יש למישהו פה יום חיילות מחר

חחחחחחחחחח די להזכיר לי את זה!!!

עכשיו אני מתבאס מזה דווקא שהזכרת את זה..... יודע, אתמול חשבתי לשים דטרויט, אובר, הלייקרס וקובייייייי ב-150 ש"ח במקום זה יצא לי בולבול....הדילמה של שמילמיל: אכלת בולבול שתה מיץ
 

נימנ2י

New member
למה לא......דבר חופשי קלפים על ...

הזין שלי...אופס סליחה על השולחן.. חחחחחחחחחחח טוב לא נדרוך לך על היבלות....
 

נימנ2י

New member
ראית את הפיספוס שלי גם?????

תפסתי חמישייה נפלתי בבאנקר של...הזבלים לסטר
 
באנקר באנקר באנקר

אין שום באנקרים....אפילו באנקר מארץ הבאנקרים לא נתפס - לסטר בגלל זה אני לא אוהב ליגות מאנגליה.... כבר עדיף להמר על ליגת וולשית
 
עזוב אחי, לא צריך לאחל להם כלום

הפסידו אז הפסידו....תאמין לי הם בלחץ יותר ממך אגב, אלה שחקנים של לסטר שהואשמו באונס?? או שזה מוולבס?
 
יפה אחי....תמשיך ככה ותבורך.....

להזכירכם, אורון לא יהיה פה במשך 10 ימים, הוא באנגליה עם אבא שלו מעניין לאיזה איצטדיון הוא הלך היום
 
למעלה