יש פה למישהו טלפון דיגיטלי?

refael22

Member
יש פה למישהו טלפון דיגיטלי? ../images/Emo53.gif

אני מעוניין לקנות לבית טלפון דיגיטלי אלחוטי אבל שמעתי שמי שיש חיבור לאינטרנט בבית שומע הרבה רעשים בקו. זה נכון? בכלל איזה מומלץ?
 
לי יש טלפון דיגיטלי...

אני לא מבין בסוגים השונים, אני רק יכול להגיד שזה מכשיר שאפשר לוותר עליו. יש לי אינטרנט, ואני לא שומע רעשים. בתכלס חוץ מהודעות טקסט שאפשר לקרוא ולשלוח מהטלפון, אין שום הבדל בין טלפון דיגיטלי לבין טלפון אלחוטי טוב. אולי רק הגודל, שכן טלפון דיגיטלי הוא מאוד קטן, זה לא כזה WOW, פשוט לא היה לנו טלפון אלחוטי בבית אז קנינו דיגיטלי שיהיה גם אלחוטי, אבל אני בקושי משתמש בו גם הקליטה לא משהו במיוחד.
 
למעלה