יש פה מישהו שלא מילא שאלון העדפות

dizzy1234

New member
יש פה מישהו שלא מילא שאלון העדפות

וקיבלו קצין מיון בלכשת הגיוס... אם כן איזה תפקידים קיבלתם ?? כמו בשאלון? מה הוא יכול להציע..? (אני מתכוון לעורפים מבינינו) אני שואל את השאלה מכיוון שאני צריך להחזיר את שאלון העדפות עד ה30.12 וכעקרון מכריכים אותי שם לבחור תפקידים ממש גרועים... בנוסף שלחו לי בדואר ללכת לק. מיון בלשכת גיוס ב3.1 ... מה הוא יכול לתת אם אני לא אמלא את השאלון? תודה לעוזרים !!!!
 

dizzy1234

New member
אז ככה ... זה מה שקיבלתי ...

טיפול באדם : -משק שלישות , משק תכנון כ"א ומידע טיפול באוכ' אזרחית: -משק תיאום וקישור. תפקידי שיטור: -בודק מעברים, שוטר צבאי. הפעלת מע' קשר ובקרה: -אלחוטן חוף תפקידי מבצעים ופיקוח: -תצפיתן מכוון חי"א, עובד חדר מבצעים, מפעיל עמדות תצפית, עוזר חזאי. תפקידי מודיעין: -עובד חקר מודיעין, משק התרעה, מפענח תצ"א, חוקר מודיעין ימי, חוקר מודיעין אויר. מקצועות מחשב: -מפעיל רשת מחשב. ניהול ופקידות: -ראש לשכה, משק מטה. נהיגה: -מפעיל צמ"ה, מפעיל מנוף, נהג משא כבד, נהג הובלה, משק תנועה והובלה. דת: -רכז דץ, משגיח כשרות מקצועות טכנולוגיים: -חייל במערך הטכנולוגי בחי"א/ ביבשה מכריחים אותי לבחור 6 ורק אחד מכל תחום שזה ממש חרא... אני יהיה חייב לבחור תפקידים ממש גרועים.. אני ממש רוצה כמעט את כל התפקידי מודיעין או כמה מהמבצעים ופיקוח ! מה לעשות? לחכות לקצין מיון ולא למלא?
 

all about eve

New member
תמלא ומהר

עדיף להיות עוזר חזאי על נהג משאית כבדה לא? עדיף להיות מש"ק תאיום וקישור עלח בודק מעברים? על השאלות האלה רק אתה יכול לענות, וקשה לי להאמין שאין לך העדפה, לא תבחר תגיע למקום גרוע מאוד.
 

dizzy1234

New member
אבל אני שואל אם לא עדיף שאני יחכה

לקצין מיון שיש לי ב3.1 !? אני צריך למלא את השאלון העדפות ב30.12 , ויש מצב שאחרי שאני אמלא יבטלו לי את הקצין מיון !! בבקשה תעזרו אני בדילמה רצינית !! אני מתחנן !!!
 
אז הוא יתן לך למלא את השאלון במקום.

אתה רוצה לעשות את זה בלחץ או בשקט בבית כשאתה יכול לחשוב על זה? אבל זו האפשרות הפחות סבירה. האפשרות היותר סיברה היא שפשוט לא יתחשבו ברצונות שלך בשיבוץ
 

guznik

New member
לדעתי עדיף שתמלא

אם זה מה שהצבא חושב שמתאים לך לפי הנתונים שלך ואתה לא הולך לשנות את זה ע"י פסיכוטכני חוזר/מיונים/קב"ן/גיבושים, זה לא ישתנה ואלה יהיו אותם תפקידים שקצין המיון יציע לך, ואולי הקצין מיון יציע לך פחות אפשרויות כי זה יהיה בהתאם למה שצריך באותו רגע. עכשיו עדיף שתמלא את השאלון ותבחר את מה שנראה לך הכי פחות גרוע שלפחות לא תהיה במ"צ חס וחלילה, ובמקביל תנסה לנדנד לליכת גיוס וליחידת האיתור של מודיעין שישלחו לך זימונים למיונים לכל מני דברים.
 

dizzy1234

New member
תראו .. דיברתי עם אנשים ששירתו כבר

ואמרו לי לא למלא את השאלון ולבוא לקצין מיון... להגיד רק מה שאני רוצה.. שאני רוצה כמה תפקידים ממודיעין ולהתעקש על זה.. ושככה הכל זז בצבא... שאני רוצה אך ורק מודיעין !!! ולא דברים אחרים שיכריחו אותי .. אמרו לא למלא כי אם אני אמלא.. יוכלו לקחת אותי לכל אחד ממה שרשמתי ואז אני לא אוכל לבוא בטענות כי בחרתי את זה ... מה אתם אומרים?!
 
אף אחד לא אוהב אנשים שהולכים

עם הראש בקיר. בד"כ הראש שלהם נשבר וזה לא מראה נעים...
 

idos2

New member
אתה חי בסרט

הצבא יקח אותך קודם כל לאן שהוא צריך, אח"כ לאן שאתה מתאים מבחינת הנתונים האישיים שלך, ורק בסוף לאן שאתה רוצה. הוא כמובן מנסה להתחשב ברצון שלך, ולכן שלח לך מנילה, אם לא תמלא אותה הוא פשוט יבחר לבד.
 
בנאדם

זה אחלה של תפקידים חביבי: עובד חקר מודיעין, מפעיל רשת מחשב.. תאמין לי.. כדאי שתמלא את ההעדפות שלך בנאדם.. גם אם אתה צריך למלא אחד מכל נושא, מכיוון שאחרת יכולים לא לתת לך בכלל אפשרות בחירה... פשוט תסמן ותקווה לטוב!!! בהצלחה
 

dizzy1234

New member
אני יודע שזה די טוב.. אבל ..

אני פוחד שדווקא את הלא טובים יתנו.. זה בדרך כלל קורה לא ?!?! אמרו לי שאלו התפקידים הכי טובים שיכולים להציע לי ללא מיון (כיוון שהורד לי הפרופיל לא מזמן ל64.. אני מתגייס ב10.4.05 ודרך אגב יש לי גם קב"א של טייס.. היו לי מיונים לטייס לפני כן.. )
 

dizzy1234

New member
יש עוד מישהו שיכול להביע את דעתו

בנושא....? בבקשה... :) בבקשה עיזרו לצעיר מת .. שלא יודע איך זה הולך בצבא! מה הקצין מיון יכול להציע לי? הוא יוכל לקמבן אותי??
 

dizzy1234

New member
עוד שאלה צעירה..מה הייתם בוחרים../images/Emo35.gif

בבקשה עזרו לצעיר !! :) זה השאלון העדפות.. מה הייתם בוחרים !? אז ככה... תחום 1 טיפול באדם : -משק שלישות , משק תכנון כ"א ומידע תחום 2 טיפול באוכ' אזרחית: -משק תיאום וקישור. תפקידי שיטור: -בודק מעברים, שוטר צבאי. תחום 3 הפעלת מע' קשר ובקרה: -אלחוטן חוף תחום 4 תפקידי מבצעים ופיקוח: -תצפיתן מכוון חי"א, עובד חדר מבצעים, מפעיל עמדות תצפית, עוזר חזאי. תפקידי מודיעין: -עובד חקר מודיעין, משק התרעה, מפענח תצ"א, חוקר מודיעין ימי, חוקר מודיעין אויר. מקצועות מחשב: -מפעיל רשת מחשב. תחום 5 ניהול ופקידות: -ראש לשכה, משק מטה. נהיגה: -מפעיל צמ"ה, מפעיל מנוף, נהג משא כבד, נהג הובלה, משק תנועה והובלה. תחום 6 דת: -רכז דת, משגיח כשרות תחום 7 מקצועות טכנולוגיים: -חייל במערך הטכנולוגי בחי"א/ ביבשה אני צריך לבחור רק תפקיד אחד.. מתוך כל תחום סך הכל 6 תפקידים ולדרג אותם מ1 עד 6 ... תודה לכל משתפי הפעולה ....!!!
 

idos2

New member
אני הייתי בוחר

עובד חקר מודיעין ראש לשכה אלחוטן חוף מש"ק שלישות חייל במערך הטכנולוגי משגיח כשרות לפי הסדר הזה.
 
למעלה