יש ל"Holdem managar" גירסה להורדת נסיון/חינם

יוהדיקו

New member
יש ל"Holdem managar" גירסה להורדת נסיון/חינם

האם משהו יכול לתת לי קישור?
 

b.o.b

New member
מצד ימין למטה

יש לך קישור להורדה לתקופת ניסיון של 15 ימים. לינק הם הוסיפו לאחרונה HUD (יש לי טורנמט אינדיקטור, אז אני מקבל עידכונים במייל)
 

b.o.b

New member
כן, העברתי כסף מהחשבון של פולטילט

ניסיתי בהתחלה להשיג בדרכים "אחרות", כשראיתי שזה מאוד קשה (הם מוציאים עידכונים באופן תמידי ולכן הקראקים לא אקטואלים). אני מאוד מרוצה ממנו.
 

b.o.b

New member
תוכנת מעקב

מאפשר לך לדעת הכל על השחקנים שאיתך בשולחן, כמה ידיים הוא עשה לימפ, כמה ידיים עשה רייז, כמה ידיים עשה 3בט, כמה פעמים הגיע לשואדאון וכמה אחוז מהשואדונים הוא ניצח. כמה פעמים הוא גונב את הבליינדים, כמה פעמים הוא מגן על הבליינדים שלו וכו' וכו'. התוכנה גם נותנת אייקון והגדרה לכל שחקן , LAG, TAG LOOSE וכו'. האמת שבזמן האחרון פחות התייחסתי אליה, אני חושב שעם הזמן אני יותר ויותר מתמקצע בה. אתה יכול להוריד אותה לתקופת ניסיון, הטורנמט אינידקטור מתאים רק לסיטאנגדו וטורנירים, בקאש היא לא פעילה(יש את ההולדם אינדיקטור שמתמחה בקאש). בסופו של דבר הייתי שאומר שכ80% מהשחקנים שמשחקים באופן קבוע באינטרנט יש להם תוכנת מעקב(פוקר טראקר או אינידקטור הם המובילות בתחום), ז"א שגם אם אתה חושב שזה לא יתרום לך(מה שבטוח יתרום ברגע שתדע איך לתפעל אותה ולהשתמש בנתונים שאתה רואה) תצא מנקודת הנחה שאת הנתונים שלך המתחרים שלך רואים.
 

AdAmD1

New member
יש לי בעיה אחת עם התוכנה

אני לדוגמא משחק רק SNG וטורנירים. איך עובדים עם התוכנה כשיש 4 שולחנות פתוחים?
 

b.o.b

New member
לא בטוח שהבנתי את השאלה

אתה בעצם שואל מה לעשות כשיש יותר משולחן אחד פתוח? אם אתה משחק מולטי-טייבלס אתה פשוט צריך לפתוח כל פעם את התוכנה על פי כמות השולחנות שאתה משחק, התוכנה כמובן תאסוף נתונים על כל שולחן שאתה משחק במקביל(עד 16 שולחנות בו זמנית, אם אני לא טועה).
 

NuniZ

New member
אפשר לשחק עם האינדקטור בהרבה שולחן

פשוט תפתח אותו כמה פעמים והוא ידבק לך לאחד השולחנות
 
למעלה