יש פורום ת'ראש? וואו, זה די נדיר.

ahbarfilez

New member
יש פורום ת'ראש? וואו, זה די נדיר.

בכל מקרה, בהצלחה עם הפורום... ואם כבר פתחתי שרשור חדש.. אז יש לי משהו שחשבתי עליו בזמן האחרון: אתם חושבים שכל הגל החדש של המטאלקור נוצרי \ אימוקור \ דת'קור אימואי מושפע מהת'ראש באופן ישיר? כי לי זה פשוט נשמע כמו ת'ראש חדש כזה עם פזמונים בכיניים.
 

genz

New member
דת'קור? ת'ראש? שו?

הגל הזה של המטאלקור הנוצרי כבר בשלבי גסיסה אחרונים (תודה לאל, שכנראה גם לא אוהב את הזבל של נורמה ג'ין), ואני לא שומע איזשהם השפעות ת'ראש ברורות בו. כל הגל אימוקור מלכתחילה היה מושפע מדת' מלודי ופאנק, שוב לא ת'ראש. דת'קור? אין לי מושג איך הגעת לת'ראש מדת'קור... מן הסתם כל הזרמים האלה מושפעים מלהקות ת'ראש, אבל לא שומעים שום השפעה ברורה.
 
כן, אני מסכים שלהקות כמו בולט וטריביום

ודומיהם לקחו המון השראה מלהקות ת'ראש כמו סלייר, פנתרה (שום גרוב), מטאליקה וכאלה. השפעה ישירה על הדרך המוזיקלית די קשה לי להאמין שיש. אפילו בלי קשר למראה החיצוני, מושפע אבל לא באופן ישיר. ואגב ת'ראש חדש- ת'ראש חדש זה להקות כמו Torture Squad שלא סתם ניצחו בבאטל מטאל, הם מחדשים בצורה מעולה.
 

ahbarfilez

New member
לא התכוונתי ללהקות כמו בולט וטריביום

התכוונתי לדברים הפחות מוכרים, כמו Unearth, The Devil Wears Prada, Underoath, Job For A Cowboy וכו'
 
אוקיי, אם כך

Job For A Cowboy לא באו ממקום של ליריקיית ת'ראש וגם סגנון השירה שונה לחלוטין, אני אשמח לקבל קצת יותר הרחבת ידע פה לגבי למה אתה חושב ככה (גם לגבי הלהקות האחרות, לא מכיר אותן.). אגב לא ציינתי, אז ברוך הבא
 
למעלה