יש משהו לא פיר במשחק

vardok

New member
יש משהו לא פיר במשחק

יש לי hunter רמה 71 ושאני עושה איתו pvp אני רואה shamans,mages (וכל אלא שיש להם קסמים)אני רואה קסמים שהם שדורשים טעינה הם עושים את זה מידי וקסמים עושים הרבה נזק!
 

Mabina

New member
אין כזה דבר לא פייר

אני יכול להגיד שזה לא פייר שלציידים יש mail ולפריסטים יש cloth.. כל קלאס והיתרונות/חסרונות שלו. בקשר לקסמים שדורשים Channeling - יש טאלנטס ו cooldowns שיכולים לגרום להם להיות Instant Cast. אין מה לעשות.. זה כמו שאני יכול להגיד שזה לא פייר שציידים יכולים לשלוח עלי את הpet שלהם, והוא לא נותן לי לסיים לעשות casting ובדרך הם יורים עלי Viper Sting שגם מוריד לי את המאנה, ואם אני רוצה לברוח הם עושים לי wing clip כדי שאני אזוז יותר לאט ובסוף דופקים לי איזה ice trap.
 

Aountrio

New member
אבן נייר ומספריים .

יש קלאס שהיכולות שלו יעילות יותר נגד קלאס אחר. האנטר באופן טבעי אמור לשבור מייג'ים. מייג' > לוחם לוחם > גנב גנב > מייג' וכיו"ב... א וכמעט שכחתי DK > All
 

O s w a l d

New member
o_O

This whole balance is long since changed. And btw mages still kill dks, surv hunters kill dks, anything prot kills dks, unless the dk is also prot.
 

Aountrio

New member
זאת סתם הייתה הדגמה כללית לא רציתי להכנס לכל

נושא ה SPECC ולא ראיתי שום מייג' שמנצח את ה DK פארטנר שלי. והוא עושה מלא קרבות איתם.
 

O s w a l d

New member
Dks

Have a major op spec, shadowfrost, it gets taken out next patch. And when paired with a holy pala they become unstopable. The whole whine about dks/palas facerolling to 2k rating is about shadowfrost/holy. But throughout the whole game there are always op combos, it`s a matter of who`s on top of the food chain next. Like warriors/resto druids in tbc. Shadowfrost is very op from what I hear, and gets rightfully nerfed. I hardly pvp nowdays, so meh.
 

samandra

New member
פפפפט

זה לא הקקלאס זה השחקן אני ראיתי פאקינג הולי פריסט הורג רוג, לעומת זאת לפריסטית שלי אפילו צפרדע יכול לעשות גאנקינג! את הרוגית שלי אף אחד לא יכול להרוג (בגאנקינג) מצד שני בארנה אני לא שווה כלום.. כמו שאמרתי.. זה לא הקלאס זה השחקן. אגב.. מכירים את זה שאתם עושים fear לאיזו חיה (משהו סגנון ארנבת) ואז היא הולכת אחריכם כמו pet עד שאתם יוצאים מהאזור? זה ממש חמוד :) אגב2.. שיא היום שלי בnaxx ביימינו זה להרוג את מר ביגלסוורט! זה ממש מספק אותי משום מה..
 

קטריס

New member
../images/Emo45.gif זה הכל השחקן. אתמול היינו ב-bfd פעמיים

והיה איתנו פאלי לירויי ג'נקינגס קלאסי.. אל תרוץ קדימה!! למה? כי הטנק וההילר מתים! תעשה רז! רץ קדימה.. חוזר עם 10 מפלצות. אז איך הוא הגיע לרמה 25? בקלות, הוא פלאדין
עם הרוג לקח לי זמן וכמה מיתות לפני שהצלחתי קווסטים שעם הפלאדין הייתי רץ קדימה מפיל concecration ומתחיל לשפוט את כולם בקריטים.
 

קטריס

New member
הרגתי האנטרים בתור רוג... גם פלאדינים

זה לא קורה הרבה, אבל זה קורה. במיוחד אם יצא לך לשחק דמויות אחרות ואתה מבין אותן לפחות ברמה מסויימת, אני שחקתי קצת פלאדין לפני שהתחלתי רוג ככה שאני די מכיר מה הולך לקרות (ברמות הנמוכות שאני מתעסק איתן), מתי אפשר להתנפל על פלאדין ומתי זאת התאבדות
(אם כי אף פעם אי אפשר לדעת תכלס עם מי אתה מתעסק). לדעתי קרב בין פלאדין לרוג זה אחד מסוגי הקרבות הכי מעניינים שיש.. ישבתי פעם ליד חבר רמה 80 שנלחם עם רוג רמה 80. נלחמו איזה 5-10 דקות ואז הלכו איש איש לדרכו אחרי שכל אחד מת איזה פעם פעמיים. אני אוהב להילחם נגד האנטרים, כי אם מתישהו אני איכשהו מצליח לנצח אחד (במיוחד אם הוא לוחם טוב וזה היה על חוט השערה) אני מה זה מבסוט מעצמי
בתור פלאדין יצא לי להיאנס ע"י וורלוק נמוך ממני ב-4 רמות (כן כן), בלי שום ציוד מיוחד. הכל תלוי אם אתה יודע לשחק את הדמות שלך או לא.
 

TheVillageIdiot

New member
מה זה לא פייר?

בליזארד עובדים קשה מאוד כדי לאזן את כל הקלאסים. מה זה קסמים שדורשים טעינה? רוב היריות שלך הם לא אינסטנט? אין לך חיה? אם יש לך בעיה כזו רצינית אז אני מצטערת להגיד שהבעיה כנראה אצלך, או שאתה נלחם נגד דמויות ברמות גבוהות מידי או שאתה לא יודע איך להוציא את המיטב מהדמות שלך.
 

ailag

New member
אם הם מיידיים הם לוקחים הרבה מאנה

בדיוק עשיתי עכשיו הרצה עקומה בטירוף למישהו בדדמיינס. הוא מת לי פעמיים. אני מייג' והשתמשתי בעיקר בדברים מיידיים, במיוחד כי יצורים קפצו עליו אז אין זמן ל CAST ארוך. כל כמה רגעים הייתי צריכה למלא מחדש.. וזה מבוך למתחילים! כשעברתי לקסמים שלוקחים 2-3 שניות לא הייתי צריכה כמעט בכלל למלא מאנה. אותו כנ"ל גם עם דברים ברמה שלך. אם למייג' אין מאנה יהרגו אותו, וקסמים מיידיים או AOE מבחינת היחס בין הנזק למאנה הם לא משהו.
 
למעלה