יש רגעים של נחת.....הפרחים לצה"ל

טוליפן33

New member
מנטרות 3 פעמים ביום דוקא השיגרה הדתית חח

מה הקשר בין "שינאה עיוורת" ובין קיום 2 חוקים פריבילגים אך ורק למיגזר מסויים. אין שום שמץ סיבה שלמיגזר מסויים יהיו 2 חוקים פריבילגיים יחודיים רק להם. פשוט אין. "ביקורת החברה החרדית"? יכול להיות נושא מעניין,ויכול להיות נושא לגמרי משעמם.. אני לא חייבת להתעניין בחרדים יותר משאתה מתעניין בכל חברה מיגזרית אחרת. חוקים חסרי הצדקה רק למיגזר מסויים מטעם המדינה -- זה העניין ! המרחב הציבורי לפי כללי דמוקרטיה ומדינה מודרנית-- זה העניין !
 

shlomigot

New member
קישקוש בקומקום :)

כמה הודעות הפנית כלפי חוק הפטור לציבור הערבי משירות צבאי ? זה לא העניין ? כמה הודעות הפנית כלפי העלמת העין מהעסקנות בשחור במגזר הערבי שעולים למדינה מאות מליונים ? זה לא העניין ? כמה כלפי אחוז הפשיעה הגבוה במגזר הערבי ? זה לא הענין ? אני עד עכשיו ספרתי 0, את מוזמנת לתקן אותי לכן לא קשה להבין. שנאה כלפי חרדים זה העניין ! למה את לא נלחמת בעוולות הלא דמוקרטיות האלה גם אם זה מה שבאמת חשוב לך.
 
לעזזאל...חוק גיוס חובה לכולם...מה לא הבנת?

ואם יש פשיעה במגזר הערבי...זה צריך לסתום לי את הפה על מה שקורה בחרדי.... לשתוק....מה ההיגיון שעומד מאחוריה הדרישה הדפוקה הזו? אתה חייב להסביר לי.
 

shlomigot

New member
חוק גיוס חובה לכולם הוא לא יותר ממנטרה

כבר היום אחוזי הגיוס בקרב החילונים יורדים ויורדים, ואפילו שכך הצבא לא צריך את כולם, יותר מזה, כבר היום לצבא יש עודף בג'ובניקים שמשחקים בלעשות צבא. ועולים למדינה הרבה יותר כסף ממה שהיו יכולים להכניס בתור אזרחים. קיים יותר צריך לשנות את שיטת הגיוס, גם במחיר וויתור על כור ההיתוך. אם ימומש בפועל חוק גיוס לכולם, זה אומר פשוט יותר הפסדים למדינה, ופחות כסף לרווחה. וזה לא משנה מי זה הכולם האלה, משתמטים חילונים ערבים או חרדים.
 
מה לא הבנת בחוק גיוס חובה לכולם?

כרגיל אתה מקשקש את עצמך לדעת...חסר משימות לאומיות שבני גיוס יכולים לקחת על אחריותם גם בשרות לאומי? שם לב שאתה מחפש צידוקים בפשעים של אחרים....פשע הוא פשע...ואין צידוק.
 

טוליפן33

New member
נא להקשיב !! שלא יכנסו לכור היתוך ולא נעליים

רק להוריד את חוק טלרק הערונת ---- אתה הוא זה שהתבכיינת על 'שילוב בחברה' ופתאום אתה מתלונן על 'כור היתוך ' חחח לא צריך מהם 'כור היתוך'! רק להוריד את החוקים היחודיים עבורם!! אפילו לא אמרתי לשים עליהם 'חובת גיוס' ! רק להוריד את *חוק טל*-שלא יתגייסו ולא יעשו טובות. מי שירצה להתנדב--סבבה. בלי חובה. הגיע לגיל 18 ולא התנדב לצבא ? סבבה ! מעכשיו הוא בזכות עצמו (כמו כל אחד אחר במדינה שלא משרת, או אחרי שהשתחרר. להוריד את *חוק כולם הישיבות* - מאותה הסיבה הקטודמת- שיהיה לגביהם מה שלגבי כל אחד אחר במדינה. כל אדם בגיל בוגר -אחראי לעצמו. אין לו פרנסה ? סבבה. אם הוא נכה קשה עם אישורים רפואיים-יקבל גימלת קיוםמהמדינה. הוא לא נכה קשה? ידאג לעצמו כמיטב יכולתו בלי תיקצוב מהמדינה,כמו כל אחד אחר במדינה! זה הכל. בלי כור היתוך ובלי נעליים ובלי שאר ירקות-שיעשו כרצונם מה בא להם. אבל בלי חוקים יחודיים מטעם המדינה....................
 

טוליפן33

New member
סליחה על הכפילות

נא להפסיק לקשקש ולהבין שאין אהבה/שינאה (לכל אחד העדפות משלו כמובן) החרדים הם לא 'ילדים מפגרים' שצריכים חוקי עזר פריבילגים מיוחדים ל'השתלבות בחברה'. בבלגיה וניו יורק הם 'משולבים' כאחד האדם בלי חוקים מיוחדים עבורם.. שיחיו החרדים כרצונם,אבל כאחד האדם במדינה הזאת.- בלי 2 החוקים הפריבילגים עבורם, ובלי פלישות למרחב הציבורי עם מושגים והתנהלות אנטי דמוקרטים שמתייחסים לאישה (במרחב הציבורי-) לא כאל אחד האדם.
 
למעלה