יש פה אנשים שמוכרים את האפליקציות שהם פיתחו ב

VampireLust

New member
יש פה אנשים שמוכרים את האפליקציות שהם פיתחו ב

באתר הרישמי של אייפל? זה נכון שאפשר להרוויח הרבה כסף ככה? תודה
 

VampireLust

New member
שמעתי שאיזה אחד הרוויח 80 אלף שקל מהאפליקציה

שפיתח ומכר באתר שלהם
 
כן זה נכון.

זה גם נכון שאפשר להרוויח הרבה כסף מלסחור בבורסה או מלמלא לוטו, בקיצור רוב הסיכויים שלא תתעשר מזה ואני בספק אם תצליח להרוויח מזה אפילו משכורת מינימום חודשית..
 

guyiphone

New member
ישנם כאלה, ונכון שלא רבים הם ...

ע"מ ליצור את ה"באז" בעולם הסלולרי כנראה שתצטרך להיות מבריק בצורה יוצאת דופן, מפני שכמו שאומרים - "את הרוב כבר המציאו" (ואולי ממש לא, תלוי בך!) ... אל תיפול רוחך, המשך לפתח ואני בטוח שעם רעיון טוב תוכל גם להרוויח כמה שקלים/דולרים תוך זמן קצר מאוד. אני מכיר אישית שני אנשים נחמדים (ועוד כמה :)), שעשו 50K ו-25K דולר מאפליקציות בסיסיות ביותר לפני כשנה וחצי שנה שבמקרה הם גם סטודנטים שלי שהחלו לימודיהם לפני שנה וחצי. כך, שמאמץ במקומות הנכונים עשוי להביא לתשואה נחמדה. טיפ חשוב: תמיד יהיו קטני אמונה בכל דבר, זה כמעט כמו לרצות אלף איש עם טפריט של מסעדה אחת :) החשוב הוא שתלמד לסנן או לקחת דברים שאנשים אומרים ולבסוף להבין בעצמך את התמונה הכוללת וכמובן להחליט. שיהיה בהצלחה !
 
גיא צודק

ואם התגובה שלי ביאסה אותך אז תשכח ממה שאמרתי כי לא זו המטרה, רק חשוב שתדע שלהגיע לסכומים שגיא ציין שם זה בערך כמו להמציא מוצר חדש בשוק היום בתחום מסויים שעונה על צורך שעוד לא נענה, זה אפשרי אבל קשה, ועדיף (לדעתי) לא לנסות להתפרנס מזה אלא לעשות את זה בעיקר בשביל הכיף ואם פה ושם "תדפוק קופה" מה טוב! :)
 

reoz

New member
היום זה כבר לא ככה

אפילו החברות הגדולות יוצאות במבצעים לאפליקציות שלהם, זה רק מראה איך אפשרויות הרווח מהחנות ירדו. אבל אתה תמיד יכול לשחרר אפליקציה חינם עם פרסומות
 
למעלה