lizard boy
New member
יש פה אנשים שמגדלים טוקאי גקו
אם כן.. אפשר לדעת בבקשה איך אתם מאכילים אותה ובמה.. אני אישית מגדל אחת ואני מנסה לתת לה תולעי קמח ועכשיו היא החליטה שהיא לא אוכלת אותם יותר וגם היא לא השילה את עורה כמו שצריך אז הוצאתי לה את העור המיותר עם פינצה היה מיוחד כי כשהיא מרגישה מאויימת היא "משחקת אותה " מתה ביד שלי וזה היה קצת מבהיל בפעם הראשונה שעשת לי את זה.. עזרה בקשר לאוכל בבקשה
אם כן.. אפשר לדעת בבקשה איך אתם מאכילים אותה ובמה.. אני אישית מגדל אחת ואני מנסה לתת לה תולעי קמח ועכשיו היא החליטה שהיא לא אוכלת אותם יותר וגם היא לא השילה את עורה כמו שצריך אז הוצאתי לה את העור המיותר עם פינצה היה מיוחד כי כשהיא מרגישה מאויימת היא "משחקת אותה " מתה ביד שלי וזה היה קצת מבהיל בפעם הראשונה שעשת לי את זה.. עזרה בקשר לאוכל בבקשה