יש מצב שהפועל ת"א תנצח?

winnerfe

New member
יש מצב שהפועל ת"א תנצח?

יש לי הרגשה רעה :(((((( אני מפחדדדדדדד הצליווווווווו חחחחחחחח
 

winnerfe

New member
תירגע אני לא אוהד הפועל

מה הלחץ שלך?? אתה צריך להגיד אמן תמותו למחבלים לא לאחד שאתה לא מכיר בכלל אחי...
 

רון65

New member
לדעתי הפועל מפסידה-באנקר

ובכל זאת אני מאחל להם הצלחה. אגב ,אני מקווה שהפועל ינצחו בדיוק בנקודה ואז השמחה תהיה שלמה
 
למעלה