יש לפורום שלנו בעיה...

Meddle

New member
יש לפורום שלנו בעיה...

(מותר לי להגיד ``שלנו``, דרך אגב?)... הוא די תקוע ויבש כזה... הוא צריך החייאה קלה, לפני שהוא יצתרך החייאה קשה... פורום חביב, חבל לראות אותו מת לפני שהוא חי... למישהו יש הצעות?
 
אמ...

צריך להזכיר את העובדה שהפורום עוד לא בן שבוע? וכן מותר להגיד * שלנו* אםילו מומלץ :) אוקי מה אפשר לעשות: 1. לשלוח לינקים לאנשים בICQ 2. ללכת לאתרי מוזיקה ולפרסם שם
 

t@gel

New member
לאט לאט

לא חושבת שניתן לומר כי ``הפורום תקוע``... הפורום חדש כל כך, עד כדי כך, שיותר הגיוני לומר שהוא אפילו לא החל את פעילותו.... הפורום נמצא בשלבי התפתחות וצמיחה... הזנקתו תלוייה הן במנהל הפורום והן במשתתפים. אני סומכת עלכם שתסייעו למנהל להביא עוד ועוד משתתפים לפורום. ככל שתתמידו בכתיבת הודעות כך יצמח הפורום למקום ביתי וחמים עבור כל חובבי המוזיקה באשר הם. וכן...בהחלט ניתן לומר ``הפורום שלנו``...רצוי אפילו :) בהצלחה בדרך אני כאן לסייע עד כמה שניתן. תגל...מנגנת רק על העצבים של אבא... ;-)
 

Meddle

New member
הבעיה היא התחרות

ולא הפורומים המתחרים בעצמם (כי דוגרי, הם לא ממש מי יודע מה) אלא עצם קיומם. יש הרבה פורומים בנושא אבל בסך הכל מספר המשתמשים הוא לא כזה עצום, מה שיוצר ``תחרות`` בין פורומים... צריך למצוא דרך אחד את הפורומים... מצד שני, תראה איך ברית המועצות התפרקה....גם שם הם איחדו... אבל אפשר להסתכל על זה גם אחרת - קורט יוכל לשלוח מליון משתמשים לסיביר :)
 
תראה...

ממה שלמדתי בתור משתתף בכמה פורומים (ומנהל של כמה בעצמי) שלא משנה כמות המשתתפים אלא איכות הדיון. פורום טוב=פורום עם רמת דיון מעולה. זה גם מביא עוד אנשים וגם מראה על רצינות של אנשים.
 
למעלה