יש סיכוי שיוותרו על תמרור עצור?

ronenre

New member
יש סיכוי שיוותרו על תמרור עצור?

היום עשיתי טסט בראשון בבוקר.. ובתחילת הטסט, בערך כ5 דקות לאחר היציאה נסעתי לכיוון תחנת הרכבת ראשונים, אך מצידה המזרחי. בפניה ימינה לכביש בינעירוני היה תמרור עצור שלא ראיתי והטסטר אמר לי שלא עצרתי בעצור. חוץ מזה שאר הנהיגה הייתה טובה והוא עשה לי גם חניה והכל אחרי המקרה. האם יש סיכוי שהטסטר יעביר אותי בכל זאת או שאני נכשל על בטוח?
 

Elicoz19

New member
לא נגע בהגה

לא ברקס לא כלום? נהיגה חלקה ללא הערות, החנייה יצאה סבבה? כניסה אחת ללא תיקונים? אם כן אז סביר להניח שאם הטסטר לא בן אדם חרא, הוא יעביר. שיהיה בהצלחה.
 

ronenre

New member
לא הוא לא נגע בכלום

הוא רק אמר לי לא עצרת בתמרור עצור... זה היה בכניסה לכביש ראשי לא באיזה רחוב צר או משהו ואח"כ הוא עוד לקח את התלמיד השני לשם בשביל להראות לי את התמרור.. החניה הייתה בסדר גמור והמשכתי לנסוע ללא הערות וללא הפקעות שליטה.. הטסטר דווקא היה בן אדם ממש נחמד הוא אפילו הסביר לשני בדיוק מה הוא צריך לעשות על מנת לתקן את הטעויות שלו וזה.. מה אתם אומרים אני אעבור או לא? כולם אומרים שעל עצור הם יכשילו בטוח
 

Elicoz19

New member
לפי דעתי

אם הטסטר רואה שהנהיגה עצמה היא בסדר, אתה לא מהווה סיכון על הכביש פשוט התרגשת לא ראית את העצור זה משהו שקורה.. ועוד חד פעמי.. לפי דעתי הוא יכול לצאת לארג' איתך ולהעביר.. מחזיק לך אצבעות.
 

Elicoz19

New member
ודרך אגב

מגיע לך מזל טוב? אם כן, יתכן וזאת תיהיה המתנה שלך ליום הולדת?
 

Elicoz19

New member
בפרטים שלך

ותחשוב ככה, שאם הטסטר ראה בטופס או בת"ז את התאריך לידה שלך, סביר להניח שהוא יודע שהיום יש לך יום הולדת.. ועל דבר כזה הוא יכול להבליג.. תסביר אבל מה זאת אומרת לא עצרת בעצור? אלא מה? במקום זה גלשת? או שפשוט נסעת מהר ועברת את התמרור מבלי להתייחס אליו? בכל אופן - אני חושב ומאמין שעברת. תעדכן אותנו ב-4.
 

MaD-d0g

New member
בחייך..

לא בטוח שהוא הסתכל על התאריך לידה. וגם אם כן. בגלל יום הולדת
הוא לא ציית לתמרור עצור
אם המשטרה היתה תוספת אותו הוא היה חוטף קנס ונקודות.. זה לא משהו פשוט.. זה לא .. אממ.. לא עולה לי משהו בראש
 

ronenre

New member
דווקא הוא באמת היה ממש נחמד.

הוא היה ממש אחלה גבר.. מקווה שהוא יוכיח את זה...
 
אני מצטער לבאס אותך אבל...

לרוע המזל גם כשאחד החברים בטסט הראשון שלו נהג ממש טוב אבל גם הוא לא עצר בתמרור עצור אז הטסטר הכשיל אותו על זה
אני באמת מקווה שהטסטר לא יכשיל אותך על זה.
 

MaD-d0g

New member
איזה שטויות ../images/Emo70.gif

הוא יהיה טסטר דפוק אם הוא יעביר אותו.. הוא לא ציית לתמרור
 

Elicoz19

New member
הבחור לא שם לב.. התרגש

לא ראה עצור, המקרה הוא שהוא בטח גלש ולא עצר מהירות אפסית לא קרה כלום! להכשיל? אני לא יודע לאור העובדה שהוא נוהג מעולה.. ע"פ דבריו.
 

Krishi

New member
נוהג מעולה או לא..

אי עצירה בעצור זאת אחת העברות הכי חמורות שיש.. אפילו אני שלפעמים אני חושב שמותר לעבור על כמה חוקים כאלה ואחרים תמיד עוצר בעצור והייתי רוצה שככה גם כולם יעשו.. מה יקרה אם הוא יתרגש בנסיעה הראשונה שלו לבד? ולפי מה שהבנתי הוא בכלל לא ראה את התמרור אז מה יקרה אם הוא בטעות לא יראה עוד תמרור במקום אחר? על אי עצירה בעצור אני הייתי מכשיל בלי לחשוב פעמיים...
 

OMRI666

New member
../images/Emo45.gif

היום זה היא עצירה בעצור, מחר זה "גניבת" רמזור וכן הלאה...
 

Elicoz19

New member
אבל מצד שני

עובר כאן בחור שנתקע במדרכות, והטסטר מתערב בנהיגה שלו, כי מן הסתם ברקס זה סיכון מסויים.. ובחור שלא עצר בעצור, אלא גלש או מה שזה לא יהיה במהירות אפסית, אבל נהג מצויין -> צריך להכשל? איפה הצדק בעולם הזה..
 
למעלה