יש למישהו פה יום חיילות מחר בבקו"ם?????????
מ משרד התעשייה והמסחר New member 27/12/04 #6 חחחחחחחחחח די להזכיר לי את זה!!! עכשיו אני מתבאס מזה דווקא שהזכרת את זה..... יודע, אתמול חשבתי לשים דטרויט, אובר, הלייקרס וקובייייייי ב-150 ש"ח במקום זה יצא לי בולבול....הדילמה של שמילמיל: אכלת בולבול שתה מיץ
חחחחחחחחחח די להזכיר לי את זה!!! עכשיו אני מתבאס מזה דווקא שהזכרת את זה..... יודע, אתמול חשבתי לשים דטרויט, אובר, הלייקרס וקובייייייי ב-150 ש"ח במקום זה יצא לי בולבול....הדילמה של שמילמיל: אכלת בולבול שתה מיץ
נ נימנ2י New member 27/12/04 #12 למה לא......דבר חופשי קלפים על ... הזין שלי...אופס סליחה על השולחן.. חחחחחחחחחחח טוב לא נדרוך לך על היבלות....
למה לא......דבר חופשי קלפים על ... הזין שלי...אופס סליחה על השולחן.. חחחחחחחחחחח טוב לא נדרוך לך על היבלות....
נ נימנ2י New member 27/12/04 #13 ראית את הפיספוס שלי גם????? תפסתי חמישייה נפלתי בבאנקר של...הזבלים לסטר
מ משרד התעשייה והמסחר New member 27/12/04 #14 באנקר באנקר באנקר אין שום באנקרים....אפילו באנקר מארץ הבאנקרים לא נתפס - לסטר בגלל זה אני לא אוהב ליגות מאנגליה.... כבר עדיף להמר על ליגת וולשית
באנקר באנקר באנקר אין שום באנקרים....אפילו באנקר מארץ הבאנקרים לא נתפס - לסטר בגלל זה אני לא אוהב ליגות מאנגליה.... כבר עדיף להמר על ליגת וולשית
מ משרד התעשייה והמסחר New member 27/12/04 #16 עזוב אחי, לא צריך לאחל להם כלום הפסידו אז הפסידו....תאמין לי הם בלחץ יותר ממך אגב, אלה שחקנים של לסטר שהואשמו באונס?? או שזה מוולבס?
עזוב אחי, לא צריך לאחל להם כלום הפסידו אז הפסידו....תאמין לי הם בלחץ יותר ממך אגב, אלה שחקנים של לסטר שהואשמו באונס?? או שזה מוולבס?
מ משרד התעשייה והמסחר New member 27/12/04 #11 יפה אחי....תמשיך ככה ותבורך..... להזכירכם, אורון לא יהיה פה במשך 10 ימים, הוא באנגליה עם אבא שלו מעניין לאיזה איצטדיון הוא הלך היום
יפה אחי....תמשיך ככה ותבורך..... להזכירכם, אורון לא יהיה פה במשך 10 ימים, הוא באנגליה עם אבא שלו מעניין לאיזה איצטדיון הוא הלך היום