יש מה לעשות היום!

יש מה לעשות היום! ../images/Emo175.gif

הערב ב-20:00, שעה קלה לפני שעדי כהן, הראל סקעת והראל מויאל יעלו על הבמה בניצנים, אנחנו מביאים לכם את התוכנית שתעשה לכם סדר בראש. ספיישל כוכב נולד 2 עם שירי אלקבץ שתענה לשאלותיכם, והפתעות נוספות. כדאי לבוא!
ואם אתם מחפשים קצת לברוח מההיסטריה של כוכב נולד 2, אנחנו מציעים לכם בילוי אלטרנטיבי שווה במיוחד: כרטיסים זוגיים למועדון הפיצ'ר בהרצליה, שם יתקיים ערב הקרנה חגיגי במיוחד של הפרק האחרון בהחלט בסדרה "שבתות וחגים". עדיין נשארו לנו כרטיסים אז קדימה! צפייה מהנה!
 

נעמה122

New member
מנצלת את ההודעה לשאלה מעשית:

איך עוברים רופא? אני יודעת שזו זכותי, אני יודעת כבר מזמן מזמן שזה מה שצריך לעשות אבל מה לעשות!!?? לא נעים לי. מה להגיד? צריך להגיד בכלל? או פשוט להיעלם אחרי חודשים של ביקורים בלי תור ושיחות טלפון הביתה וכל זה?
 
מנסיון !!

אני נעלמתי לרופא שלי. בלי שלום ובלי תודה. אחר כך פגשתי אותו, והוא ממש נעלב שלא נפרדתי ממנו. הוא אמר שהוא מבין את ההחלטה שלי, אבל הייתי צריכה להגיד לו. אז לדעתי - תגידי לו שהחלטת לעבור, הם מקבלים את זה יפה !! (ואם לא אז זו בעיה שלו)
 

mor mor

New member
אני עשיתי כך....

הגעתי אליו בפעם הראשונה..ואז שמעתי מבנות הפורום דעות לא הכי טובות עליו. אז פשוט לא הגעתי אליו יותר והתחלתי אצל פרופסור אחר.....
 
פשוט להסביר לרופא

בפעם הבאה שתראי את הרופא שלך שתפי אותו בהתלבטות שלך, שאת מעוניינת לנסות שיטה שונה, גישה שונה אצל רופא אחר, אני בטוחה שזה יתקבל יפה. הרבה יותר נכון ומכובד לסיים ככה את הקשר מאשר פשוט להעלם. בהצלחה.
 

סיגלי ד

New member
אם היית אצלו בטיפולים

כבר תקופה, ואת לא עוזבת בכעס או ריב, אני הייתי מדברת איתו ואומרת שאני עוברת, מודה לו על הזמן שהוא השקיע בי, ומנסה לסגור את הפרק בצורה יפה. זה נראה לי יותר מכובד. את גם לעולם לא תוכלי לדעת אם בעתיד לא תירצי אפילו לחזור אליו. חוץ מזה את לא צריכה גם לצלם את התיק שלך, לא? אני מנצלת את השאלה שלך להוסיף שאלה לגבי מעבר לרופא אחר: אני נמצאת כבר הרבה זמן אצל אותו רופא. חשבתי כבר הרבה זמן שאולי כבר הגיע הזמן בשבילי לעבור ופשוט לא יודעת לאן (אני מתכוונת ברפואה הציבורית)???? מה האופציות לעבור במכבי לרופא אחר???? אני מאזור המרכז ולפי הבנתי יש את רמת מרפא וכמה מרכזים לבריאות האישה (רעננה, נתניה וראשון). ושם בעצם קובעים תור לרופא או אחד הרופאים שמקבלים במקום, ושם גם עושים את כל המעקבים. האם יש אופציות אחרות (מבלי לשלם פרטי) שאוכל ללכת לרופא אחר?? ואם יש המלצות על רופא ואיך הוא מקבל אשמח מאוד אם מישהי תוכל לתת לי המלצה. תודה האם מישהי יודעת על אופציות אחרות
 

פּוֹנְג

New member
את יכולה פשוט לא להגיע יותר, אני

באמת מאמינה שהרופא לא ירגיש בחסרונך
( לא שום דבר אישי, פשוט ככה הם
) אבל, אם את רוצה, את יכולה להרים טלפון, להגיד לו שאת חושבת שצריך להמשיך הלאה לשמוע דעות חדשות, ובין השאר לבקש גם את התיק האישי שלך. זו זכותך (התיק האישי)
 

ל א ו

New member
כל הכבוד לך ללויאליות

אבל אם החלטת לעבור רופא סימן שנגמר לך ממנו. אני עזבתי כבר כמה רופאים ואף אחד לא התקשר ובכה אחרי שהלכתי (אולי זה בגללי), אבל כמו שפונג אמרה לך, אם זה לא מתאים לך תעברי הלאה!
 
למעלה