יש תחליף לדייטים?

Veruna

New member
יש תחליף לדייטים?

זהו, הצלחתי לעבור את "מבחן השב"כ" בהצלחה. אותו מבחן שבו משוחחים במסנג'ר/אייסיקיו/טלפון, מאמתים פרטים, בודקים זהויות ובאופן כללי עושים חקירה מקיפה שמגיעה עד לפרטים הקטנים ביותר. קובעים להפגש. אני מבטיח שהפעם אני אגיד בדיוק את מה שאני חושב. בדיוק כמו עם חברים שלי. בדיוק כמו שאני יכול לדבר עם בחור זר אחר, לעזור לו גם אם אני לא מכיר אותו ופשוט להיות עצמי. זהו, עצמי, בדיוק. אני נפגש איתה. היי, היא חמודה! מוצאת חן בעיניי. אני מנסה לדבר...ונתקע. תגיד כבר משהו! תחמיא לה, תתלוצץ כמו שאתה תמיד יודע, תגיד משהו ציני, לא יודע, תגיד משהו..... למה אמרתי את זה? עכשיו אני ממש נשמע כמו אידיוט מושלם! למה אני לא יכול להיות עצמי? מה כל כך קשה להיות עצמך? אתה עושה את זה 99% מהזמן מהרגע שאתה קם בבוקר! אוקיי, היא התעלמה מזה, איזה מזל. השיחה הזאת לא מתקדמת יותר מדי, אני אנסה להגיד עוד משהו... עכשיו יצאתי עוד יותר אידיוט! אני בכלל לא מתנהג ככה ביום יום. אף פעם. למה זה תמיד קורה? טוב, אני נבוך לגמרי, מתבייש ושוב יצאתי טמבל. אולי כדאי להיות בשקט שוב. או להסכים עם מה שהיא אומרת עד שזה יחלוף. נחייך הרבה, אולי זה יעזור קצת יותר..."תשמע, זה היה...נחמד, אבל לא נראה לי שאנחנו מתאימים". לעזאזל. עוד אחת הלכה. ואפילו מצאה חן בעיניי. נמאס לי, אם יחפשו אותי אני בחדר שלי עד מרץ 2084. הביישנות המוזרה הזאת שתוקפת אותי רק כשזה נוגע לנשים שאני מעוניין להיות איתן בקשר היא פשוט תופעה. תופעה שמנעה ממני קשרים בכל 22 וחצי שנותי הקצרות על הכדור הזה. קשרים שהיו יכולים להיות נחמדים מאוד אם הייתי מצליח להפתח באותו רגע, להיות מקסים, לא להתבייש ולהיות עצמי. אבל באותה מידה אני יכול להצמיח כנפיים ולעוף להודו. לאחרונה התנזרתי לגמרי מכל הנושא של דייטים. אני אף פעם לא מצליח בהם וההרגשה שיש לי אחרי שאני מסיים דייט היא נוראית. אבל לבד...מאוד לא נעים להיות לבד. למה אנחנו חייבים לעבור את הטקס המזוויע והכמעט אכזרי הזה בכל פעם מחדש? הוא גם ככה לא לגמרי עובד. חייבות להיות דרכים טובות יותר למצוא בן או בת זוג, לא? מה אתם חושבים/מציעים? יש דרך טובה יותר למצוא מישהי? או שבגלל הביישנות שלי אני אשאר לבד עד גיל 50?
 

SANGUSUGA

New member
משהו שלמדתי במהלך שנותי בעולם

(בלי קשר אליך - אשכרה פורום תמיכה). למדתי ש"מה שתעשה זה מה שיהיה" (סיסמא מסמינר של התנועה. אל תשאל). בכל מקרה. זה מה שהולך - אם לא תיזום, אם לא תהיה לך תעוזה, אפילו מעט, לא תגיע לשום מקום. אתה כבר יודע את זה. הבנתי מההודעה שלך שאתה ידע את זה. עכשיו אתה צריך לתפוס גם קצת חוצפה ומעט אומץ. אני מניח שבנקודה מסויימת אתה לא שלם עם עצמך, וזה בא לידי ביטוי ליד בנות שמוצאות חן בעיניך. אני מכיר את ההרגשה. הרגשה שאתה לא ראוי להן. שמה יש להן לחפש עם מישהו כמוך? (יכול להיות שאני טועה, ואז אני סתם מביך את עצמי LOL). אז אתה צריך, ואני לא יודע איך עושים את זה, אבל זה מגיע מתישהו, להיום שלם עם עצמך לחלוטין. שאף אחד לא יוכל לבוא ולהגיד לך "היית לא בסדר!". בכל נושא. תעמוד מאחורי כל דבר שאתה עושה, והיה נכון להגן עליו. הרי זו כל המשמעות של "להיות אתה" (או בגוף ראשון - "להיות אני" :)) ברגע שאתה 100% אתה, אתה תהיה בדיוק האדם שהנון והמצחיק שאתה מספר שאתה. אני לא מכיר אותך מספיק טוב, אז אני לא יכול להצביע בדיוק על מקור הבעיה, אבל זה מה שיש לי לכתוב בינתיים. זהו ביי תודה :)
 

Veruna

New member
תודה

כן, אני מניח שזאת הבעיה. אבל עד שאני אפתור אותה אני עדיין צריך תחליף לדייטים
אני מתכוון, דייטים בדרך כלל לא הולכים לי. זה פשוט מאוד...מלאכותי. מעושה. אינסטנט-זוגיות כזאת. מצפים ממני להתנהג כאילו אנחנו חברים וותיקים בפגישה, למרות שאף פעם לא התראינו ואין לי מושג מה יש לנו במשותף, אם בכלל. וזה לא לגמרי עובד. העניין הוא שאני חושב שצריך לרצות להיות עם אדם מסויים וקצת להכיר אותו וזה אומר להפגש עם האדם הזה כמה וכמה פעמים, בכל מיני סיטואציות. אני חושב שהדרכים הטובות ביותר הן להכיר מישהי במסגרת עבודה, תחביב או משהו כזה. הבעיה היא שאני לא עובד כרגע (וגם כשעבדתי לא ממש הייתה אפשרות) והתחביב שלי לא כולל עוד אנשים (מחשב). הפעם היחידה שהייתי בקשר הייתה עם מישהי שעבדה באותו מגזין שכתבתי בשבילו, היינו נפגשים בפגישות עבודה ועם הזמן התחלנו להכיר קצת יותר. אני פשוט צריך יותר זמן ויותר פעמים להפגש עם מישהי כדי שהמילים יתחילו לצאת כמו שצריך. הבעיה עם דייטים שהם לא נותנים לי את מרחב הזמן הזה. זה "עכשיו או תעוף לי מהעיניים". למישהו/י יש רעיון לתחליף? מישהו אפילו הציע לי ללכת ללמוד לרקוד כדי להכיר שם, אבל אני לא יודע אם זה יתאים לי. אה, ואני רחוק מלהיות אדם שנון או מצחיק. זה היה סתם
 

SANGUSUGA

New member
אני אנסה

דבר ראשון - סליחה על ההעלמות. הייתי במחנה עכשיו 3 ימים דבר שני - נסה להרחיב את תחום התחביכים שלך. צא יותר להסתובב עם חברים. ככה מכירים אנשים חדשים. שמע, אני לא יוצא לדייטים בכלל ולא כלום. אני לא אוהב את זה, ומרגיש בזה מאוד מוזר. תפגוש אנשים חדשים, ולך עם מה שאתה מרגיש. לדעתי זה יעבוד.
 
למעלה