יש לסלקום כבר תוכנית נורמלית

orange2006

New member
יש לסלקום כבר תוכנית נורמלית


ואני מתכוון בתגובה לרמי לוי כמו שפלאפון עשתה ונראה לי שגם אורנג' (כי לא נתקלתי בשום פרסום על תוכנית משתלמת והייתי מעדיף בינתיים להישאר בסלקום) ידוע לכם על משהו
 

ani2006

New member
שבוע שעבר נתנו לי ללכת לאחר 14 שנים בלי להניד

עפעף באתי לרכוש איפון+חבילה באנטיפטיות של נציגה+המנהלת שלה במרכז"שירות" כך שעברתי חברה אז זו התשובה שלי אלייך עצוב ..אבל זה המצב לצערי הם לא מעוניינים לשמור לקוחות גם לא תמורת הנחה קטנה וכל אחד יעשה את שיקוליו הפרטיים וזה לא חלילה לדבר רעה על החברה רק עובדות שאיכזבו אותי .
 
על פניו רבותי

מגיע לסיומו ( בשעה טובה ) עידן ה "כל לקוח , בכל מחיר " . לפני הכל : זה לא משהוא אישי נגד אף אחד מהקבועים והאורחים כאן ! אבל הגיע הזמן שהמפעילות יתחילו להתנהג לא כמו בשוק שבו כל מי שצועק חזק יותר מקבל יותר . כולי תקווה שסופסוף נוכל לראות תוכניות קבועות ושקופות בלי הצורך בעו"ד+רו"ח להבנת החשבון החודשי .
 

me12321

New member
זה בחיים לא יקרה

הם לא רוצים להגיע למצב הזה שהכל ברור וכל חברה מראה את ההצעת מחיר שלה באותה תבנית כמו שאר החברות. זה גורם לתחרות ברורה יותר והחברות לא מעוניינות בזה. לא סתם הם עושים את זה ככה
 
Never say Never

מצד שני גם לא ממש טוב למפעילות להיות תאגיד הרשע שמגיע כל שני וחמישי לכותרות , לבירורים במשרד התקשורת ולבתי המשפט . ברור +שקוף = שקט .
 
דווקא מערכת הבילבול רק מתעצמת

ניקח לדוגמא חבילת גלישה 1 מגה של סלקום אז אין יותר חבילה של 1 מגה אלא 1.4 מגה ומחירה 80 ש"ח האם תוכל להשוות מול מפעילה אחרת? שבין כה וכה רק סלקום מספקים חבילות לפי מהירות ללא הגבלה?
 

z1george

Member
מנהל
פה דווקא אתה טועה לדעתי

המצב בישראל הוא שעדיף למפעילה להיות "לא הוגנת" לדחוף טעויות וטריקים לכולם מתוך 10,000 לקוחות שעבדו עליהם 500 שמים לב בכלל (עוברים על סעיפי החשבון) 200 מחליטים לעשות משהו עם הכעס 100 מתקשרים להתלונן 10 מהם מתמידים בלי הפרעה עד המוקדן הראשון 5 יעבירו את השיחה לוואקום/ינותקו באיזהו שלב ולא יתקשרו שוב 5 יתלוננו בפועל - יקבלו פיצוי חלקי או מלא 0.001 ילכו עד הסוף - יתלונו למש התקשורת והמשרד ישלח מכתב חמור למפעילה פעם בשנה יטילו קנס של 15,000 או 50,000 שח אז אין יתרון כלכלי לתאגיד שהוא "ישר"
 
אם זה אכן כך אז כל מפעילות הסלולר MVNO

יכולות לצחוק כל הדרך אל הבנק, הציבור הישראלי ממש לא פראייר, וכנראה החברות החדשות ינגסו חזק חזק בחברות הותיקות, לדעתי זה רק טיפשות מצד החברות הותיקות שהם במקום להרים את הכפפה הם חונקות בכל דרך את התחרות המבורכת, מהלך טיפשי מאוד מצידם שיתרום המון לרמי לוי ושאר ה MVNO.
 
(לצערי ) התהליך של חניקת התחרות ..

הוא תהליך עסקי ותיק וידוע שמיושם בין השאר ע"י חברות גדולות מאד ( זכורה לכולנו התקופה שבה MS תבעו כל דבר אפשרי מתחום הלינוקס ) וגם היום החברה עם התפוח הלעוס מיישמת את אותה הטכניקה נגד סמסונג /גוגל/נוקיה ולמעשה נגד כל העולם שהוא לא אפל ..
הציבור הישראלי אולי לא פראייר , אבל לצערינו אחרי לא מעט פוסטים כאן ובפורום צרכנות , גם צרכנות מושכלת היא לא ממש הצד החזק אצל ה"צרחן הישראלי המצוי ".. האימפולסיבי שמתלהב מכל גאדג'ט מנצנץ שמונח על השולחן .. אמנם תהייה נגיסה של החברות החדשות בןתיקות , אבל לדעתי עד לכניסה של מפעילה בעלת תשתית משלה ( ועם תודעת שירות בניגוד למפעילה קיימת שמנסה לבנות את עצמה מחדש ) חברות ה MVNO לא יהיו איום קיומי על אף אחד ..
 

z1george

Member
מנהל
מצער אך ההתייחסות של הוותיקות נכונה מאד

ההתעלמות כביכול לתחרות החדשה היא נכונה מאד עסקית המפעיל הוותיק מעדיף להתעלם ולתת ל1% מהלקוחות ללכת ולהמשיך לגבות 49-65 אג מהנשארים אם היו יורדים למחירי 15-19 אג לדקה היו מונעים מ1% הללו ללכת אבל אלה היו מספרים בשיחות סלון לכל חבריהם איך הוציאו מחיר באיומי סרק וביום ראשון היו חוטפים עוד 15 שיחות טלפון מאלה ש״שמעו ורוצים גם״ שיקול עסקי הגיוני ומתבקש צריך מסה קריטית כדי לסובב ספינה גדולה אני במקומם הייתי משלח 10,000 נודניקים עם חשבון קטן במקום לתת הנחה ל150,000 לקוחות מוטב בינתיים לחלוב את הנשארים ולוותר לחלק קטן-שיעזבו ככה זה
 
יש לי בעיה אחת עם מה שכתבת.

אם חברות הסלולר הותיקות היו מתעלמות תמיד מכל הלקוחות הנודניקים שמבקשים הנחות/הטבות, הייתי שותק, אבל פה זה שקוף שהחברות הותיקות בעלות התשתית רוצות לחנוק את התחרות כי רק עכשיו הם נזכרו להפסיק להתייחס לכל הנודניקים? מה היה עד היום שהם כן התייחסו בכבוד לנודניקים? ולכן הגעתי למסקנה שבמקום להתמודד עם התחרות הם מעדיפים לחנוק אותה, וצודק זה שהגיב מעלי שכל עוד שלא יהיו חברות תחורתיות בעלות תשתית יהיה קשה על החברות ללא תשתית להתחרות בחברות הותיקות כי הרי החברות הותיקות עושות חשבון פשוט שהם מרויחות גם ממי שמצטרף לחברות ללא התשתית מאחר והוא רוכב עליהם. רק אני חושב שבעת הזאת להתחיל מהלך של אי יחס לנודניקים עלול לעורר את חמת הישראלים שכחתם כבר את חרם הקוטג'? עד היום מחיר קופסת קוטג' זול בכשקל ממה שהיה לפני המחאה שלא לדבר על המבצעים שיש על גבינה 500 גר' כך שעל אף מצבם הכלכלי הקשה של חברות התקשורת (יש בבורסה מדד שמשקף אותם שנקרא מדד התקשורת והוא הכי פחות עלה מתחילת השנה שלא לדבר על הירידות החדות של שנה שעברה) הם עושים לדעתי מהלך שגוי במיוחד שיש תחליף הגון בדמות רמי לוי ועוד שיכנסו ממש בקרוב.
 
למעלה