יש פה בנים בפורום?

StarIess

New member
אתה מתכוון ששיין דומה לג'סטין?

או שיש בלונדיני אחר בעונות הבאות? בכל מקרה, שיין דווקא הזכירה לי ממש את בריאן.
 

skipposh15

New member
אבל תחשבי על זה שבסדרה

הן פוגשות את רוב הבנות במסיבות גייז וכאלה.. וגם אמרו בפרק הזה שקייט קנתה תפלאנט שזה חלק של גייז בעיר או משו XD קיצור הצליחו לתרץ את זה P:
 

StarIess

New member
../images/Emo45.gif זה כמו בהכי גאים.

שהם תמיד מסתובבים באותו רחוב, אותם מועדונים והכל. אבל עדיין, תכלס כולן מקבלות שם את מי שהן רוצות וזה באמת מוגזם.
 
הלו? טיבט אומר לכן משהו?

טינה רוצה את בט שמזדיינת עם נגרית.בט רוצה את טינה שיוצאת עם הלנה ואז עם גבר.טינה רוצה את בט אבל היא יוצאת עם דבר קטן וכתום שמצדו יוצא עם עוד בנות. פיליס אובססיבית לאליס כשזו כבר עם טאשה. אליס על כדורים בגלל שדיינה עם לארה. כרמן רוצה את שיין ליותר מסטוץ אבל היא לא עושה מערכות יחסים ואז כרמן וג`ני ביחד. ג`ני מאוהבת אולי אבל כרמן רוצה את שיין.מבולבלים? גם אנחנו, אבל נא לא להעליל סתם. לדעתי הסדרה טעתה בהרבה מקומות אחרים.
 
אני חושבת אחרת לגמרי

אני לא שיין ולא בט ולא אליס אבל כן קרו לי דברים דומים בתקופה שיצאתי עם נשים.היה לי רומן עם הבוסית, מערכת יחסים רומנטית עם מי שהייתה החברה הכי טובה שלי, היה לי קשר עם מרצה שלי וסטוץ עם מישהי שבדיעבד גיליתי ששכבה עם האקסית המיתולוגית שלי. יש הרבה אלמנטים וסיפורים נאמנים למציאות וכמובן שמייפים אותה כך שתעבור מסך.זו דרמה,לא דוקו. מה גם שלדעתי כן היו ייצוגים של אהבה או קראש חד צדדי כמו למשל אליס דיינה בעונה 3, טיבט ששחקו תופסת ותפסו זו את זו באופן שונה בתקופות מסויימות, שרי מעולם לא אהבה את שיין למשל..
 

love me7

New member
ברוך הבא!!!../images/Emo13.gif

מה שלומך?
יווו אני לא מאמינה שבן פה
תשמע ראיתי רק שלוש עונות וזה ממש לא מציאותי.תמיד במציאות הכל נראה אחרת. ובקשר לג'ני בעונה שנייה אני מסכימה איתך לגמרי.בכיינית שכמותה. סטרייט? זה בסדר יש פה כמה בנות סטרייטיות.
אה אני אוקסנה,באר שבע,בת 18. ושוב ברוך הבא.
 

Mrs Vertigo

New member
../images/Emo112.gifשלח לי באמצע ../images/Emo46.gif

ברוך הבא :p אני חן, לפני גיוס. תמסור ד"ש להודו המגניבה בשמי ותשמור על עצמך, הכי חשוב.
 

t i t i13

New member
הודו לא כלכך מגניבה עכשיו

בעצם היא אף פעם לא הייתה חח לפחות בשבילי לא
 

Mrs Vertigo

New member
../images/Emo112.gifכרגע מומבאי בכלל לא מגניבה,

זה כל כך עצוב מה שקרה שם.. אבל אין מה להגיד, לדעתי בהודו יש משהו מיוחד, ויש איזורים ממש יפים. ובכל זאת, אני יותר טיפוס של אוסטרליה.
 

Presence

New member
הודו תמיד מגניבה!

חוץ מזה יש מספיק מקומות בהודו חוץ ממומבאי שאליהם אפשר לברוח לאיזה חצי שנה...
 

t i t i13

New member
אוסטרליה ../images/Emo45.gif

או דרום אמריקה בכלל...אוף יש לי עוד הרבה לעבור בשביל להגיע ל"שלב" הזה של הטיול אחרי הצבא חח
 
היי

אני ממש מזדהה איתך עם הביקורת על הסדרה. אני לעומתך מאוד אהבתי את ג'ני בעונה הראשונה (לדעתי היא משחקת טוב ואהבתי את השינויים שעברו בדמות) אבל בעונה השניה היו יותר מידי סצנות בכי שכבר נימאס ונהפך ללא אמין וכבר לא היה אפשר להזדהות איתה כמו בעבר.וחבל. אני כבר כתבתי פה שניראה לי קצת לא מציאותי הסיפורים שמוצגים שם כי זה לא באמת קורה במציאות שכל לסבית שמתאהבת במישהי אז המישהי הזאת במקרה לסבית, יש המון מקרים שהם לא וחבל שלא מראים לנו מקרים כאלה כי זה היה מגוון קצת את העלילות.
 

Presence

New member
נו גם אני!

גם אני דווקא אהבתי את ג'ני בעונה הראשונה...בעונה השנייה היא עיצבנה אותי... כל הקטע הזה של אהבה חד צדדית זה עד כדי כך קורה הרבה?! כי הרבה בנות כבר אמרו את זה פה...בכל מקרה אהבה חד צדדית זה תמיד קשה אבל אצל גאים/גאות זה פאקין נאחס!! במיוחד אם מתאהבים בחבר/ה ממש טוב/ה שהוא/היא לא בעניין....לפחות ככה זה נראה לי...
 
למעלה