יש פה עוד מישהי שעושה את הדיאטה של חלי ממן?

יש פה עוד מישהי שעושה את הדיאטה של חלי ממן?

סורי אם ההודעה לא במקום... פעם ראשונה שלי פה.

התחלתי לפני שבועיים ואני מרגישה שירדתי אבל, זה נעשה בסבל, כאילו כל הקטע הזה של 6 ארוחות ביום, כל ההתעסקות הזו סביב האוכל, מילא זה היה אוכל שווה, ולא רק בסנדוויצ'ים מבאסים רצח ותפו"א בתנור שכבר יצא לי מהחור של האף

ונכון שיש מתכונים אבל מה לעזאזל אני אעשה עם כמויות כאלה? רק אני עושה דיאטה בבית כי כולם כוסוני עללל כולל אמא שלי אחרי 5 לידות...
ונשים בצד שאני לא אוהבת לאכול יום אחרי שמכינים אותו.. ושאני לא רעבה בכלל בבוקר וזה סתם פותח לי את התאבון או עושה לי כאבי בטן, נו באמת, לאכול ארוחת בוקר תוך שעה מהקימה?! אני עוד ישנה בעמידה בזמן הזה!!

אוף נמאס לי, תאירו את עיניי בבקשה....
סליחה על ההתפרצות והחפירה...
 
היי


אמנם אני לא עושה את הדיאטה של חלי ממן,בעיקר בגלל הסיבה שאני אישית חייבת מתוק אמיתי על בסיס יומיומי,אם זה בדמות חלבה או מיני פסק זמן וכו' ובתוכנית של חלי זה לא אפשרי כל כך.
אבל לפי מה שראיתי ואני מכירה גם מבנות שעושות את התוכנית,יש כל מיני אפשרויות גיוון בתפריטים. זה ממש לא רק סנדוויצ'ים וכאלה.
יש כל מיני אפשרויות למנת פחמימה,כנ"ל למנת חלבון. אם את עושה את דיאטת הסנדוויצ'ים אז יש כל מיני אופציות למה שמים בפנים כך שזה לא אמור להיות חסר גיוון או בסבל. הרי אם את סובלת,זה לא יחזיק מעמד ,אז חבל!

דרך אגב,גם אני לרוב לא טיפוס שרעב על הבוקר. לפחות לא לגבינות וכאלה.
אבל את כן יכולה למשל לאכול איזה מעדן כלשהו,או כוס חד פעמית עם ברנפלס\פייבר וואן או כל קורנפלקס אחר שאת אוהבת והוא מתאים לדיאטה שלך.

בהצלחה!
 

diets

New member
שיטת הדיאטה הייחודית

שיטת הדיאטה הייחודית - הידעתם כי 98% מכלל מולקולות הגוף לרבות ה- D.N.A מוחלפות במהלך שישה חודשים ? במילים אחרות אנו בונים את רקמותנו מהאוכל שאנו אוכלים! הפן המדעי לכך הוא: הנוטריגנומיקה. הנוטריגנומיקה הינו מדע העוסק בדרך בה המזון שאנו אוכלים-דיאטה גורם לשינויים בגנים שלנו. דיאטה !
 
כן יש תחליפים

אבל זה דורש למידה של איזה תקופה כדי לדעת מה להחליף במה.. וגם המנות בשר שם כל כך מועטות, אני יכולה לאכול בשר כמעט בכל ארוחה, אני קרניבורית מוצהרת
וזה כל כך קשה..

אני חושבת שאני אדבר עם המדריך לגבי האוכל שם, אני מתה על בשר אורז ומה שיש שם זה רק חזה עוף ופרגיות, וחצי כוס(!) של אורז ביום.
למה אי אפשר לעשות דיאטת בשר אדום?

אה אגב, את יודעת אולי כמה קלוריות זה נתח אנטריקוט צלוי? נגיד 300 גרם.. בלי שומן כמובן...

תודה על העזרה :)
 

yakimoon

New member
היי
אני עושה את התכנית

דבר ראשון- זה לא רק חזה עוף ופרגיות...אפשר לאכול כמעט הכול (חוץ מסטייק אניטריקוט
) את יכולה לגוון עם: רבע עוף, קציצות, טבעולים למיניהם, יש לך אפשרות פעמיים בשבוע במקום בשר לאכול 2 כוסות אורז, או פסטה..ואת לא חייבת לאכול חצי כוס אורז בצהריים...את יכולה תפו"א או פסטה, או מה שאותי ממלא- אני אוכלת למשל 2 טבעול לייט+ 2 פרוסות לחם קל+ סלט גדול וזה ממש ממלא ומשביע..

את יכולה לגוון עם המתכונים: הלזניה- מתכון מעולה! עוגת הגבינה הקרה- מעולה!
טיפ לגביי מנות הפרי- אני לוקחת את 3 מנות הפרי ביום , לדוגמא: תפוח, בננה, ונקטרינה, עושה מהם סלט פירות , מחלקת ל 3 , ואוכלת במהלך היום, זה הרבה יותר טעים


וכמבון איך שכחתי - המנה המותרת!! יאמי!
מקווה שאת אוכלת אותה!

אל תתיאשי, זה הכול עניין של הרגל? מה עדיף? לסבול ובקושי לאכול? נו..אז תתעסקי עם כריכים קצת, מה קרה?


אני פה אם את צריכה

בהצלחה!
 
2 כוסות אורז במקום בשר?

איך לא ראיתי את זה? תפריט של כמה קלוריות קיבלת?
אבל עדיין.. אורז בלי בשר זה כמו פיצה בלי הגבינה מלמעלה.. לדעתי.

אז זהו שלא ממש יוצא לי לאכול את הפירות והירקות, אני לא מתה על זה. ירקות אני אוכלת ממש מגוון מצומצם, פירות.. לא יוצא לי, כי לא בא לי.

מה לא עשיתי בשביל דיאטה... אפילו ניתוח עברתי והורדתי בזכותו 20 קילו, עכשיו נותרו עוד 30 שבלי חלי ממן אני יורדת לאט לאט ל א ט ....
מזל שלפחות למים אני מתחילה להתרגל.

תגידי טעמת את הפשטידת כרובית שבמתכונים? איך היא?
 

yakimoon

New member
קראת את החוברת?

את צריכה לשבת ולקרוא אותה טוב טוב, ולהכין לך רשימה של דברים שאת אוהבת..

לגביי האורז - זה מופיע בתפריט לדוגמא..
זה לא משנה ממש כמה קלוריות קיבלתי, לפי מה שאני קוראת ממך את לא נמצאת עדיין במצב של התגייסות לתכנית..לגביי הפירות והירקות, את יכולה להכין אותם בכל מיני ווריאציות- ירוקות מוקפצים (ואז אפשר להוסיף חזה והנה לך מוקפץ) , אנטי פסטי (שאפשר לשים בכריך וזה ממש טעים נכיד עם גבינה בולגרית), סלט כרוב סיני..ועוד ועוד..
תנסי להכין את הסלט פירות- זה ממש מוצלח..

עוד רעיונות- דגים אם את אוהבת, ביצת עין לארוחת ערב, טוסט, יש מתכון של מאפה פילו עם תפוחים, זה ממש מוצלח ומתוק..

את צריכה לדעתי יותר להיכנס לזה ולהפסיק לחשוב מה את מפסידה אלא יותר מה את מרוויחה..

לא נסיתי את הפשטידה..עדיין
 
את מזה צודקת...

פתאום שמתי לב שאני רק עסוקה בלהתלונן על מה אני מפסידה ולא על מה אני מרוויחה, שזה אורח חיים בריא וכמובן משקל נורמלי...

משהו דפוק אצלי במוח, אני חייבת לעשות סוויץ'

אני אנסה היום להכין מוקפץ, טנקיווו
 

softouch

New member
הסלט פירות רעיון מעולה

יותר נחמד משהו שיש בו 3סוגים מאשר סוג אחד, כאשר מחולק ל3 מנות ביום.
 

SomebodyElse

New member
שתי מחשבות

1. אין מה לעשות, כדי לרדת במשקל צריך להקריב. זה לא חייב להיות סבל, כמובן, אבל חייב להיות איזשהו שינוי תזונתי + מחשבתי, וכן זה דורש זמן, השקעה, הרבה כוח רצון ומודעות ולפעמים גם ויתורים על דברים שאת רוצה. אי אפשר לצפות לרדת במשקל בלי לעשות שום שינוי. ממה שאת כותבת לאורך השרשור הזה, נוצרה אצלי תחושה שאולי את לא לגמרי מוכנה לעשות את השינוי הזה.

2. that being said, ואם טעיתי בסעיף הראשון ואת דווקא כן מוכנה לשינוי - יכול להיות שהדיאטה של חלי ממן לא מתאימה לך. למה בעצם בחרת בה? אני לא מכירה את הדיאטה הזו ולא כל כך יודעת איך היא מתנהלת, יש לך עם מי להתייעץ שם ואולי לנסות לבנות תפריט פרטני שמתאים לצרכים שלך? אם לא, אולי שווה לצאת מהתוכנית הזו ולהתייעץ עם דיאטן/ית על מנת לגבש תפריט שמתאים לך? כי שוב, דיאטה כן דורשת הקרבה מסוימת, אבל היא בשום פנים ואופן לא אמורה להיות סבל - כי אחרת איך תתמידי?

 

Minerva

New member
הנה את!


בדיוק חשבתי שמזמן לא ראיתי אותך פה, וזה לא כיף לי.
 

SomebodyElse

New member
בדיוק כתבתי אתמול הודעה שאין לי זמן להיכנס

אני אשתדל אבל יותר
 

shuttles

New member
אני מסכימה מאוד עם SomebodyElse

אילו לא היה צריך לעשות הקרבות ופשרות בתהליך של ירידה במשקל, בעולם היו רק אנשים רזים. לחיות אורח חיים "משמין" זה הרבה יותר פשוט והרבה יותר נוח עבור בן אדם (עם מעט הגזמה: כל בן אדם) - כך בנוי הטבע האנושי, עד שמרגילים אותו לדרך אחרת.
עם זאת, אורח חיים בריא ותקופת הרזיה בפרט לא אמורים להיות סבל, זה לא הגיוני משום היבט. לפחות עד שיש הנחיה רפואית...

אם אמשיך בקו ה"אילו היה קיים...", אז בעצם אחזור שוב אחרי מה ש-SomebodyElse כתבה: אילו היתה דיאטה שמתאימה לכולם, בעולם היו רק אנשים רזים. לכולנו יש אופי שונה, צרכי גוף שונים, הרגלים שונים. לא תיתכן דיאטה (או אורח חיים בכלל) שמתאימה לכ-ו-ל-ם. את לקחת על עצמך תוכנית, ניסית (כל הכבוד!) וראית שהיא לא מתאימה לך. למישהו אחד היא מתאימה, ואילו למישהו אחר, כולל אותך, היא לא מתאימה. אז מה? זה רק אומר שעליך לחפש תוכנית אחרת (שגם לגביה בלי לנסות - לא תדעי האם תתאים או לא).

חפשי תוכנית חדשה ושיהיה לך המון בהצלחה באורח החיים החדש!
 
צודקת

אבל הבעיה ששום דיאטה לא טובה בשבילי לפי דעתי, כי אני אוכלת 2 ארוחות ביום, והבעיה העיקרית שאני בקושי שותה מים, רק לאחרונה התחלתי ללחוץ על עצמי לשתות כוס מים כמעט כל פעם שאני קמה מהכיסא במשרד..

ניסיתי הרבה דיאטות בחיים שלי וידיד מאוד טוב שלי ירד 20 קילו מחלי ממן אז אמרתי ננסה, אולי שיש מישהו איתי בעניין הזה זה יזרום יותר, אני אנסה עוד קצת את הדיאטה הזו ואם אני לא אסתדר אני פשוט אעזוב ואנסה משהו אחר..

תודה רבה :)
 
מצטערת אבל אין פתרונות קסם

סבל, רעב ושעמום זה מתכון בטוח לכישלון!

אבל (וזה אבל גדול) היערכות הזאת, הארוחת בוקר, התעסקות הזאת - זה מה שיעזור לך בתהליך. זה ההבדל בין מי שעושה דיאטה לבין מי שרוצה לסגל לעצמו אורח חיים בריא!
אין מה לעשות.. יש המון פיתויים בחוץ ואני יודעת שמה שמציל אותי ביום ארוך מחוץ לבית מלקנות ג'אנק בחוץ זה הסנדוויץ הסופר מושקע שאני מכינה בבית תוך 5 דקות !
אני יודעת שקל לקטר וקל להתבכיין אבל אולי המסגרת שבחרת לא מתאימה לך. אם האוכל משעמם אותך ויצא לך מהאף אולי תתייעצי ותקבלי מהמדריכה עוד מתכונים.. תזכרי שאת לא בעונש! את עושה את זה בסופו של דבר רק בשביל עצמך ובשביל הבריאות שלך.
 
למעלה