יש מישהו שמכיר אתכם במציאות שיודע

יש מישהו שמכיר אתכם במציאות שיודע

שאתם נכנסים לפורום הזה? אצלי כן - 2 חברות שלי יודעות ולפעמים אפילו נכנסות לקרוא מה כתבתי.... ואצלכם?
 

נשקניתת

New member
ההורים שלי יודעים

ונתנו ברכתם
 

פמלה 27

New member
כן

המאהב הראשון.קורא אותי ,מכיר אותי לעומק,שם,משפחה,וכ`ו,שיהנה,מתה עליך נשיקות
 
ברור שכן..

אלה שמכירים אותי מכאן, מכירים אותי גם במציאות, ובטח מן הסתם קוראים אותי מידי פעם...
 

hotman10

New member
מממ.. רגע חושבים

מה זה "מישהו שמכיר"? אם הכוונה מישהו שגם התראינו (ולא רק וירטואלית)- כן
 
למעלה