחנויות שופרסל דיל ושופרסל ביג יש מתחם של הבגדים שלהם.
 

עננת1

New member
גם בשילב

אני מצאתי בקלות מידה 2 וגם . אין בשילב אונליין אם אני לא טועה
 
למעלה