יש ציונים בחשבונאות מתקדמת למנה"ע

shaharg3

New member
תזכירי לי מי את?

חשבתי שאת לא כותבת כאן יותר...כוסיתתת.. את לא לומדת מדעי המדינה או משהו כזה?
 
משועמם שכמוך

אני שמחה שאתה עוקב אחריי. אני לא יודעת מה אתה לומד וזה גם ממש לא מעניין אותי כי אני לא מכירה אותך וגם לא רוצה להכיר, אבל לידיעתך אני לומדת כלכלה וחשבונאות ובנוסף מדעי המדינה כמקצוע משני. זה יפתח בפני אפשרויות רבות לקראת התואר השני שאני מתכוונת לעשות, בניגוד אליך.
 

Sir Master

New member
איזה מטומטמת

אם היית לומדת חשבונאות אז לא היית נבחנת במבחן הזה :) זה חשבונאות למנהל עסקים
 

shaharg3

New member
ואני המשועמם

את זאת שכל הזמן מנסה להתסיס פה את הענינים.. כל הכבוד לך על התואר השני,עכשיו אני מתחיל להחזיק ממך. sir master צודק, אם היית לומדת כלכלה וחשבונאות לא היית עושה חשבונאות למנהל עסקים וזה מוכיח שכל המטרה שלך כאן היא לעצבן וכמה שיותר,אני שמח שלפחות הפעם את זאת שהתרגזת,כשניסית בעצמך להדליק פה כמה אנשים. בכל אופן, יש לי תורת המחירים על הראש ואת לא ממש מענינת אותי... חג שמח ובהצלחה בכל התארים שאת עושה(באמת סחטיין...).
 
שני כלומניקים

רואים עליכם שאתם ראש קטן שבוחר להיבחן רק על קורסי חובה אם הייתם מבררים ופונים למזכירות של המגמה הייתם מגלים שאפשר ואפילו רצוי להיבחן בקורס חשבונאות מתקדמת אני לומדת כי אני אוהבת ללמוד, לא כי מכריחים אותי וכל קורס שאני עושה רק תורם לי יותר גם אם הוא לא מוגדר כקורס חובה.
 

gilat85

New member
את ממש הבלה

מי שממש אוהב ללמוד אמור להיכנס לכל ההרצאות, לא? ללגום כמה שיותר מחוכמתם של המרצים... אבל אף אחד בכלל לא מכיר אותך בכלכלה, אז כנראה שאת באמת גאון כי לא רק שאת לומדת את כל החומר באופן עצמאי, את גם עושה כמה תארים במקביל+קורסים מחוץ לחוג שלך. תעשי טובה ותמצאי לך חיים. לפחות אם היית יודעת להמציא סיפור כמו שצריך... והכלומניקית האמיתית זה לא אחרת מאשר את עצמך.
 

kobi3211

New member
עזבו אותה היא חולת נפש..מסכנה

גם באקונומטריקה א עבודה, היה לה הערות דיביליות ביחס של שיפוע -1 לתואר הראשי שלה במדעי המדינ_דשא
 

shaharg3

New member
טמבלית

ידוע לכולנו שאת לא באמת נבחנת בקורסים סתם כי משעמם לך בחיים ולא באמת נבחנת בחשבונאות מתקדמת למנה"ע(99 עלק). תפסיקי לשחק אותה פלצנית שהקורסים תורמים לה בחיים. לצערי,ואני בטוח שהרבה יסכימו איתי, אולי 90 אחוז מהקורסים שאנחנו עושים באוניברסיטה בכלל לא פרקטיים בשוק. חוץ מזה,כנראה שאם באמת היית לומדת כלכלה וחשבונאות מישהו פה היה מכיר אותך ויודע מי זאת "הכוסית" הזאת שמזיינת לנו את המוח כל השבוע ומנסה לעורר וויכוחים חסרי משמעות על כמה חשוב לקחת קורסים נוספים סתם כי אין לך חיים ואת אוהבת ללמוד.
 

shaharg3

New member
אם היית באמת לומדת חשבונאות

היית יודעת שקורס בחשבונאות שלומדים החשבונאים מכסה על הקורסים בחשבונאות למנהל עסקים. את באמת אהבלה רצינית...
 

sludger

New member
לא משנה מה שתחשפי על שחר...

תאמיני לי מהיכרות אישית איתו שהוא אחלה גבר בעולם ואת יכולה ללכת לעזאזל מי שלא תהיי.
 

asafac

New member
ועוד כל מיני פרטים שרשומים

בפרטי המשתמש בפייסבוק.. חטטנית
 
תגידו, מה אתם חבורה של דבילים?

(סליחה על הביטוי) יושב לו מו המחשב איזה מישהו שממש משעמם לו ואין לו חיים בגרוש ומנסה לגרום לכם להתעצבן, אף אחד לא מכיר את "שירן" הזאת, אז אולי תפסיקו לספק "לה" עניין ותפסיקו להגיב? או שאתם לא בוגרים מספיק? נמאס לי כבר לכתוב את זה. ו"שירן" אולי תצאי החוצה תנשמי אויר, תקבעי לעשות משהו עם חברות(אמא) או משהו פחות עלוב מלנסות לעצבן את כולם תחת שם בדוי. יום טוב.
 

abalaba2

New member
אחי עזוב יש מנצ'סטר

רומא בדיוק החמיצה פנדל, הוא קצת הזכיר את ההחמצה של רוברטו באדג'ו בגמר המונדיאל ב94'.
 
למעלה