יש פה מישהי שעשתה סקירה מאוחרת

יש פה מישהי שעשתה סקירה מאוחרת

בקופה ויצאה מרוצה? יש לי תור לסקירה מאוחרת דרך הקופה אצל ד"ר פרדו יוסף הבנתי שכשעושים אצלו פרטי הוא נחשב טוב, אבל בזמן האחרון אני רואה פה מלא נשים שעשו דרך הקופה ולא היו מרוצות, ואז עשו פרטי. רציתי לדעת אם יש פה מישהי שעשתה אצל ד"ר פרדו דרך הקופה והיתה מרוצה. או אם יש פה מישהי שבכלל היתה מרוצה מסקירה דרך הקופה תודה
 

liatka

New member
אני עשיתי אצלו פרטי ברמת השרון

לדעתי אפשר לסמוך עליו..הוא ייסודי, קשה לי להאמין שהוא מתייחס ברצינות רק למי שמגיעה אליו פרטי. אחלה רופא!
 

g a n i

New member
זה תלוי ברופא ולא בקופה

רופא שסוקר ביסודיות רק כשהתור הוא פרטי הוא רופא חסר מקצועיות בעיני, מעבר לאתיקה הלוקה בחסר. בעיני זו סיבה לא ללכת אליו גם באופן פרטי כי זו חוצפה ורדיפת בצע להתנהג כך. מה, הוא עוצם עיניים כשהוא מגיע לאיבר שלא כלול ברשימת הקופה? יש הרבה פינפון ומריחת זמן בסקירות הפרטיות (וזה מצויין. אנחנו משלמות גם בשביל זה...) אבל יסודיות הסקירה לא אמורה להיות שונה. החיים כמובן לא כאילה אידאלים ולכן טוב שאנחנו מבררות ובוחרות. לשאלתך, אני עברתי שתי סקירות מאוחרות (שני הריונות) אצל דר' יעקב בר והייתי מאוד מרוצה בשתיהן. את דר' פרדו אני לא מכירה.
 
עדיין לא הייתי בסקירה כך שאני לא

יודעת להגיד אם הוא מתנהג אחרת. יכול להיות שהוא מקצועי ויסודי גם כשעושים דרך הקופה... חבל להשמיץ אותו לפני שהלכתי בכלל לא
 

g a n i

New member
לא, בכלל לא השמצתי. אמרתי שאני לא

מכירה. רק התייחסתי לשאלה מי נסקרה בקופה והייתה מרוצה
 

liat76

New member
אני עשיתי דרך הקופה

אמנם לא אצלו אבל הייתי מאד מרוצה
 

ו שתי

New member
בהריון הקודם

הרופא שלי, שגם סקר אותי בסקירה המוקדמת, היה זה שסקר אותי בסקירה מאוחרת דרך הקופה. לא יושעת מה ההגדרה של "מרוצה" אבל הרגשתי שהוא מסתכל ביסודיות על כל מה שדרוש הסתכלות (מח, לב, עמוד שדרה, אברים פנימיים), ולא הרגשתי חיפוף בגלל שזו לא סקירה פרטית. מצד שני, אותו רופא הכיר אותנו מהקליניקה הפרטית שלו היטב.
 

She Dolphin

New member
בשלושת ההריונות עשיתי בקופ"ח והייתי

מאוד מרוצה. בסקירות המוקדמות הייתי אצל רופא פרטי מצוין שהיה הגון מספיק כדי להגיד שבעיניו הסקירות כל כך תקינות שהוא לא רואה שום סיבה לקחת לי כסף גם על סקירה מאוחרת ואני יכולה בשקט לעשות דרך קופ"ח (רק לא להגיד שעשיתי סקירה מקודמת פרטית כדי שיבדקו טוב טוב). ובשביל הפרגון - הרופא הפרטי הוא ד"ר אילן גל המצויין. את הסקירות דרך קופ"ח עשה כל פעם רופא אחר, לא זוכרת את שמם והם היו בסדר גמור אם כי זריזים ולאקוניים למדי. זה לא הפריע לי.
 

She Dolphin

New member
המרפאה שלו בת"א ברחוב ז'בוטינסקי

ממש ליד אסותא. אנחנו מאוד ממליצים עליו.
 

מירבושש

New member
גלית, כרגיל אני מצטרפת להמלצה

על אילן גל. הוא מצוין, מומחה ואדם מאד מאד נחמד.
 

סיקמי

New member
אני עשיתי אצלו שקיפות עורפית

דרך הקופה והיה מאוד נחמד וסבלני, זיהה את מין העוברית בשבוע 12+3 ואפילו נתן לי תמונת תלת מימד מתנה. נראה לי שקשור לבן אדם ולא לכמה שאת משלמת. גם בהריון הזה אלך אליו לשקיפות עורפית עוד 3 שבועות.
 

nur77

New member
הי שחר..גם אני עשיתי אצלו פרטי

הוא רופא מיומן ומקצועי מאוד..זה אולי קצת יותר קצר בקופה (מניסיונן של חברות) אבל תהיי בטוחה שהוא לא יפספס כלום.. יש לו אינטגרטי מקצועי מעולה.
 

ענבל50

New member
אני הייתי מרוצה

אני עשיתי דרך הקופה (מאוחדת) והייתי ממש מרוצה כי נפלתי במקרה על מומחה לאולטרסאונד (פרד אושאקוב)
 
למעלה