יש מצב שהפועל ת"א תנצח? יש לי הרגשה רעה :(((((( אני מפחדדדדדדד הצליווווווווו חחחחחחחח
W winnerfe New member 22/4/04 #1 יש מצב שהפועל ת"א תנצח? יש לי הרגשה רעה ((((( אני מפחדדדדדדד הצליווווווווו חחחחחחחח
W winnerfe New member 22/4/04 #3 תירגע אני לא אוהד הפועל מה הלחץ שלך?? אתה צריך להגיד אמן תמותו למחבלים לא לאחד שאתה לא מכיר בכלל אחי...
תירגע אני לא אוהד הפועל מה הלחץ שלך?? אתה צריך להגיד אמן תמותו למחבלים לא לאחד שאתה לא מכיר בכלל אחי...
ר רון65 New member 22/4/04 #5 לדעתי הפועל מפסידה-באנקר ובכל זאת אני מאחל להם הצלחה. אגב ,אני מקווה שהפועל ינצחו בדיוק בנקודה ואז השמחה תהיה שלמה
לדעתי הפועל מפסידה-באנקר ובכל זאת אני מאחל להם הצלחה. אגב ,אני מקווה שהפועל ינצחו בדיוק בנקודה ואז השמחה תהיה שלמה