Flickerman
New member
יש תופעה גדולה של ישראלים...
המבקשים להגר מישראל. מישהו אמר משהו מעניין ביותר... ולדעתי הוא בהחלט צודק הקטע (אני לא זוכר בדיוק, אז ארשום את מה שאני זוכר וכמובן גם אוסיף משלי) אני חיי במדינה גסה ואכזרית אני חיי במדינה שבה לממשלה לא איכפת מהעם. אני חיי במדינה, מוכת אבטלה, ועם אליטה עשירה מאוד. אני חיי במדינה מוכת טרור. אני חיי במדינה שנמצאת במלחמה נצחית. אני חיי במדינה עם אנשים "רעים". אני חיי במדינה שאנשים לא נותנים כבוד. אני חיי במדינה שבה אנשים עשים תאונות דרכים בסיטונות. אני חיי במדינה שבה אנשים הורגים על כלום. אני חיי במדינה שבה יש הרבה אנשים מושחתים. אני חיי במדינמה שלא רוצה אותי בכלל. אני חיי במדינה שחייל בה דינו כדין גרוטאה. אני חיי במדינה המבזבזת את מימיה. אני חיי במידנה המזהמת את האויר שלה. ולמרות כל הצרות האלה ועוד רבות אחרות, אני גאה להגיד, שאני גאה להיות אזרח במדינה שלא רוצה אותי, שלוקחת ממני, שמשתמשת בי לצרכיה ובסוף זורקת אותי. אני גאה להיות במדינה שמלאת צרות. אני גאה להיות אזרח ותושב במדינת ישראל!!!
המבקשים להגר מישראל. מישהו אמר משהו מעניין ביותר... ולדעתי הוא בהחלט צודק הקטע (אני לא זוכר בדיוק, אז ארשום את מה שאני זוכר וכמובן גם אוסיף משלי) אני חיי במדינה גסה ואכזרית אני חיי במדינה שבה לממשלה לא איכפת מהעם. אני חיי במדינה, מוכת אבטלה, ועם אליטה עשירה מאוד. אני חיי במדינה מוכת טרור. אני חיי במדינה שנמצאת במלחמה נצחית. אני חיי במדינה עם אנשים "רעים". אני חיי במדינה שאנשים לא נותנים כבוד. אני חיי במדינה שבה אנשים עשים תאונות דרכים בסיטונות. אני חיי במדינה שבה אנשים הורגים על כלום. אני חיי במדינה שבה יש הרבה אנשים מושחתים. אני חיי במדינמה שלא רוצה אותי בכלל. אני חיי במדינה שחייל בה דינו כדין גרוטאה. אני חיי במדינה המבזבזת את מימיה. אני חיי במידנה המזהמת את האויר שלה. ולמרות כל הצרות האלה ועוד רבות אחרות, אני גאה להגיד, שאני גאה להיות אזרח במדינה שלא רוצה אותי, שלוקחת ממני, שמשתמשת בי לצרכיה ובסוף זורקת אותי. אני גאה להיות במדינה שמלאת צרות. אני גאה להיות אזרח ותושב במדינת ישראל!!!