יש סקר חדש

moranka

New member
גם אני לא../images/Emo46.gif

זאת ממש חוצפה! עם כמה ש"המלחמות" האלה בינינו הן בצחוק, זה כבר ממש עובר את הגבול לטעמי! והייתי מצפה מהמנהלים לשים לב לזה לבד, בלי שנצטרך להגיד!!!! זה ממש לא מצחיק אותי, והסקר הזה הוא אפילו לא בצחוק, מי שהסכים להעלות את הסקר שייתבייש לו!
 

moranka

New member
וחוץ מזה

היה מקום להוסיף גם את: הקיבוץ הדתי, המחנות העולים, והצופים. אמנם התק"ם והקב"א הן התנועות הגדולות- אבל הייתי מצפה ממי שהכין את הסקר שיידע את הדברים האלה! (בשביל מה יש את זרקור?!)
 

MsUnderstood

New member
אה,ומי שכתב את הסקר יודע את זה..

וכן,זה סקר בצחוק... אבל לאמשנה..
 

moranka

New member
דנה

יש לנו חוש הומור ואת יודעת את זה. אם את רוצה לעשות סקר בצחוק- תכתבי למעלה שהסקר בצחוק. שימי לב- שהערתי לך עכשיו ובמקום להתייחס לזה בצורה נכונה את אומרת שאנחנו לא מבינים צחוק. כי בפעם האחרונה שאני ויונתן עשינו משהו בצחוק את נורא נורא נפגעת מזה, ואת בעצמך כתבת הודעה לפני כמה ימים שנגיד אם משהו מפריע- אז אמרתי, וההתייחסות שלך עכשיו הייתה ממש לא לעניין! (שוב, כי אם זה היה ההיפך זה היה סוף העולם בשבילך והיית אומרת שאנחנו לא מעריכים את מה שאת עושה)
 

MsUnderstood

New member
נתחיל מזה שישר הורדתי את מה שביקשתן

לפני שהתייחסתי למה שכתבתן.. אני הייתי בטוחה שיבינו שזה בצחוק,כנראה שטעיתי,גמני בנאדם לא? בכל מקרה לא מעריכים בפורום הזה את מה שאני עושה
 

moranka

New member
לא אמרתי

שאת לא בן אדם ושאת לא עושה טעויות, אמרתי שהייתי מצפה שתשימו לב יותר. אולי אותך זה מצחיק לעשות כזה סקר, אבל אותי זה לא מצחיק ואני חושבת שבתור מנהלת קהילת קיבוצניקים בתפוז היית צריכה לחשוב על כל הצדדים בעניין ולא להסתכל רק על צד אחד, בדיוק כמו שהיית מצפה ממני לפני שאני עושה משהו לפורום (כמו למשל, ועדת תרבות) לחשוב על כל הצדדים ואפילו להתייעץ איתך (לא, אני לא אומרת שאת צריכה להתייעץ איתנו על כל מה שאת עושה). וחוץ מזה, את יודעת שאני מעריכה את מה שאת עושה ואת הזמן שאת משקיעה, (ואם את רוצה אני אשלח לך כל שבוע מסר מלא הערכה.)
 

MsUnderstood

New member
אני לא מחפשת צומי,אני לא כזו

אני לא רוצה מסר מלא הערכה או שירשור סגידה.. חשבתי שזה יהיה נחמד,טעיתי,שיניתי את הסקר. ולא,אתם לא מעריכים השקעה..
 

moranka

New member
אז

אני חושבת שאם אני הייתי חושבת, הייתי מקבלת מסר והוא לא היה בדיוק מלא הערכה
 

moranka

New member
אז מה להבין

שכשאת אומרת שאת לא רוצה שירשור סגידה, אבל בכל זאת לא מחקת אותו ברגע שהוא הועלה.?
 

MsUnderstood

New member
הוא הועלה בצחוק...

הייתי צריכה לשים אותו באופ אבל כמו הרבה דברים גם את זה שכחתי... את באמת חושבת אני צריכה את הסגידה הזו?! עשי לי טובה..
 

boazgilad

New member
טוב להרגיע ומהר

ממתי קיבוצניקים לוקחים דברים כאלה קשה כל כך? זה בצחוק נו איף להירגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נירגענו?.. יופי
 

moranka

New member
אני

אפילו לא אגיב ברצינות להודעה שלך. ואל תעשה הכללות כשאתה אומר "ממתי קיבוצניקים לוקחים דברים כאלה קשה כל כך?"
 
למעלה